Καζίνο: €279 εκατ. παίχτηκαν σε κουλοχέρηδες το γ’ τρίμηνο

Πέραν των €279 εκατ. έχουν «παιχτεί» μόνο σε παιγνιομηχανήματα στο προσωρινό και στα τρία δορυφορικά καζίνο της Cyprus Casinos κατά τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο-Σεπτέμβριο 2019. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η Melco στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το ποσό αυτό αυξήθηκε σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 που ήταν €142,3 εκατ., ενώ το ποσοστό κέρδους για τους παίκτες στα παιγνιομηχανήματα ήταν 5% σε σύγκριση 5,6% την αντίστοιχη περσινή χρονιά.

Παράλληλα, στα οικονομικά αποτελέσματα της Melco περιλαμβάνεται και στοιχεία για τους VIP παίκτες οι οποίοι κατά την περίοδο Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2019 στοιχημάτισαν γύρω στα €34,9 εκατ. 

Σε αντίθεση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018, τα χρήματα που καταμετρήθηκαν στα επιτραπέζια παιχνίδια (εκτός VIP) υποχώρησαν συνολικά στα €32,4 εκατ. το τρίτο τρίμηνο του 2019 έναντι €34 εκατ. το τρίτο τρίμηνο του 2018.

Σε ό,τι αφορά τα συνολικά λειτουργικά έσοδα του Cyprus Casinos για την εν λόγω περίοδο, αυτά ανήλθαν στα €24 εκατ. σε σχέση με €15,1 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2018.

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands