Merchandising: Η εφαρμογή στρατηγικών Μάρκετινγκ στα σημεία πώλησης

Μια ακόμη υπηρεσία του Ομίλου G.A.P. Vassilopoulos προς τις εταιρείες της κυπριακής αγοράς είναι το 3rd Party Μerchandising. Οι υπηρεσίες 3rd Party Μerchandising προσφέρονται τόσο σε προϊόντα όσο και σε υπηρεσίες. 

Το Merchandising, όπως εξήγησε ο merchandising manager του Ομίλου G.A.P. Vassilopoulos Ισαάκ  Δούρος, είναι η εφαρμογή της πολιτικής του marketing κάθε προϊόντος στο σημείο πώλησής του. «Οι εταιρείες προϊόντων και υπηρεσιών δίνουν πλέον μεγάλη έμφαση στην αξία του Merchandising, αφού η χρήση του βελτιώνει τη θέση των προϊόντων στην αγορά, ενώ παράλληλα αναπτύσσει καλές σχέσεις με τα καταστήματα», σημείωσε.

Και πρόσθεσε: «Αποτελώντας αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής Πωλήσεων και Marketing, το Merchandising ελέγχει κατά πόσο τα προϊόντα είναι σωστά τοποθετημένα στα ράφια, υπάρχει βέλτιστη αξιοποίηση του χώρου, υπάρχουν οι σωστές τιμές, δεν υπάρχουν ληγμένα προϊόντα (στον τομέα των FMCGs) και ότι το προϊόν είναι άμεσα προσβάσιμο στον καταναλωτή. Κάθε ετικέτα περικλείει μια «υπόσχεση» στον καταναλωτή. Κι αυτό που «υπόσχεται» πρέπει να φαίνεται και στο σημείο πώλησης, να είναι προσβάσιμο και να βρίσκεται στις σωστές συνθήκες για την κατανάλωσή του».

Συνεχίζοντας ο κ. Δούρος, ανέφερε ότι η υπηρεσία αυτή δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια έξυπνη επικοινωνία. «Είναι ζωτικής σημασίας το προϊόν να “μιλά”, να “φωνάζει” στον καταναλωτή, οδηγώντας τον στο να το επιλέξει», υπογράμμισε.

Σήμερα, το Μerchandising εφαρμόζεται τόσο σε προϊόντα όσο και σε υπηρεσίες όλων των κατηγοριών. Σύμφωνα με τον κ. Δούρο, η αξία του αναγνωρίσθηκε και χρησιμοποιείται από εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, τράπεζες, εταιρείες ένδυσης και άλλες. «Θα μπορούσαμε να πούμε ότι όπου υπάρχει “ράφι”, υπάρχει και merchandising», τόνισε χαρακτηριστικά.

Η υπηρεσία χρησιμοποιεί διαρκώς νέες τεχνολογίες. Όπως είπε, με τερματικά χειρός ή παρόμοιες εφαρμογές, μεταφέρει πληροφορίες της αγοράς στις εταιρείες/πελάτες. Οι πληροφορίες αυτές αναλύονται και αξιολογούνται από τις εταιρείες/πελάτες και με βάση τα αποτελέσματα λαμβάνονται οι ανάλογες αποφάσεις.
«Πρόσφατα, η G.A.P. Vassilopoulos, αναβάθμισε τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της, χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικό σύστημα Merchandising Αναφορών, το οποίο χτίζεται πάνω στις εκάστοτε ανάγκες των πελατών της. Οι πελάτες μας με αυτό τον τρόπο θα λαμβάνουν άμεση καθημερινή ενημέρωση και ανάλυση των δεδομένων της αγοράς», εξήγησε.

Τα οφέλη πάντως, είναι πολλά και σημαντικά από την υπηρεσία αυτή. Συγκεκριμένα: 
•    Αυξάνει τις πωλήσεις.
•    Ελαχιστοποιεί καταστάσεις έλλειψης αποθέματος.
•    Καλύπτει αποτελεσματικά τα Key Accounts.
•    Παρουσιάζει άριστα τα προϊόντα.
•    Συμβάλλει στηνεπίτευξη των στόχων των εταιρειών.
•    Επαληθεύει τα αποτελέσματα, το Σύστημα Αναφορών και την Προσφερόμενη Πληροφορία του.
•    Μειώνει το κόστος.
•    Καλύπτει τάχιστα τις ανάγκες του πελάτη, τα συνεχώς ανανεωμένα συστήματα και διαδικασίες merchandising. 

«Oι πάροχοι υπηρεσιών 3rdΡarty Μerchandising, έχουν πολύ μεγάλη εξειδίκευση στα σημεία πώλησης», επεσήμανε ο κ. Δούρος. Και καταλήγοντας τόνισε: «Όταν μια εταιρεία αναθέσει το κομμάτι Μerchandising στους εξειδικευμένους συνεργάτες της τότε έχει στη διάθεσή της το κομμάτι της στρατηγικής, ενώ το κομμάτι της εφαρμογής, περνάει στα «χέρια» των ειδικών. Συνεπώς, μπορούμε να πούμε ότι απελευθερώνονται πόροι από την ομάδα διαχείρισης της εταιρείας (ανθρώπινοι και υλικοί), οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν προς όφελος της εταιρείας». 

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Πάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε. η απασχόληση στην Κύπρο-Τρίτη σε υπερειδίκευση εργαζομένων
Σε αυξητική τάση η αδήλωτη και παράνομη εργασία-Η έκκληση Παναγιώτου στους εργοδότες και τα νέα μέτρα
Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)