Deloitte: Πώς οι νέες τεχνολογίες θα αλλάξουν ριζικά τους κλάδους και τις επιχειρήσεις

Οι νέες τεχνολογίες αναμένεται να οδηγήσουν σε σημαντικές αλλαγές κλάδους και επιχειρήσεις, εφεξής. Ανάμεσα στις τεχνολογίες που προβλέπεται να επιφέρουν σημαντικές αλλαγές αναφέρονται οι τεχνολογίες cloud, η τεχνητή νοημοσύνη και οι «έξυπνες» διασυνδέσεις. Το παραπάνω συμπέρασμα προκύπτει από την 10η ετήσια έκθεση της Deloitte με τίτλο “Tech Trends 2019: Beyond the digital frontier”.

Σύμφωνα με την Deloitte, οι εταιρείες θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που οι μηχανές και οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν στο χώρο εργασίας τους. Πιο συγκεκριμένα, οι επιχειρήσεις οι οποίες θα καταφέρουν να εφαρμόσουν αποτελεσματικά την τεχνητή νοημοσύνη στην εκμάθηση μηχανών (machine learning), την αυτοματοποίηση των ρομπότ κ.α., όχι μόνο στις επιχειρησιακές τους διαδικασίες αλλά και στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, θα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης και εξέλιξης.

Οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με την τεχνολογία μέσω ολοένα και πιο έξυπνων διεπαφών, οι οποίες συνδυάζουν ανθρωποκεντρικές τεχνικές σχεδίασης με εξαιρετικά εξελιγμένες τεχνολογίες, με αποτέλεσμα πλέον να υπάρχει μετατόπιση από τα πληκτρολόγια στις οθόνες αφής, στις φωνητικές εντολές και ακόμα παραπέρα στη μετατροπή του τρόπου με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τις μηχανές και τα δεδομένα.

Έχει πλέον διαμορφωθεί ένα περιβάλλον πληροφορικής στο οποίο τα πάντα γίνονται εξαιρετικά αυτοματοποιημένα και με την ευρεία χρήση cloud. Συνεπώς πλέον οι άνθρωποι της πληροφορικής μπορούν να επικεντρωθούν απερίσπαστοι σε δραστηριότητες οι οποίες στηρίζουν άμεσα τα αποτελέσματα των επιχειρήσεων, σύμφωνα με την Deloitte.

Οι τεχνολογίες όπως το 5G, τα δίκτυα (mesh) και το edge computing, οι οποίες επιτρέπουν συνεχή δικτύωση πάντα και παντού, αποτελούν τον αφανή ήρωα του ψηφιακού μέλλοντος. Με την ευρεία υιοθέτησή τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να επιτύχουν τον επιθυμητό ψηφιακό μετασχηματισμό, καθώς και να αναπτύξουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες, αντικαθιστώντας παλαιότερα αναποτελεσματικά μοντέλα.

Στον σύγχρονο κόσμο του μάρκετινγκ όπου κυριαρχεί η τάση της εξατομίκευσης, της δημιουργίας περιεχομένου και δυναμικής εξέλιξης, οι διαφημιστικές εταιρείες συνεργάζονται στενότερα με τους Γενικούς Διευθυντές Πληροφορικής (CIO)τους. Με την ενδυνάμωση της σχέσης αυτής επιχειρείται η ευρύτερη χρήση νέων ανανεωμένων εργαλείων του μάρκετινγκ με στόχο την εξατομικευμένη προώθηση βασισμένη στη δημιουργία μίας προσωπικής εμπειρίας για τον πελάτη.

Εξαιτίας της ανάπτυξης του κυβερνοχώρου οι εταιρείες δίνουν ιδιαίτερη βάση σε ζητήματα ασφάλειας, ιδιωτικότητας, πολιτικών και ελέγχου στην κουλτούρα και τις διαδικασίες ασφαλείας και ανάπτυξής τους που αφορούν το κομμάτι της τεχνολογίας. Πλέον η ευθύνη της ασφάλειας μοιράζεται σε όλους.

Στο τελευταία κεφάλαιο της έκθεσης, η Deloitte αναλύει τον τρόπο με τον οποίο οι σύγχρονες επιχειρήσεις μπορούν να οδηγήσουν την κούρσα στην ψηφιακή μεταστροφή και ταυτόχρονα να δημιουργήσουν τρόπους ενσωμάτωσης των σωστών τεχνολογιών, ταλέντου και διοικητικής υποστήριξης, με στόχο να ανταπεξέλθουν στις αλλαγές που αναμένεται να βιώσουν σε αυτό το νέο περιβάλλον.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Καρδιοχειρουργοί του Mediterranean Hospital παρακολούθησαν διάλεξη του διακεκριμένου καθηγητή Claus Preusse
Άνευ ανθυποψηφίου συνεχίζει στη θέση του γενικού γραμματέα της ΠΑΣΥΔΥ ο Στρατής Ματθαίου
Η Golden Gallery by Kapatays δίπλα στα Μωρά Θαύματα
Εκδήλωση Ασφάλειας και Υγείας 2024: «Δεν υπάρχει άλλος χρόνος-Εξασφαλίζουμε υγιή και ασφαλή εργασία τώρα»
Η New Deal και η Rakuten Viber λανσάρουν επίσημη συνεργασία για την αγορά της Κύπρου
Η 1η ΕΜΟΔΕ του Πυροσβεστικού Σώματος Ελλάδος εκπαιδεύει Εθελοντές του SupportCY
Μαρία Δημητρίου: Η δύναμη της τηλεόρασης
Πώς η τεχνολογία μεταμορφώνει τον ιατρικό τομέα
Coca-Cola HBC Κύπρου: Στηρίζει με πράξεις αγάπης και φροντίδας, τη δράση «Πακέτα Αγάπης» του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού
CyEmployers: Διασύνδεση δεξιοτήτων που αποκτούνται από την Ανώτερη Εκπαίδευση με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας