Η PwC παρουσίασε το 2ο συνέδριο Loyalty and Rewards
17:54 - 08 Νοεμβρίου 2019
Οι σχέσεις των εταιρειών με τους πελάτες τους, σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός όλο και μεγαλώνει ήταν το κεντρικό θέμα του 2ου συνεδρίου Loyalty and Rewards το οποίο παρουσίασε η PwC. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park Λευκωσίας.
Η Δρ. Χριστίνα Ορφανίδου, Data Scientist στην PwC Κύπρου, κατά την παρουσίαση της ανέφερε ότι τα εργαλεία ανάλυσης δεδομένων χρησιμοποιούνται σε όλες τις επιχειρήσεις έχοντας μεγάλη σημασία, ιδιαίτερα στον χώρο του μάρκετινγκ. Επεσήμανε ότι ζούμε στην εποχή της ψηφιοποίησης και των δεδομένων, δίνοντας το παράδειγμα των loyalty cards, όπου συνδυάζονται με το CRM σύστημα και στη συνέχεια μέσω των αλγορίθμων μπορούν να προβλέψουν τις στάσεις και προτιμήσεις των ατόμων που τις χρησιμοποιούν.
Η Δρ. Χριστίνα Ορφανίδου, Data Scientist στην PwC Κύπρου, κατά την παρουσίαση της ανέφερε ότι τα εργαλεία ανάλυσης δεδομένων χρησιμοποιούνται σε όλες τις επιχειρήσεις έχοντας μεγάλη σημασία, ιδιαίτερα στον χώρο του μάρκετινγκ. Επεσήμανε ότι ζούμε στην εποχή της ψηφιοποίησης και των δεδομένων, δίνοντας το παράδειγμα των loyalty cards, όπου συνδυάζονται με το CRM σύστημα και στη συνέχεια μέσω των αλγορίθμων μπορούν να προβλέψουν τις στάσεις και προτιμήσεις των ατόμων που τις χρησιμοποιούν.
Μέσα από το συνέδριο, επαγγελματίες του τομέα πληροφορήθηκαν για το πώς έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια η λειτουργία της Κανονιστικής Συμμόρφωσης και τους τρόπους όπου οι οργανισμοί μπορούν να στοχεύσoυν στην αλλαγή και στην ανάπτυξη μέσω των νέων δεδομένων που προκύπτουν.
Το συνέδριο διοργάνωσε η IMH.