powered by

Οι top διαφημιζόμενοι σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και έντυπα

Στα €9,38 εκατ. ανήλθε τον φετινό Ιούλιο η διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση των δέκα πρώτων διαφημιζόμενων με τη μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη σε ονομαστική αξία.

Στην τηλεόραση εξακολουθεί να διοχετεύεται η μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη της αγοράς, την ώρα που η αντίστοιχη δαπάνη στα έντυπα φτάνει μόλις ορισμένες χιλιάδες ευρώ.

Διαβάστε ακόμα: Δείτε πως είναι να ζεις στη Μαρίνα Λεμεσού (Video)

Διαβάστε ακόμα: First Growth: Ιδρύθηκε η πρώτη σχολή που παρέχει αποκλειστικά οινική εκπαίδευση

Οι μεγαλύτερες δαπάνες στην TV
Εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, υπεραγορές και πανεπιστήμια δαπάνησαν τα περισσότερα σε τηλεοπτική διαφήμιση τον Ιούλιο. Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, το μεγαλύτερο μερίδιο στη διαφημιστική πίτα στην τηλεόραση είχε η epic με €1.286.431, με τη Lidl να ακολουθεί λίγο πιο πίσω με €1.267.013.

Εξάλλου, στην τρίτη θέση κατατάσσονται οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ, οι οποίες δαπάνησαν €1.247.117 σε τηλεοπτική διαφήμιση.
 

 

Στο €1.095.744 έφτασε η διαφημιστική δαπάνη της Cyta στην τηλεόραση, ενώ ακολούθησαν European University Cyprus και Lanitis Bros με €1.017.028 και €931.455 αντίστοιχα.

Τη δεκάδα συμπληρώνουν ΟΠΑΠ (€777.530), Ελληνική Τράπεζα (€683.038), Schweppes (€554.064) και Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (€527,287).  

Οι top διαφημιζόμενοι στο ραδιόφωνο
Τα €2,7 εκατ. αγγίζει η διαφημιστική δαπάνη στο ραδιόφωνο των πρώτων δέκα διαφημιζόμενων με τη μεγαλύτερη δαπάνη σε ονομαστική αξία.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της MatrixMedia, για τον Ιούλιο του 2019, στην πρώτη θέση βρέθηκε η Cyta, με δαπάνη €395.111, ενώ ακολούθησε η epic, δαπανώντας €382.513.
 

 

Η διαφημιστική δαπάνη στο ραδιόφωνο για τις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ έφτασε τα €343.976, με Primetel και Stephanis να ακολουθούν με €291.987 και €261.264 αντίστοιχα.

Στη σχετική λίστα βρίσκονται, μεταξύ άλλων, οι Electroline (€251.659), Family Restaurants Andreou (€224.381), Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (€198.504), Τράπεζα Κύπρου (€178.059) και Esso (€172.440).

Ποιοι διαφημίζονται στα έντυπα
Όσον αφορά τη διαφημιστική δαπάνη στα έντυπα από τους διαφημιζόμενους με τη μεγαλύτερη δαπάνη σε ονομαστική αξία, ανέρχεται στα €401.697.

Σύμφωνα με στοιχεία της MatrixMedia, τη μεγαλύτερη δαπάνη σε διαφήμιση στο ραδιόφωνο τον Ιούλιο της φετινής χρονιάς έδωσαν οι δύο μεγαλύτερες τράπεζες, δηλαδή η Τράπεζα Κύπρου (€113.537) και η Ελληνική Τράπεζα (€56.997).
 

 

Ακολουθούν Υπουργείο Εσωτερικών με €41.392, Cyta με €32.467 και Logicom Public με δαπάνη €32.119.

Στη δεκάδα βρίσκονται επίσης το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (€28.929), η M.P. Michaelides (€26.074), το Υπουργείο Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξεως (€25.226), Kleima (€23.368) και Go Healthy Etc (€21.588).

Δειτε Επισης

Ο ΤΙΤΑΝ στη λίστα των Financial Times «Europe’s Climate Leaders» για δεύτερη χρονιά
British Council και Invest Cyprus συνεργάζονται για προώθηση της διακρατικής εκπαίδευσης και των επενδυτικών προοπτικών
XM: Στηρίζει την προσπάθεια προώθησης ίσων ευκαιριών και προσβασιμότητας στον αθλητισμό
Ξεκαθαρίζει για την συμμετοχή αθλητών σε διεθνές τουρνουά στην Αθήνα η Ομοσπονδία Wushu Kung Fu
Η Baker Tilly South East Europe φιλοξενεί το Baker Tilly Europe Conference 2025 στην Αθήνα
Cyta: Γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με το συνέδριο Women in STEAM
MASO Strategic: Στρατηγική συνεργασία με Oneglobal Broking που ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά
Πρώτη επίσημη προβολή του ντοκιμαντέρ «Η Ιστορία του Χαλκού στην Κύπρο»
Ψηφιακές πληρωμές: Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές επιλέγουν ταχύτητα, αλλά ζητούν ασφάλεια
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Webinar για τη διεθνή ασφάλεια και τη σύγχρονη γεωπολιτική