Σε 24ωρη στάση εργασίας οι εργαζόμενοι της Αρχής Λιμένων

Σε δίωρη στάση εργασίας κατήλθαν σήμερα οι εργαζόμενοι της Αρχής Λιμένων Κύπρου, σε σχέση με τα αιτήματά τους για το Ταμείο Υγείας, ενώ αποφάσισαν κλιμάκωση των κινητοποιήσεων τους, με 24ωρη απεργία, την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου. 
 
Όπως αναφέρει ανακοίνωση των συντεχνιών, "δυστυχώς η καθόλου βοηθητική στάση που συνεχίζετε να κρατάτε ως Α.Λ.Κ. στο επίμαχο θέμα του Ταμείου Υγείας του προσωπικού σας, μας οδήγησε σήμερα στην πραγματοποίηση δίωρης στάσης εργασίας, την οποία είχαμε προαναγγείλει από τις 6 Σεπτεμβρίου".
 
Κατά τη διάρκεια της σημερινής στάσης και με βάση τα γεγονότα και τα δεδομένα που υπήρχαν ενώπιον μας, προστίθεται, αποφασίστηκε σε Γενικές Συνελεύσεις των απεργών, όπως τα μέτρα κλιμακωθούν, με πραγματοποίηση 24ωρης απεργίας την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου.
 
Κατά τη διάρκεια της 24ωρης απεργίας και σε περίπτωση που η στάση της Α.Λ.Κ. συνεχίζει να είναι η ίδια, σημειώνει η ανακοίνωση, θα αποφασιστούν εκ νέου οι τρόποι αντίδρασης των εργαζομένων, μη αποκλειόμενης και της επ’ αόριστον απεργίας.
 
"Σας έχουμε επανειλημμένα ενημερώσει ότι έχουμε καταλήξει σε συγκεκριμένες εισηγήσεις για επίλυση του ζητήματος, οι οποίες είναι και πρακτικές και εφαρμόσιμες", αναφέρουν οι συντεχνίες και επαναλαμβάνουν την ετοιμότητα τους για διάλογο για εξεύρεση λύσης και αποφυγή των μέτρων.
 
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands