Μάθε την Αξία του Brand σου στο 5th Brand Congress
09:40 - 20 Μαρτίου 2018
Ανακάλυψε ποιο είναι το συστατικό που κάνει τα διεθνή πασίγνωστα brands τόσο πετυχημένα και με τόση επιρροή στο κοινό. Γνώρισε κι εφάρμοσε τις τεχνικές που θα αναβαθμίσουν την αξία και σημαντικότητα της δικής σου μάρκας. Βίωσε τη σημασία του Storytelling και των άλλων Μάρκετινγκ στοιχείων, που κάνουν τα εμπορικά σήματα να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Όλα αυτά, στο “5th Brand Congress” που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 18 Μαΐου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Άδραξε τη μοναδική ευκαιρία να συμμετέχεις στο Συνέδριο και σε ένα εξειδικευμένο workshop με τον εξαιρετικό branding expert, Mark Tungate.
Το Συνέδριο
To “5th Brand Congress” όπως και η παρουσίαση του Mark Tungate αφορούν στην αξία των brands, αλλά και στην αντίληψη που έχει ο κόσμος για τις μάρκες. Το Συνέδριο και Workshop θα αναλύσουν τους λόγους που ένα εμπορικό σήμα, μια μάρκα, δεν είναι ποτέ απλώς μια μάρκα αλλά είναι πολύ περισσότερα: Είναι η ιστορία της, οι αξίες που εκπροσωπεί, η κληρονομιά και τελικά, οι ανάγκες ή επιθυμίες που καλύπτει. Επίσης, ο μοναδικός συγγραφέας σε θέματα Branding, Mark Tungate, θα παρουσιάσει τι κοινό έχουν όλα τα μεγάλα brands μεταξύ τους. Και πώς μπορείς κάποιος να εφαρμόσει τα χαρακτηριστικά ουσίας κι επιτυχίας στο δικό του brand.
Mark Tungate: συγγραφέας, δημοσιογράφος, περιζήτητος ομιλητής
Ο Mark Tungate είναι πολυτάλαντος, καταξιωμένος μαρκετίστας σε παγκόσμια, μάλιστα, κλίμακα, περιζήτητος ομιλητής και πρωτοπόρος στα workshops που αφορούν τα brands, τις πολυτελείς μάρκες και τις εταιρείες που ασχολούνται με τα Ταξίδια, μεταξύ άλλων. Ως branding expert συνεργάζεται με περιοδικά, γράφει τα δικά του βιβλία σε θέματα Branding και Marketing, είναι διευθυντής Σύνταξης στα Epica Awards και σύμβουλος Branding σε εταιρείες-κολοσσούς όπως: Coca-Cola, Diesel, MTV, Louis Vuitton, Disney, Sotexo, Atos, Printemps.
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ. Networking Coffee Βreak Sponsor: Gloria Jean's Coffees. Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold, REPORTER και Alpha Κύπρου.
Με τη Στήριξη του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου.
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Το Συνέδριο
To “5th Brand Congress” όπως και η παρουσίαση του Mark Tungate αφορούν στην αξία των brands, αλλά και στην αντίληψη που έχει ο κόσμος για τις μάρκες. Το Συνέδριο και Workshop θα αναλύσουν τους λόγους που ένα εμπορικό σήμα, μια μάρκα, δεν είναι ποτέ απλώς μια μάρκα αλλά είναι πολύ περισσότερα: Είναι η ιστορία της, οι αξίες που εκπροσωπεί, η κληρονομιά και τελικά, οι ανάγκες ή επιθυμίες που καλύπτει. Επίσης, ο μοναδικός συγγραφέας σε θέματα Branding, Mark Tungate, θα παρουσιάσει τι κοινό έχουν όλα τα μεγάλα brands μεταξύ τους. Και πώς μπορείς κάποιος να εφαρμόσει τα χαρακτηριστικά ουσίας κι επιτυχίας στο δικό του brand.
Mark Tungate: συγγραφέας, δημοσιογράφος, περιζήτητος ομιλητής
Ο Mark Tungate είναι πολυτάλαντος, καταξιωμένος μαρκετίστας σε παγκόσμια, μάλιστα, κλίμακα, περιζήτητος ομιλητής και πρωτοπόρος στα workshops που αφορούν τα brands, τις πολυτελείς μάρκες και τις εταιρείες που ασχολούνται με τα Ταξίδια, μεταξύ άλλων. Ως branding expert συνεργάζεται με περιοδικά, γράφει τα δικά του βιβλία σε θέματα Branding και Marketing, είναι διευθυντής Σύνταξης στα Epica Awards και σύμβουλος Branding σε εταιρείες-κολοσσούς όπως: Coca-Cola, Diesel, MTV, Louis Vuitton, Disney, Sotexo, Atos, Printemps.
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ. Networking Coffee Βreak Sponsor: Gloria Jean's Coffees. Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold, REPORTER και Alpha Κύπρου.
Με τη Στήριξη του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου.
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com