Η PwC παρουσίασε το 2ο συνέδριο Loyalty and Rewards

InBusinessNews  08/11/2019 17:54
Η PwC παρουσίασε το 2ο συνέδριο Loyalty and Rewards

Η PwC παρουσίασε το 2ο συνέδριο Loyalty and Rewards

InBusinessNews  08/11/2019 17:54
Οι σχέσεις των εταιρειών με τους πελάτες τους, σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός όλο και μεγαλώνει ήταν το κεντρικό θέμα του 2ου συνεδρίου Loyalty and Rewards το οποίο παρουσίασε η PwC. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park Λευκωσίας. 

RELATED ARTICLES


 
Η Δρ. Χριστίνα Ορφανίδου, Data Scientist στην PwC Κύπρου, κατά την παρουσίαση της ανέφερε ότι τα εργαλεία ανάλυσης δεδομένων χρησιμοποιούνται σε όλες τις επιχειρήσεις έχοντας μεγάλη σημασία, ιδιαίτερα στον χώρο του μάρκετινγκ. Επεσήμανε ότι ζούμε στην εποχή της ψηφιοποίησης και των δεδομένων, δίνοντας το παράδειγμα των loyalty cards, όπου συνδυάζονται με το CRM σύστημα και στη συνέχεια μέσω των αλγορίθμων μπορούν να προβλέψουν τις στάσεις και προτιμήσεις των ατόμων που τις χρησιμοποιούν.
 

Μέσα από το συνέδριο, επαγγελματίες του τομέα πληροφορήθηκαν για το πώς έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια η λειτουργία της Κανονιστικής Συμμόρφωσης και τους τρόπους όπου οι οργανισμοί μπορούν να στοχεύσoυν στην αλλαγή και στην ανάπτυξη μέσω των νέων δεδομένων που προκύπτουν.
 
Το συνέδριο διοργάνωσε η IMH.
 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας