powered by

Eurogate: Ένας χρόνος και 345.000 εμπορευματοκιβώτια το 2017

Ένα και πλέον χρόνο μετά την ανάληψη της διαχείρισης του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του βασικού λιμανιού της Κύπρου, η Eurogate ήδη προχώρησε, όπως είχε δεσμευθεί, τις διαδικασίες για αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό του τερματικού σταθμού, με στόχο την αναβάθμιση του λιμανιού σε μια από τις πιο προηγμένες λιμενικές υποδομές στην Ανατολική Μεσόγειο.


Σε συνέντευξη του στο βρετανικό περιοδικό «Inside Marine», με αναγνωσιμότητα πέραν των 44.000 ατόμων, ο Διευθυντής της Eurogate Container Terminal Limassol, Γιώργος Πούρος, αναφέρεται στα μέχρι στιγμής επιτεύγματα του πρώτου χρόνου διαχείρισης του τερματικού από την εταιρεία του, όπως και στους μεσοπρόσθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους για ανάδειξη του Λιμανιού Λεμεσού σε ένα σύγχρονο διαμετακομιστικό σταθμό, οποίος θα εξυπηρετεί περίπου 500 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια το χρόνο. Τόνισε πως οι ενέργειες της Eurogate εστιάζονται στο να αυξηθούν όσο γίνεται περισσότερο οι ταχύτητες εξυπηρέτησης, πάντα με ασφάλεια, προς μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών. 

Διαβάστε ακόμα: Στη Λάρνακα η πρώτη υπεραγορά SPAR

Σύμφωνα με τον κ. Πούρο, κατά τους πρώτους 11 μήνες διαχείρισης του τερματικού εμπορευματοκιβωτίων από τη Eurogate, ο όγκος εργασιών αυξήθηκε σχεδόν κατά 7% ετησίως. Ειδικότερα, εξυπηρετήθηκαν 543 σκάφη και 211.000 εμπορευματοκιβώτια (κατά μέσο όρο 800 εμπορευματοκιβώτια ανά εργάσιμη ημέρα). Στο λιμάνι εξυπηρετήθηκαν επίσης 142.600 φορτηγά που μετέφεραν 210.000 εμπορευματοκιβώτια - ή 840 ανά εργάσιμη ημέρα κατά μέσο όρο, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα. «Στόχος μας είναι η αύξηση των εργασιών μας, η ελαχιστοποίηση του χρόνου αναμονής του πλοίου στο λιμάνι και η παροχή αξιόπιστων υπηρεσιών», δήλωσε ο κ. Πούρος. 

Διαβάστε ακόμα: Οι 10 μεγαλύτερες δημόσιες εταιρείες σε περιουσιακά στοιχεία

Και ο στόχος αυτός, φαίνεται να επιτυγχάνεται, με δεδομένα το γεγονός ότι πλέον, ένα εμπορευματοκιβώτιο μπορεί να παραδοθεί στον παραλήπτη σε μόλις 20 λεπτά από την ώρα εκφόρτωσης του σε σύγκριση με τις 12 έως 20 ώρες που απαιτούνταν για την ίδια διαδικασία πριν από τις 29 Ιανουαρίου 2017 λόγω της ηλεκτρονικής καταγραφής των εμπορευματοκιβωτίων άμεσα κατά την εκφόρτωση και της 24ης λειτουργίας του τερματικού.

Επιπλέον, ο μέσος χρόνος παραμονής των πλοίων στο λιμάνι είναι περίπου 14 ώρες, σε σύγκριση με τη μια περίπου μέρα που απαιτείτο προηγουμένως. 

Διαβάστε ακόμα: Δήμοι: Χρωστούν πάνω από €440 εκατ. σε δάνεια

Συνεχίζεται η αναβάθμιση στο τερματικό 
Η  Eurogate έχει ήδη προχωρήσει σε μια σειρά μέτρων για αύξηση της ασφάλειας και την αναβάθμιση της τεχνολογίας με στόχο τη βελτίωση της παραγωγικότητας. «Κατάγραψε εργασίες περίπου 345 χιλιάδων εμπορευματοκιβωτίων (TEUs) κατά τους πρώτους 11 μήνες διαχείρισης του τερματικού, κάτι που θεωρείται καλό ξεκίνημα», ανέφερε ο κ. Πούρος, σημειώνοντας ότι στόχος είναι όπως το νούμερο αυτό αυξηθεί σε περισσότερες από 500 χιλιάδες το χρόνο, στο μέλλον. «Ο στόχος αυτός θα επιτευχθεί με την ανακατασκευή των δύο γερανογεφυρών, οι οποίες θα είναι δυναμικότητας 18 εμπορευματοκιβωτίων. Παράλληλα, τον Αύγουστο του 2018, θα ενισχυθούν με την προσθήκη δύο γερανογεφυρών τύπου Super Post – Panamax, οι οποίες έχουν τη δυνατότητα εξυπηρετήσουν πλοία δυναμικότητας 23 εμπορευματοκιβωτίων», τόνισε ο κ. Πούρος. Αυτοί οι δύο γερανοί μεγάλου μεγέθους, που κατασκευάζονται επί του παρόντος στην Ιταλία, αποτελούν μέρος ενός επενδυτικού πακέτου ύψους 30 εκατομμυρίων ευρώ της Eurogate για την αναβάθμιση της υποδομής και των υπηρεσιών του τερματικού σταθμού.

Μεγάλες δυνατότητες
« Η Λεμεσός είναι το πιο ανατολικό λιμάνι της Ευρώπης και λόγω της γεωγραφικής θέσης της Κύπρου στη Μεσόγειο, αποτελεί κρίσιμο σύνδεσμο μεταξύ της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αιγύπτου, γεγονός που μας δίνει μεγάλες δυνατότητες επιχειρηματικής ανάπτυξης», τόνισε ο κ. Πούρος. «Εξυπηρετούμε», πρόσθεσε, «πλοία από την Αγγλία, τη Δυτική και Ανατολική Μεσόγειο, όπως και από τα ελληνικά λιμάνια. Έχει ξεκινήσει νέα γραμμή μεταξύ του Πειραιά, της Κύπρου και της Συρίας, κάτι το οποίο αποτελεί σημαντικό στοιχείο για τους εμπορευόμενους.
Οι επενδύσεις που γίνονται από την Eurogate σκοπό έχουν την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών εξυπηρέτησης του Κυπριακού εμπορίου αλλά και την προσέλκυση διαμετακομιστικού εμπορείου με δυνατότητα αύξησης του όγκου εργασιών κατά 200% γεγονός που θα επιφέρει πολλαπλά οφέλη στην οικονομία.

Το προφίλ της EUROGATE
H EUROGATE Container Terminal Limassol Ltd είναι η διαχειρίστρια εταιρεία του τερματικού εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι Λεμεσού. Εργοτοδοτεί στην Κύπρο 200 άτομα. Με στόχο να συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της κυπριακής οικονομίας, η εταιρεία επιδιώκει την αναβάθμιση των υποδομών και υπηρεσιών του τερματικού και την αύξηση του όγκου εργασιών στο λιμάνι. Ο Όμιλος EUROGATE αποτελεί τον μεγαλύτερο ανεξάρτητο διαχειριστή σταθμών εμπορευματοκιβωτίων στην Ευρώπη και χειρίζεται γύρω στα 15 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια (TEU) σε 12 τερματικούς σταθμούς στη Γερμανία, την Ιταλία, το Μαρόκο, την Πορτογαλία, τη Ρωσία και την Κύπρο. Ο Όμιλος εργοδοτεί περισσότερα από οκτώ χιλιάδες άτομα.

Δειτε Επισης

Γέρνουν προς το «ναι» οι εργοδότες, κλειστά χαρτιά από συντεχνίες στην πρόταση Παναγιώτου για το σκυρόδεμα
Γιάννης Παναγιώτου: Στόχος μας να δημιουργήσουμε Κύπριους τεχνίτες υψηλού επιπέδου
SkillsCyprus 2024: Η εντυπωσιακή τελετή λήξης και η απονομή βραβείων
Σχέδιο για αναζωογόνηση και αύξηση της επισκεψιμότητας της Μακαρίου-Οι έξι άξονες που εξετάζονται
Οι απεργίες στις ουσιώδεις υπηρεσίες και μια συμφωνία 20 ετών που δεν αξιοποιήθηκε ποτέ και πρέπει να γίνει νόμος
Εξήρε το έργο που παράγει το CIM ο Νίκος Χριστοδουλίδης-«Ραγδαία η ανάπτυξη της ανώτατης εκπαίδευσης»
Έδωσε πρόταση και αναμένει τις απαντήσεις...Τι προβλέπει η τελική φόρμουλα Παναγιώτου για το σκυρόδεμα
Στέλιος Γαβριήλ: 80 με 100 εκατ. το κόστος από την μεγαλύτερη απεργία στην ιστορία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Bolt: Λανσάρει την υπηρεσία Bolt Send για παράδοση δεμάτων αυθημερόν στη Λευκωσία
Ο CEO του Neon Mall of Pafos στο IΝ Business TV-«Έξι με επτά χιλιάδες επισκέψεις την ημέρα» (video)