PwC Κύπρου: Πλατινένιος χορηγός του Economist στο Λονδίνο

Η σημαντική πρόοδος που έχει σημειώσει η Κύπρος όσον αφορά τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, την αποκατάσταση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας και την προσέλκυση ξένων επενδύσεων, τέθηκαν στο επίκεντρο συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε στις 5 Δεκεμβρίου στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου, από τον Economist. Το συνέδριο με τίτλο «Cyprus: Interweaving extroversion with aspiration» στήριξαν ως πλατινένιοι χορηγοί η PwC Κύπρου και η Τράπεζα Κύπρου.
 
Συμμετείχαν μεταξύ άλλων, ο Υπεύθυνος της Βουλής των Κοινοτήτων του Ηνωμένου Βασιλείου κ. Kenneth Clarke, ο Υπουργός Οικονομικών κ. Χάρης Γεωργιάδης, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Οικονομικών της Βουλής κ. Αβέρωφ Νεοφύτου, ο Πρόεδρος του ΚΕΒΕ Χριστόδουλος Αγκαστινιώτης, το μέλος του Invest Cyprus και Εκτελεστικός Διευθυντής στην PwC κ. Κυριάκος Κόκκινος, καθώς και η Πρόεδρος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς κα Δήμητρα Καλογήρου, αλλά και σημαντικός αριθμός επιχειρηματιών και εκπροσώπων πολυεθνικών εταιρειών, τόσο από την Κύπρο, όσο και από τον διεθνή χώρο.
 
Σε χαιρετισμό του στο συνέδριο ο κ. Χάρης Γεωργιάδης, ανέφερε ότι χάρη στις προσπάθειες των πολιτών μας, η χώρα μας ολοκλήρωσε τέσσερα επιτυχημένα χρόνια ανάκαμψης και είναι σήμερα μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες. Και όλα αυτά σε ένα πλαίσιο όπου η ανάπτυξη αναμένεται να παραμείνει πάνω από το 3% ετησίως, για τα επόμενα τρία χρόνια. Και πρόσθεσε ότι "Δεν μπορούμε να παραμείνουμε στάσιμοι, θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι πρέπει να γίνουν πολλά περισσότερα. Δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το επόμενο βήμα της παγκοσμιοποίησης  με την απομόνωση. Η ΕΕ θα μπορούσε να διατηρήσει την επιτυχία της μόνο εάν ανασυνταχθεί άμεσα και προχωρήσει σε ενέργειες με επίκεντρο την ενίσχυση της  νομιμότητας και της διαφάνειας, ενώ παράλληλα θα πρέπει να δώσει έμφαση στις πολιτικές εκείνες που θα επιτρέψουν στις οικονομίες να ανταγωνίζονται σε παγκόσμια κλίμακα. Ζούμε σε περιόδους μεγάλης αβεβαιότητας και σε αυτές τις περιόδους πάντα προκύπτουν ευκαιρίες. Η Κύπρος είναι ένας σταθερός και ασφαλής προορισμός για τις επιχειρήσεις.”
 
Κατά τη συμμετοχή του στο πάνελ συζήτησης με θέμα τις τρέχουσες οικονομικές εξελίξεις στην Κύπρο και στην ευρωζωνη, ο κ. Μάριος Ανδρέου, Συνέταιρος, Επικεφαλής Διεθνών Αγορών στην PwC Κύπρου ανέφερε ότι «Η Ευρώπη και η Ευρωζώνη βρίσκονται σήμερα σε σταθερή πορεία ανάκαμψης μετά από μια μακρά περίοδο λιτότητας που επιβλήθηκε σε πολλά μέρη της Ευρώπης. Η ΕΕ θα πρέπει να εντείνει τις προσπάθειές της ώστε να δημιουργήσει ένα νέο όραμα με έμφαση στη δημιουργία μιας πιο ανταγωνιστικής και ανθεκτικής οικονομίας αλλά και στην οικοδόμηση μιας συνεκτικής και περιεκτικής κοινωνίας για τους πολίτες της».
 
Με τη σειρά του ο κ. Αντρέας Γιασεμίδης, Συνέταιρος, Υπεύθυνος Υπηρεσιών Επενδυτικών Ταμείων στην PwC Κύπρου, και Αντιπρόεδρος του CIFA, οποίος συμμετείχε σε συζήτηση για τη χρηματοδότηση επενδύσεων στην Κύπρο,  τόνισε ότι «Η Κύπρος προσφέρει πληθώρα προοπτικών αλλά και σημαντικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων για την ανάδειξή της ως κέντρο για τη δραστηριοποίηση συλλογικών επενδυτικών ταμείων. Παράλληλα, η κομβική της θέση ως σταυροδρόμι ανάμεσα σε Αφρική, Ασία και Ευρώπη, την καθιστά ιδανικό προορισμό για την εγκαθίδρυση αλλά και τη μεταφορά συλλογικών επενδυτικών ταμείων και σχετικών διαχειριστών από διάφορες γεωγραφικές περιφέρειες».

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands