Διευθυντής Μάρκετινγκ ΑΠΟΕΛ: Τα οφέλη του ιδιόκτητου γηπέδου

«Το μάρκετινγκ είναι τα πάντα στο ποδόσφαιρο, πέρα από το αγωνιστικό κομμάτι», ανέφερε σε τοποθέτησή του, η οποία έγινε στο πλαίσιο συζήτησης στρογγυλής τραπέζης με τους Marketing Managers των μεγάλων κυπριακών ομάδων, κατά τη διάρκεια του Football Conference, o Διευθυντής Μάρκετινγκ του ΑΠΟΕΛ, Γιώργος Λυκούρης. 
 
Ο ίδιος εξήγησε πως το μάρκετινγκ μιας ποδοσφαιρικής ομάδας αφορά «τις διαφημίσεις, τις χορηγίες, την εικόνα της ομάδας προς τα έξω, τον εκπρόσωπο Τύπου, την πώληση και την προώθηση των προϊόντων της ομάδας, τον τρόπο παρουσίασης μιας μεταγραφής, τις δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης…».
 

«Θα ήθελα να έχω το δικό μου γήπεδο...»
 
Οι συμμετέχοντες στο πάνελ μοιράστηκαν με το κοινό αυτό που τους λείπει και θα ήθελαν να έχουν ως μαρκετιαρς ποδοσφαιρικών ομάδων με τον κ. Λυκούρη να στέκεται στο γεγονός πως το ΑΠΟΕΛ δεν έχει ένα δικό του, ιδιόκτητο, γήπεδο.
 
«Θα ήθελα να έχω το δικό μου γήπεδο, να μπορώ να το ντύνω… να το βάφω… να ξαναφτιάχνω χωρίς να μου ορίζει κανένας τι θα κάνω».
 
Ενισχύοντας την άποψη του, επικαλέστηκε μάλιστα το παράδειγμα του Ολυμπιακού Πειραιώς, λέγοντας ότι από το 2004 και μετά, με το που φτιάχτηκε το Γήπεδο Καραϊσκάκη, άλλαξε η ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου.
 
Είναι απαραίτητο για το προϊόν που λέγεται κυπριακό ποδόσφαιρο να υπάρχουν γήπεδα, πρόσθεσε.  
 
Σε δεύτερο ερώτημα για το μάρκετινγκ και αναφορικά με το τι θα έπρεπε να γίνει στην πρώτη κατηγορία στο πλαίσιο μιας λίγκας, ο Διευθυντής Μάρκετινγκ του ΑΠΟΕΛ, Γιώργος Λυκούρης, αναφέρθηκε στο θέμα της συνεννόησης με όλους όσους εμπλέκονται με το ποδόσφαιρο. «Όταν κάποιος αποφασίζει για κάποιους άλλους πάντα υπάρχει λάθος. Με τη συνεννόηση λύνονται τα προβλήματα, προβλέπονται καταστάσεις και επιλύονται καταστάσεις», ήταν η αναφορά του.
 

Η συναισθηματική ισορροπία των φιλάθλων   
 
Κληθείς να απαντήσει στο εάν υπάρχουν τρόποι για να αντικατασταθεί η κουλτούρα των φιλάθλων στην Κύπρο – δηλαδή, μεγάλη απογοήτευση στις ήττες, υπέρμετρη χαρά στις επιτυχίες- με μια συναισθηματική ισορροπία απέναντι στις ομάδες τους, ώστε να έχουν και σταθερή απήχηση τα όσα προσφέρουν οι μαρκετιαρς των ποδοσφαιρικών ομάδων, ο κ. Λυκούρης είπε ότι για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπάρξει νέα νοοτροπία, συνεννόηση και να οριστεί το που βρισκόμαστε στο θέμα και το που θέλουμε να πάμε.
 

«Προσπαθούμε να αναδείξουμε τους χορηγούς μας»
 
Παράλληλα, ερωτηθείς εάν οι ομάδες θα έπρεπε να κάνουν περισσότερα ώστε να αναδείξουν τους μεγάλους χορηγούς τους, ο Διευθυντής Μάρκετινγκ του ΑΠΟΕΛ απάντησε πως «είναι δεδομένο ότι οι ποδοσφαιρικές ομάδες και τα τμήματα μάρκετινγκ προσπαθούν να αναδείξουν τους χορηγούς».
 
Στο ποδοσφαιρικό μάρκετινγκ, σύμφωνα με τον ίδιο, τα πράγματα είναι δεδομένα και από εκεί και πέρα υπάρχει η αναζήτηση για καινούργιο περιεχόμενο, προσφέροντας εμπειρίες. Επί τούτου έφερε ως παράδειγμα κάτι που έκανε το ΑΠΟΕΛ στο τέλος της προηγούμενης ποδοσφαιρικής χρονιάς, προσκαλώντας, δηλαδή, τους χορηγούς του να ζήσουν αυτό που ζουν και οι ποδοσφαιριστές της ομάδας. Πιο συγκεκριμένα, τους δόθηκαν οι εμφανίσεις της ομάδας και καλέστηκαν στο προπονητικό κέντρο «Parimatch Αρχάγγελος», ξεναγήθηκαν, τους μίλησε ο προπονητής της ομάδας και κατέβηκαν στο γήπεδο μαζί με τους γυμναστές. 

Δειτε Επισης

Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation ήταν χρυσός χορηγός του φιλανθρωπικού δείπνου του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος
Νέο ερευνητικό έργο στο Πανεπιστήμιο Κύπρου με χρηματοδότηση €200.000 από το Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας
Πράσινο φως από τη γενική συνέλευση της ΑΕΛ για συμμετοχή του Andrew Budzinski στο μετοχικό κεφάλαιο
Σεμινάριο Harris Kyriakides: «Latest Developments in Banking Litigation»
Έμπρακτη στήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω του «ΘΑλΕΙΑ2021-2027»-Τα σχέδια που έρχονται
Έκκληση ΣΥ.ΚΕ.Α.Α. προς βουλευτές: Μην επιβραβεύσετε την ανισότητα, προστατέψτε τους ασθενείς
Σημαντικό βήμα για επέκταση του παγκόσμιου δικτύου του AUB Mediterraneo-Υπέγραψε MoU με το Πανεπιστήμιο Jiliang Κίνας
Καινοτόμα φωτονικά κυκλώματα για τα δίκτυα 6G-Νέο έργο στο Πανεπιστήμιο Κύπρου με χρηματοδότηση ΙδΕΚ
EY Κύπρου και CIM Cyprus Business School ενώνουν δυνάμεις και παρουσιάζουν το πρόγραμμα EY Learn & Earn
Partners: 30 χρόνια πορείας, δημιουργίας και αλλαγής στον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας στην Κύπρο