TBWA\Entelia: Νέα Ταυτότητα, τα ίδια Disruptive μυαλά

Η λέξη Disruption, επαναλαμβάνεται χιλιάδες φορές το χρόνο στην TBWA\Entelia. Είναι η φιλοσοφία, η μεθοδολογία και ο τρόπος με τον οποίο η ομάδα της εταιρείας σκέφτεται κάθε φορά που θέλουν να κάνουν τη διαφορά για τους πελάτες τους! Αλήθεια όμως, τι σημαίνει; 

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

H Entelia ξεκινάει το ταξίδι της στο χώρο της διαφήμισης πριν από 23 χρόνια και το 2004 εντάσσεται στη μεγάλη οικογένεια  της TBWA και μετονομάζεται σε TBWA\Entelia. Η φιλοσοφία της TBWA, διεθνώς, είναι το Disruption, η διασάλευση, η ανατροπή των συμβάσεων που επιβάλλουν τα πλαίσια, οι παγιωμένες αντιλήψεις και το status quo. H συγκεκριμένη μεθοδολογία είναι το εργαλείο το οποίο χρησιμοποιείται από την ομάδα της TBWA ανα τον κόσμο προκειμένου να προβλέψει τις μελλοντικές τάσεις και να καθορίσει τι θα μπορούσε να οδηγήσει ένα brand ακόμα πιο ψηλά χαρίζοντάς του όχι μόνο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, αλλά μεγαλύτερο μερίδιο μέλλοντος. Είναι ένα σύστημα το οποίο δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.

Οπτικό κέντρο της φιλοσοφίας της TBWA και κατ’επέκταση της TBWA\Entelia είναι το Backslash ή \ ή κάθετος αναστροφή. Είναι το σύμβολο της συλλογικής δομής του δικτύου και αντιπροσωπεύει την αλχημεία που δημιουργείται μέσα από το πάντρεμα όλων των πολιτισμών που συμμετέχουν στο δίκτυο. Όλα τα παγκόσμια διαφημιστικά δίκτυα έχουν εμμονή με την εξυπηρέτηση πελατών, και όχι με το προϊόν ή με τα αποτελέσματα. Επιδιώκουν ομοιομορφία, για παράδειγμα παρόμοια γραφεία και παρόμοια παραγωγή σε όλο τον κόσμο.


Αντιθέτως, η TBWA είναι μια ριζικά ανοιχτή, δημιουργική, συλλογική ομάδα. Κάθε γραφείο της έχει τη δική του προσωπικότητα και τις δικές του ειδικές δεξιότητες.  Έτσι λοιπόν, για τη δημιουργία της νέας οπτικής ταυτότητας της TBWA, επιστρατεύτηκαν οι καλύτεροι σχεδιαστές της συλλογικής ομάδας. Έχουν καταφέρει να ‘αιχμαλωτίσουν’ την ενέργεια, την εξυπνάδα και τη μοναδικότητα του Disruption με ένα ισχυρό και ευέλικτο τρόπο: με ζωντανά και ταυτόχρονα πειθαρχημένα χρώματα, εξαιρετική και ταυτόχρονα απλή τυπογραφία.

Μια νέα οπτική ταυτότητα, που μόνο για την TBWA θα μπορούσε να ήταν.

Η ΤBWA κέρδισε χάλκινο λιοντάρι για το σχεδιασμό της νέας της ταυτότητας, στο φετινό Cannes Lions International Festival of Creativity. 

 

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Πάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε. η απασχόληση στην Κύπρο-Τρίτη σε υπερειδίκευση εργαζομένων
Σε αυξητική τάση η αδήλωτη και παράνομη εργασία-Η έκκληση Παναγιώτου στους εργοδότες και τα νέα μέτρα
Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)