Τα πάντα γύρω από τα προγράμματα Loyalty στις επιχειρήσεις

InBusinessNews  13/09/2019 10:15
Τα πάντα γύρω από τα προγράμματα Loyalty στις επιχειρήσεις

Τα πάντα γύρω από τα προγράμματα Loyalty στις επιχειρήσεις

InBusinessNews  13/09/2019 10:15

Μια πολύ άμεση, ουσιαστική επικοινωνία επιτυγχάνουν τα προγράμματα Loyalty and Rewards μεταξύ των brands και των καταναλωτών τους.

RELATED ARTICLES


Η στρατηγική αλληλεπίδρασης, διαλόγου κι εξωστρέφειας αποφέρει θεαματικά αποτελέσματα ενώ, συνάμα, κατορθώνει να διατηρήσει το υφιστάμενο πελατολόγιο κεντρίζοντας το ενδιαφέρον νέου. H PwC Κύπρου παρουσιάζει το «2nd Loyalty and Rewards Conference», το οποίο διοργανώνεται την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.  

Με τόσα ερεθίσματα γύρω μας, τόσο και τόσες ανταγωνιστικές μεθόδους συνδιαλλαγών, προσφορές, εκπτώσεις, οπτικά μηνύματα, η ανανέωση εμπιστοσύνης και προτίμησης του πελάτη προς ένα εμπορικό σήμα είναι επιβεβλημένη. Παραμένει, όμως, σωστή πρόκληση. Η διάθεση για πρωτοτυπία, έκπληξη, διάδραση, είναι αυτή που τελικά συσφίγγει τις σχέσεις. Ο μοντέρνος καταναλωτής απαιτεί προσοχή, θέλει να νιώσει σημαντικός και την επιβεβαίωση πως έχει αξία, δύναμη, αλλά και όφελος. Σε όλη αυτή την πραγματικότητα, τα σύγχρονα προγράμματα Loyalty and Rewards -ισχυρός κρίκος επικοινωνίας μεταξύ πελατών κι εμπορικών επιχειρήσεων - μοιάζουν ακρογωνιαίος λίθος που παίζει τον δικό του σημαίνοντα ρόλο.

Στο Συνέδριο θα παρουσιαστούν πραγματικά παραδείγματα, προκλήσεις, λύσεις και στρατηγικές από μετρ του είδους και θα καλυφθούν κλάδοι, όπως είναι το Λιανικό Εμπόριο, οι Τράπεζες, ο Ασφαλιστικός Τομέας, οι Τηλεπικοινωνίες, ο Τουρισμός κ.ά..

Θεματολογία Συνεδρίου
•    What does the future of customer loyalty look like?
•    Connecting physical and digital shopping worlds through loyalty programs
•    How big data is used to help members fall in love with loyalty programs
•    How to reinvent an ageing loyalty programme?
•    Brand Loyalty: An Amazing Customer Experience
•    Loyalty facts & figures – Key factors responsible for the success of loyalty programs 
•    Enhancing Customer Loyalty and Retention 

Ακροατήριο Συνεδρίου 
Το Συνέδριο απευθύνεται προς Διευθύνοντες Συμβούλους, Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Προμηθειών, brand and marketing managers, Οικονομικούς Διευθυντές και Στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το Λιανικό Εμπόριο. Πιο συγκεκριμένα, απευθύνεται προς:
•    Εμπορικές Εταιρείες 
•    Εταιρείες Λιανεμπορίου - Υπεραγορές
•    Πολυκαταστήματα - Καταστήματα
•    Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης 
•    Εμπορικές Τράπεζες
•    Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής 
•    Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
•    Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης
•    Σύμβουλους Επιχειρήσεων

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ

Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ

Πληροφορίες
Οργάνωση:
ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: PwC Cyprus 
Χορηγοί (μέχρι τώρα): CRM.COM, G.A.P. Vassilopoulos Group & Worldline | SIX Payment Services (Europe) S.A., Gloria Jean’s Coffees και IMR/University of Nicosia™
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και REPORTER 

Για περισσότερες πληροφορίες κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας