ΕΑΣ: Παράταση στη διαβούλευση για νομιμοποίηση εσόδων

Παράταση μέχρι τις 23 Φεβρουαρίου δίνει η Εθνική Αρχή Στοιχημάτων για την υποβολή σχολίων, απόψεων και εισηγήσεων επί της δημόσιας διαβούλευσης σχετικά με την πρόληψη της χρησιμοποίησης του χρηματοπιστωτικού συστήματος για τη νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες ή για τη χρηματοδότηση της τρομοκρατίας.
 
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, σκοπός είναι να διασφαλιστεί ότι τα εμπλεκόμενα μέρη λαμβάνουν επαρκή πληροφόρηση σε σχέση με τις πρακτικές που προτίθεται να εφαρμόσει η Αρχή σχετικά με την πρόληψη της χρησιμοποίησης του χρηματοπιστωτικού συστήματος για τη νομιμοποίηση εσόδων για χρηματοδότηση της τρομοκρατίας.
 
Το έγγραφο διαβούλευσης βρίσκεται στην ιστοσελίδα της Εθνικής Αρχής Στοιχημάτων www.nba.gov.cy
 
Εξάλλου, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, η Εθνική Αρχή Στοιχημάτων διενήργησε έρευνα, με στόχο μεταξύ άλλων τη διερεύνηση των γενικών συνηθειών των Κυπρίων όσον αφορά τα βιντεοπαιχνίδια και τα eSports, την καταμέτρηση του βαθμού γνώσης των Κυπρίων αναφορικά με τα τουρνουά eSports, αλλά και τη σκιαγράφηση των στοιχηματικών συνηθειών των ατόμων που ασχολούνται με τουρνουά eSports.
 
Η ποσοτική έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο 2018 σε άνδρες και γυναίκες 18 μέχρι 40 ετών με δείγμα 1000 ατόμων ανά το Παγκύπριο, ενώ ολοκληρωμένη η έρευνα έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Εθνικής Αρχής Στοιχημάτων.
 
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands