Χορηγία Κατηγορίας Υπηρεσίες

Easter Marketing: 6 ιδέες... πασχαλινής επιβίωσης στα Social Media

Το Πάσχα σχεδόν έφτασε και μαζί του ήρθε και η ώρα να αποδείξετε πόσο καλά γνωρίζετε τις τεχνικές του Οccasion Marketing. Και επειδή το καλό Marketing είναι αυτό που δεν φαίνεται, ο στόχος φέτος δεν είναι να πουλήσετε λίγο ακόμα, σε λίγους περισσότερους.

Ο στόχος είναι να οχυρώσετε το Brand Equity αναδεικνύοντας την fun πλευρά της προσωπικότητας του Brand σας και να ψυχαγωγήσετε το κοινό σας!

Οργάνωση και μεράκι
Αν μπορείτε ξεκινήστε την προετοιμασία σας νωρίτερα ώστε να είστε, αλλά και να φαίνεστε, περισσότερο οργανωμένοι. Σχεδιάστε ενα content calendar για κάθε ημέρα που θα περιέχει fun περιεχόμενο και μη φοβηθείτε να αναρτήσετε υλικό ακόμα και τις ημέρες των εορτών, αλλά και ανήμερα του Πάσχα. Οι έρευνες δείχνουν πως οι χρήστες των social media ειδικά την περίοδο των διακοπών, βρίσκονται περισσότερες ώρες online.
Τέτοιες ενέργειες είναι απαραίτητες για να ισχυροποιήσετε τη σχέση σας με τους πελάτες σας, ώστε να γνωρίζουν πόσο σημαντικοί είναι για εσάς. Δημιουργείστε έντονες εμπειρίες για αυτούς με Online καμπάνιες, διαγωνισμούς και πολλά βραβεία και το κοινό σας σίγουρα θα σας το ανταποδώσει συμμετέχοντας ενεργά!

Θυμηθείτε: Μην κάνετε κάτι μόνο επειδή πρέπει να το κάνετε. Κάντε κάτι καλό και αξέχαστο.

Πώς; Πάρτε ιδέες από την XPLAIN!

1.Λαχταριστοί διαγωνισμοί!
Η περσινή καμπάνια του ΑΒ Βασιλόπουλου που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την XPLAIN ήταν..λαχταριστή! Ζητήσαμε από το κοινό της Facebook σελίδας να επιλέξει τα αγαπημένα του πιάτα για το Σαρακοστιανό τραπέζι και τους επιβραβεύσαμε με δωροεπιταγές από τα καταστήματα της γνωστής αλυσίδας. Το αποτέλεσμα; Πάνω από 8.500 συμμετοχές σε πολύ λίγες μέρες!


 

2. Easter Hunt. Το κηνυγι του χαμένου..αυγού!
Κρύψτε πασχαλινά αυγά στα post σας και ξεκινήστε έναν διαγωνισμό χαμένου θησαυρού! Τα αυγά μπορούν να βρίσκονται κρυμμένα σε αναρτήσεις του Facebook είτε του Instagram που περιέχουν φωτογραφίες. Αυτός είναι ένας ευφάνταστος και δημιουργικός τρόπος να αυξήσετε το engagement αλλά και να οδηγήσετε το κοινό σας όχι μόνο να «σκανάρει» όλο το περιεχόμενο στη σελίδα σας, αλλά και να επανέρχεται συνεχώς προς αναζήτηση του τροπαίου!
Η Tesco δημιούργησε μια phygital καμπάνια συνδυάζοντας το online με το offline με τη βοήθεια των Google Maps! Ζήτησε απο τους followers να εισάγουν τον ταχυδρομικό τους κωδικό σε ένα ειδικό Microsite, και να αναζητήσουν τα κρυμμένα αυγά στη γειτονιά τους μέσω του Street View!

3. Easter selfies!
Ζητήστε από τους fan σας να βγάλουν μια selfie με ένα σοκολατένιο αυγό. Ποιός δεν αγαπά τις selfies και τη σοκολάτα; :-)

Πέρσι, το Hotel Chocolat ζήτησε από τους followers να ανεβάσουν μια φωτογραφία με τη μασκότ τους, το Beau Bunny. Η μασκότ κυκλοφορούσε στους δρόμους της Αγγλίας αναστατώνοντας τους περαστικούς και έτσι το Brand κατάφερε να προωθήσει το hashtag #TheBeauBunny μέσα από τις εκατοντάδες φωτογραφίες των πελατών του με την ιδιαίτερη μασκότ.

4. Silly Video campaigns!
Το Πάσχα είναι η εποχή των παιχνιδιών, των μασκότ και των ζώων! Μη φοβάστε να δείξετε την ανθρώπινη, αστεία σας πλευρά, καθώς το κοινό σας θα σας λατρέψει όταν καταλάβει πως έχετε χιούμορ και τολμάτε να αυτοσαρκαστείτε.

H Cadbury για να προωθήσει τα μικρά σοκολατένια της αυγά, συνέχισε την #FreeTheJoy καμπάνια της ανεβάζοντας ένα βίντεο 2’’ με ένα χνουδωτό κοτόπουλο να χοροπηδάει δίπλα σε ένα καλάθι με αυγά με λεζάντα: Το αυγό έκανε την κότα ή η κότα το αυγό? Απλό, χαριτωμένο και αποτελεσματικό: Πάνω από 1.800 Likes και 270 Shares στο Facebook.


5. Caption this!
Ένας οικονομικός, γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε το engagement είναι η τακτική του “caption this”. Βάλτε μια χαριτωμένη, αστεία ή “περίεργη” cover photo στη σελίδα σας και ζητήστε από το κοινό σας να διαλέξει τη λεζάντα που της ταιριάζει. Το μόνο που χρειάζεται είναι να είστε δημιουργικοί!

6.One Question Quiz!
Ζητήστε από τους fan σας να μαντέψουν τον ακριβή αριθμό των σοκολατένιων αυγών που βρίσκονται σε ένα γυάλινο δοχείο και δώστε τους την ευκαιρία να το κερδίσουν!  


Αυτές είναι μόνο μερικές ιδέες για να προωθήσετε το Brand σας online την περίοδο του Πάσχα! Οι one-off όμως, αποσπασματικές ενέργειες που δεν βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα μιας ολοκληρωμένης Digital στρατηγικής, δεν πρόκειται να φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Για σίγουρα και εγγυημένα αποτελέσματα και αύξηση της φήμης σας, η XPLAIN, κορυφαία εταιρεία Digital Marketing, είναι πολύτιμος συνεργάτης σας. Καλέστε μας στο 210 6395234 ή στείλτε μας e-mail στο letsrock@xplain.co για να βρούμε μαζί πώς θα γίνετε το αγαπημένο Brand των καταναλωτών online!

 

Δειτε Επισης

Αγκαλιάζουν τα βραβεία δικοινοτικής συνεργασίας του ιδρύματος Στέλιος Χατζηιωάννου
Αντίστροφη μέτρηση για 16α ΙΝ Βusiness Awards-Ολοκληρώνεται στις 4 Απριλίου η διαδικασία ψηφοφορίας
Μήνυμα από Αντικαρκινικό Σύνδεσμο Κύπρου και Τρ. Κύπρου για Πορεία Χριστοδούλας-«Να είσαι εκεί»
O Υπουργός Εσωτερικών για το μεταναστευτικό στο Nicosia Economic Congress
Πέραν κάθε προσδοκίας το ενδιαφέρον για το sCYence Fair 2024-Παρατείνονται μέχρι 10 Απριλίου οι εγγραφές
Κέντρο Κοινωνικής Καινοτομίας: Ενημερωτική συνάντηση με λειτουργούς των ΜΜΕ
ECR Case Study: Πρόληψη ελλείψεων και διαθεσιμότητα στο ράφι
Σε τροχιά απογείωσης η γραμμή πλεύσης της κυπριακής ναυτιλίας... Παγκοσμίου φήμης ναυτιλιακό σύμπλεγμα η Κύπρος
Συνεργασία U Travel-Capacitor Partners: Ρεκόρ στις online πωλήσεις των ταξιδιωτικών πακέτων του Tomorrowland
7ο Cyprus HealthCare Conference: Η πορεία προς ισότιμο και καθολικό σύστημα υγείας