2nd Loyalty and Rewards Conference, 9 Οκτωβρίου 2019

Ευρηματικότητα, πρωτοτυπία, διάθεση για ξάφνιασμα, επιβράβευση, έκπληξη και μια φρέσκια ματιά στη σχέση καταναλωτή-επιχείρησης. Αυτό ζητά ο σύγχρονος πελάτης και προς αυτή την κατεύθυνση προσανατολίζονται οι μοντέρνες εταιρείες που ακούνε κι ανταμείβουν το κοινό τους, μέσω των προγραμμάτων Πιστότητας (loyalty).

Σε μια έντονη και φευγαλέα πραγματικότητα, όπου όλα βιάζονται, όλα μοιάζουν προσωρινής διάρκειας και ο ανταγωνισμός έχει μεταφερθεί σε άλλα επίπεδα, η διατήρηση κι ενίσχυση των εμπορικών κι εταιρικών σχέσεων με τους πελάτες είναι ίσως ο ακρογωνιαίος λίθος για την ευημερία των οργανισμών. Ιδίως στους κλάδους του Λιανικού Εμπορίου, των Χρηματοοικονομικών και του Τουρισμού, η σχέση καταναλωτικού κοινού κι επιχείρησης είναι όχι μόνο αμοιβαία αλλά και διαδραστική πλέον.
 
Όλα τα παραπάνω με απτά παραδείγματα, τεχνικές και μεθόδους, θα αναλυθούν στο «2nd Loyalty and Rewards Conference» που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Το Συνέδριο θα επικεντρωθεί στις τεχνικές Loyalty and Rewards που μιλούν τη γλώσσα του Σήμερα, των Καταναλωτών, των Επιχειρήσεων και της Επιτυχίας. Διακεκριμένοι ομιλητές από το εξωτερικό θα δώσουν απαντήσεις και παραδείγματα, αναλύοντας μείζονα ζητήματα γύρω από τα σύγχρονα Προγράμματα Loyalty and Rewards.
 
Ευχάριστες, ιδιαίτερες και θετικές εταιρικές πρακτικές, που σχεδιάστηκαν και υλοποιούνται με στόχο τη σύσφιξη κι ανανέωση σχέσεων με τους πελάτες μέσω των Προγραμμάτων Πιστότητας κι Ανταμοιβής, έρχονται στο προσκήνιο για να εντυπωσιάσουν. Το Συνέδριο θα εστιάσει όχι μόνο στα μοντέλα επιβράβευσης, μα και στις ευκαιρίες που δημιουργούν τα ίδια τα brands για μια διαφορετική και πολύ πιο προχωρημένη επικοινωνία με τους πελάτες. Η αλληλεπίδραση και το αίσθημα ανοιχτού διαλόγου με το κοινό, το οποίο λαμβάνει πίσω κίνητρο κι επιβράβευση, είναι στρατηγικές που αποσκοπούν στη διατήρηση του πελατολογίου, μιλώντας όμως στη γλώσσα του Σήμερα και με διάθεση εξωστρέφειας.
 
Ακροατήριο Συνεδρίου
Το Συνέδριο απευθύνεται προς διευθύνοντες συμβούλους, Οικονομικούς διευθυντές, Εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές Προμηθειών, brand managers και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το Λιανικό Εμπόριο. Πιο συγκεκριμένα, απευθύνεται προς:

  • Εμπορικές Εταιρείες
  • Εταιρείες Λιανεμπορίου - Υπεραγορές
  • Πολυκαταστήματα - Καταστήματα
  • Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης
  • Εμπορικές Τράπεζες
  • Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής
  • Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
  • Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης
  • Σύμβουλους Επιχειρήσεων

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
 
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Χορηγοί (μέχρι τώρα): CRM.COM, G.A.P. Vassilopoulos Group & Worldline | SIX Payment Services (Europe) S.A., Gloria Jean’s Coffees και IMR/University of Nicosia™
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και REPORTER
 
Για περισσότερες πληροφορίες κι Εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com 

Δειτε Επισης

16α IN Business Awards: Απόψε η μεγάλη γιορτή του κυπριακού επιχειρείν
Καρδιοχειρουργοί του Mediterranean Hospital παρακολούθησαν διάλεξη του διακεκριμένου καθηγητή Claus Preusse
Άνευ ανθυποψηφίου συνεχίζει στη θέση του γενικού γραμματέα της ΠΑΣΥΔΥ ο Στρατής Ματθαίου
Η Golden Gallery by Kapatays δίπλα στα Μωρά Θαύματα
Εκδήλωση Ασφάλειας και Υγείας 2024: «Δεν υπάρχει άλλος χρόνος-Εξασφαλίζουμε υγιή και ασφαλή εργασία τώρα»
Η New Deal και η Rakuten Viber λανσάρουν επίσημη συνεργασία για την αγορά της Κύπρου
Η 1η ΕΜΟΔΕ του Πυροσβεστικού Σώματος Ελλάδος εκπαιδεύει Εθελοντές του SupportCY
Μαρία Δημητρίου: Η δύναμη της τηλεόρασης
Πώς η τεχνολογία μεταμορφώνει τον ιατρικό τομέα
Coca-Cola HBC Κύπρου: Στηρίζει με πράξεις αγάπης και φροντίδας, τη δράση «Πακέτα Αγάπης» του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού