14th Digital Marketing Forum - Η Θεά του Twitter μαζί μας!

H Webarts παρουσιάζει το 14th Digital Marketing Forum που θα γίνει την Πέμπτη, 30 Νοεμβρίου 2017 στο Ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία, το οποίο έχει ως στόχο να εξοπλίσει τα τμήματα μάρκετινγκ με τους βασικότερους πυλώνες για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της σημερινής αγοράς, αναλύοντας τις τελευταίες τάσεις και τεχνικές για τη διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακής διαφήμισης. Το Forum επιδιώκει να αναλύσει τα τελευταία trends στον κόσμο του Μάρκετινγκ όπως και τις πιο δημιουργικές καινοτομίες που μετέτρεψαν το ψηφιακό περιβάλλον στο πιο ισχυρό πεδίο παρουσίας, γνωστοποίησης και ανάπτυξης επιχειρήσεων.   
Το συνεχώς μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον και τα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας έχουν καταστήσει το digital marketing αναπόσπαστο κομμάτι της συνολικής επικοινωνιακής στρατηγικής που χρειάζεται να ακολουθήσει μια επιχείρηση για τη προώθηση των στόχων της. Το θεματολόγιο του φετινού Φόρουμ θα περιέχει παρουσιάσεις στο Viral Marketing, Content Marketing και πως μπορείς να δημιουργήσεις τη στρατηγική σου βάσει του πελάτη σου, αλλά και social και visual media marketing. 
 
Τα τελευταία χρόνια το μάρκετινγκ έχει πάρει μια στροφή προς την στρατηγική μέσα από την ενδυνάμωση των ανθρώπων, έτσι φέτος θα μας μιλήσει η Samantha Kelly, κορυφαία σύμβουλος στρατηγικής κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, ομιλητής και εκπαιδευτής από την Ιρλανδία.  Η Samantha που είναι επίσης συνιδρυτής του Women’s Inspire Network, ενός δικτύου υποστήριξης που συνδέει και διευκολύνει τις γυναίκες επιχειρηματίες, θα μας διδάξει πώς να οικοδομήσουμε συναρπαστικές σχέσεις με τους πελάτες μας μέσω του Twitter και πώς να επηρεάσουμε θετικά και να ενδυναμώσουμε τους άλλους.  Είναι η ιδιοκτήτρια της ιστοσελίδας Tweeting Goddess και με την υποστήριξη της ομάδας της σχεδιάζει και παρέχει αποτελεσματικές στρατηγικές κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για επιχειρήσεις και επιχειρηματίες, αξιοποιώντας τη δύναμη των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και της διαδικτυακής κοινότητας. Έτσι, εάν θέλετε να προχωρήσετε στην ανάπτυξη του brand σας, να επαναπροσδιορίστε και να ανανεώσετε τη στρατηγική των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης όπως και να μάθετε τα πάντα για την ενδυνάμωση των άλλων μέσω της δύναμης του ψηφιακού μάρκετινγκ, κοπιάστε στο Φόρουμ!
 
Το 14th Digital Marketing Forum απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες διαφήμισης και επικοινωνίας, γραφεία δημοσίων σχέσεων, media planners, media agencies, υπηρεσίες και συμβούλους μάρκετινγκ, εταιρείες ερευνών αγοράς, επαγγελματίες πωλήσεων, brand managers, διευθύνοντες σύμβουλους, γενικούς διευθυντές και digital marketing specialists.
 
Για περισσότερες πληροφορίες και το πρόγραμμα του Φόρουμ, παρακαλώ πατήστε εδώ

Για online εγγραφές, παρακαλώ πατήστε εδώ

Πληροφορίες 
Οργανωτής: IMH 
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί μέχρι τώρα: Cablenet, Gloria Jean's Coffees, IMR/University of Nicosia
Υποστηρικτές: Content Works Ltd, General Insurance Cyprus, IBM and OJO Sunglasses
Ακαδημαϊκός Συνεργάτης: Cyprus Institute of Marketing
Χορηγός Κοκτέιλ: Somersby 
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, AlphaNews.live, πόρταλ ΙΝΒusinessNews, πόρταλ REPORTER 
Με τη στήριξη: Cyprus Advertisers Association, Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου, Σύνδεσμος Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου 

Για περισσότερες πληροφορίες: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com και ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands