Νέα εκστρατεία από τη DDB Cyprus για τα προσωπικά δάνεια της Alpha Bank

Με εμπνευσμένες ατάκες σε ένα ευρηματικό σενάριο, η δημιουργική ομάδα της DDB έδωσε τη δυναμική στο Βασίλη Χαραλαμπόπουλο να υποδυθεί μοναδικά, στο τηλεοπτικό σποτ, το ρόλο του ψυχαναλυτή που έχει την απόλυτη συνταγή για τους καταναλωτικούς προβληματισμούς της «ασθενούς» του… Με μια πανάλαφρη δόση!

Με αυτή την εκστρατεία, η ομάδα marketing της Alpha Bank και της DDB, συνεχίζουν να πραγματοποιούν με επιτυχία την ευρύτερη επικοινωνιακή στρατηγική τους που υποστηρίζει την παροχή ευέλικτων και προνομιακών προϊόντων στην κυπριακή κοινωνία.
 

Δειτε Επισης

Κοίτασμα φυσικού αερίου στον στόχο Πήγασος από την Exxon Mobil-Ανάβει το πράσινο φως για τα 125 εκατ. για GSI η ΡΑΕΚ
Πλοία-γίγαντες με πράσινη ενέργεια...Η νέα πορεία της ναυτιλίας
Χρηματιστήρια: Πώς οι συγχωνεύσεις και εξαγορές άλλαξαν τον χάρτη την τελευταία εικοσιπενταετία
Στο Λονδίνο για...προεκλογική η Χατζημανώλη-Προωθεί την υποψηφιότητα της Κύπρου για μέλος του Συμβουλίου του ΔΝΟ
Πόλος έλξης για διεθνείς φοιτητές η Λευκωσία-Οι παράγοντες που την καθιστούν δημοφιλή ακαδημαϊκό προορισμό
Όταν ο ρόλος συναντά την προσωπικότητα
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Ουσιαστικό βήμα για την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν-Ανοίγει ο δρόμος για λειτουργία του εθνικού VIS
Taste Cyprus 2025 by Mare Resorts: Η γευστική εμπειρία του καλοκαιριού συνεχίζεται-Δείτε πού και πότε
Άλλη μια πρώην υπεραγορά Παπαντωνίου έγινε Σκλαβενίτης...Με αμείωτη ένταση το πλάνο πλήρους ενσωμάτωσης