Anytime: Σύντομα και στην Ασφάλιση Κατοικίας

Με ταχύτερους ρυθμούς αυξάνεται η αναγνωρισιμότητα της Anytime Κύπρου στον ένα χρόνο λειτουργίας της σε σχέση με την Ελλάδα, με την ομάδα της εταιρείας στην Κύπρο να διευρύνεται.

Σε συνέντευξη του στο InBusinessNews, o επικεφαλής της Anytime Κύπρου, Σπύρος Οικονόμου επισημαίνει ότι θα πρέπει να αναμένεται το λανσάρισμα προϊόντων Ασφάλισης κατοικίας, τα οποία θα διαφοροποιούνται από όσα προσφέρονται σήμερα στην αγορά. Παράλληλα, πρόθεση της εταιρείας είναι η επέκταση σε περισσότερες κατηγορίες καθώς και η χρήση νέων τεχνολογιών όπως η τηλεματική, για τη δημιουργία προϊόντων νέας γενιάς.

Διαβάστε ακόμα: Άνοδος δίχως τέλος στα ακίνητα

Συμπληρώνεται αισίως ένας χρόνος δραστηριοποίησης της @nytime στην Κύπρο. Είστε ικανοποιημένοι από τον πρώτο χρόνο; Ποιες ήταν οι δυσκολίες και προκλήσεις που είχατε να αντιμετωπίσετε;
Όπως πολύ σωστά αναφέρετε, σε λίγες εβδομάδες συμπληρώνουμε ένα χρόνο από τo δυναμικό λανσάρισμα της Anytime από την Interamerican στην Κύπρο. Σε αυτόν τον ένα χρόνο έγιναν πολλά βήματα και τόσο η ομάδα της Κύπρου όσο και ο μέτοχος μας στην Ολλανδία είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι από τη μέχρι στιγμής εικόνα. Η Anytime, όπως γνωρίζετε, από το 2011 που λανσαρίστηκε έχει γίνει συνώνυμο της direct Ασφάλισης στην Ελλάδα και απολαμβάνει συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο αγοράς. Ενδεικτικά αναφέρω πως στην Κύπρο, ο ρυθμός ανάπτυξης της αναγνωρισιμότητας μετά το λανσάρισμα είναι ταχύτερος από της Ελλάδας, το οποίο βεβαίως αποτυπώνεται και στο μερίδιο αγοράς που ήδη κατέχουμε. Πέραν της εμπορικής επιτυχίας, είμαστε ικανοποιημένοι για το εξαιρετικά υψηλό δείκτη ικανοποίησης των πελατών μας, τον οποίο μετράμε από την πρώτη μέρα λειτουργίας μας. Άλλος ένας λόγος για να είμαστε ικανοποιημένοι, είναι η διεύρυνση της ομάδας στην Anytime Κύπρου, βελτιώνοντας έτσι περαιτέρω μια δυναμική και αποτελεσματική ομάδα.
 
Ποια προγράμματα προσφέρατε το πρώτο χρόνο και ποια ήταν η ανταπόκριση του κοινού; Ποια προγράμματα είχαν την μεγαλύτερη απήχηση και σε ποια μερίδα ατόμων;
Οι ασφάλειες που προσφέρουμε μέχρι σήμερα αφορούν αποκλειστικά τον κλάδο αυτοκινήτου. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρία πακέτα ασφάλισης. Το πρώτο πακέτο περιέχει τις υποχρεωτικές από το νόμο καλύψεις, το δεύτερο προσφέρει επιπλέον θραύση τζαμιών/ ανεμοθώρακα καθώς και προσωπικό ατύχημα, ενώ το τρίτο είναι πλήρες πακέτο περιεκτικής κάλυψης. Σε όλα τα πακέτα μας προσφέρουμε πλήρη οδική κάλυψη, για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας όταν θα μας χρειαστούν. Από πλευράς προτίμησης, σχεδόν το σύνολο των πελατών μας επέλεξε τα δύο πλουσιότερα πακέτα μας, αναγνωρίζοντας το εξαιρετικό value for money που προσφέρει η Anytime. Αυτό επιβεβαιώνει την πεποίθηση μας πως οι Κύπριοι καταναλωτές έχουν αυξημένη ασφαλιστική παιδεία και στόχος τους είναι η καλύτερη δυνατή κάλυψη τους. Από πλευράς δημογραφικών στοιχείων, έχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα στις ηλικιακές ομάδες 30-39 και 40-49, χωρίς να υστερούμε ωστόσο και στις «γειτονικές» κατηγορίες αυτών. Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά έχουν κανονική κατανομή, δεν βλέπουμε δηλαδή κάποια παρέκκλιση από τα δεδομένα της αγοράς.
 
Υπήρξε καθόλου εμπλουτισμός των υπηρεσιών που προσφέρετε;
Σκοπεύουμε να εντάξουμε ένα νέο ασφαλιστικό προϊόν στη γκάμα μας, αργότερα μέσα στο έτος, το οποίο είναι σύμφωνο και με τον αρχικό προγραμματισμό μας. Από την αρχή της δραστηριότητας μας ωστόσο βελτιώνουμε και εμπλουτίζουμε συνεχώς τις προσφερόμενες υπηρεσίες, διασφαλίζοντας τις απλούστερες και ταχύτερες δυνατές διαδικασίες στους πελάτες μας. Τα εξαιρετικά υψηλά αποτελέσματα ικανοποίησης επιβεβαιώνουν πως η προσήλωση μας στην πελατοκεντρικότητα έχουν ουσιαστικά διαφοροποιήσει την Anytime από τον ανταγωνισμό. Ωστόσο δεν επαναπαυόμαστε, ακούμε συνεχώς τους πελάτες μας και το ασφαλιστικό κοινό και διαμορφώνουμε τις υπηρεσίες και υποδομές μας βάση των αιτημάτων τους. Ένα πρώτο δείγμα γραφής είναι η εξυπηρέτηση μέσω social media, την οποία θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε.
 
Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια στην Κύπρο; Να αναμένουμε κάτι καινούργιο σύντομα;
Τα άμεσα σχέδια μας είναι η διατήρηση της συνεχούς ανάπτυξης στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου, καθώς και η επέκταση μας σε νέους ασφαλιστικούς κλάδους. Πιο συγκεκριμένα, μπορείτε να περιμένετε το λανσάρισμα προϊόντων Ασφάλισης κατοικίας, τα οποία θα διαφοροποιούνται από όσα προσφέρονται σήμερα στην αγορά. Ο λόγος για τη διαφοροποίηση είναι πως τα προϊόντα σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με το αγοραστικό κοινό, με αποτέλεσμα οι καλύψεις και η γενικότερη φιλοσοφία ασφάλισης και εξυπηρέτησης να προκύπτουν από τις δικές τους ανάγκες. Όσον αφορά τις ασφαλίσεις οχημάτων, στα σχέδια μας είναι η επέκταση σε περισσότερες κατηγορίες καθώς και η χρήση νέων τεχνολογιών όπως η τηλεματική, για τη δημιουργία προϊόντων νέας γενιάς. Πρόθεση μας επίσης είναι η δημιουργία οικοσυστημάτων, σε συνεργασία με εταιρίες εκτός του ασφαλιστικού κλάδου, με στόχο την αύξηση της αξίας που λαμβάνει ο πελάτης της Anytime. Τα πρώτα βήματα έχουν ήδη γίνει και θα πάρετε μια γεύση στο αμέσως επόμενο διάστημα. Πιο μακροπρόθεσμα, στοχεύουμε σε επέκταση μας σε περισσότερους κλάδους ασφάλισης καθώς και την ανάπτυξη υποδομών για εξυπηρέτηση μέσω περισσότερων καναλιών.

Διαβάστε ακόμα: Έρχονται προσλήψεις στον ΟΑΥ

Δειτε Επισης

Έμφυλος προϋπολογισμός, ένα νέο εργαλείο για την επίτευξη των στόχων της αειφόρου ανάπτυξης
Το Needle 2024 συνεχίζει με την σειρά παράλληλων δράσεων: Needle & Thread Talks
Νέα παγκύπρια αιμοδοσία από τη CNP CYPRIALIFE
ΜΙΕΕΚ: Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης για τις προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας
Πώς οι εταιρείες μπορούν να μειώσουν το κόστος του στόλου τους αυξάνοντας την ασφάλεια στους δρόμους
Ολοκληρώθηκε το Κλειστό Πρωτάθλημα Σκακιού στην Κύπρο
CIM Summit 2024: Πλατφόρμα ενημέρωσης και ανταλλαγής ιδεών
Davood Shamsi: Με εμπειρία σε Apple και JP Morgan στο 3ο Digital Cyprus Conference
ΟΕΒ, Τράπεζα Κύπρου και Deloitte στο Λονδίνο-Παρουσίαση επαγγελματικών ευκαιριών για επαναπατρισμό Κύπριων
Το κοινό «αγκάλιασε» την εκστρατεία του Bean Bar απέναντι στον καρκίνο του μαστού