Roger Flynn: «Μεταμορφώστε την επιχείρηση σας για ένα λαμπρότερο μέλλον»


Ο Roger Flynn, ένας από τους κορυφαίους ανά τον κόσμο στον τομέα του organizational change, ταξίδεψε στην Κύπρο ειδικά για το 13ο συνέδριο Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού.
Στόχος του συνεδρίου ήταν να προτείνει πρακτικές λύσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις σήμερα στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, σε μια εποχή που η κρίση και οι επιπτώσεις της απαιτούν γενική εταιρική αναδόμηση.  
Ο Roger Flynn μίλησε για τις ανθρώπινες πτυχές της αλλαγής μέσα σε δυσχερείς συνθήκες και τι είναι αυτό που απαιτείται για να εμπνεύσεις και να παρακινήσεις τα στελέχη σου, ακόμη κι όταν δεν είναι ξεκάθαρο αν οι θέσεις τους είναι ασφαλείς.

Τo συνέδριο που είχε  τίτλο «Change Management: Engaging the People, Managing the Process» διοργάνωσε η ΙΜΗ και η PwC Κύπρου.

 

Το συνέδριο παρακολούθησαν μεταξύ άλλων, Γενικοί Διευθυντές και Διευθυντές από όλους τους τομείς της οικονομικής δραστηριότητας, Διευθυντές και στελέχη ανθρώπινου δυναμικού και άλλοι επαγγελματίες από το χώρο, περιλαμβανομένων επαγγελματιών ανάπτυξης, εκπαίδευσης, εργασιακών σχέσεων, συμβούλων επιχειρήσεων και ανθρωπίνου κεφαλαίου.
Χορηγοί του συνεδρίου ήταν η Cablenet, DHL Express  Κύπρου και Γιώργος Ζ. Γεωργίου & Συνεργάτες Δ.Ε.Π.Ε. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν το περιοδικό InBusiness και InBusinessNews.com.

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands