Soc Gen: Ο χρυσός δεν είναι τόσο ασφαλές καταφύγιο

Η ανικανότητα του χρυσού να αντιδράσει ανοδικά σε γεγονότα που μέχρι πρότινος θεωρούνταν καλά νέα, δείχνει ότι το πολύτιμο μέταλλο έχασε τον άλλοτε κρίσιμο ρόλο του "ασφαλούς καταφυγίου", υποστηρίζει ο Patrick Legland, της Societe Generale, σύμφωνα με δημοσίευμα του MarketWatch.

Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων σε σημερινό του σχόλιο:

"Ο χρυσός έχασε το ρόλο του ασφαλούς καταφυγίου έναντι ενός συστημικού κινδύνου το 2013. Οι ιταλικές εκλογές, το κυπριακό bail-in, το αμερικανικό shutdown και το ανώτατο όριο χρέους, απέτυχαν να οδηγήσουν τον χρυσό υψηλότερα. Επιπλέον, οι χρηματοπιστωτικές αγορές άρχισαν από τις αρχές του 2013 να προσδοκούν την περιστολή της ποσοτικής διευκόλυνσης της Fed και αυτό διατήρησε την πίεση που ασκήθηκε στην τιμή του χρυσού κατά τη διάρκεια του έτους, καθώς η επέκταση του ισολογισμού της Fed θεωρείτο ως βασική κινητήρια δύναμη του χρυσού.

Σύμφωνα με τον Patrick Legland η ελεύθερη πτώση του χρυσού, αντικατοπτρίζει τη νευρικότητα που επηρέασε όλα τα εμπορεύματα το 2013, ωστόσο ειδικότερα για το πολύτιμο μέταλλο, ο κίνδυνος του αποπληθωρισμού μεγάλων οικονομιών παραμένει ένα από τα πιο δυσοίωνα σημάδια.

Όπως υποστηρίζει το δημοσίευμα πρόσφατα η ζήτηση για το πολύτιμο μέταλλο υποχώρησε αλλά παραμένει σε στέρεα επίπεδα, ωστόσο όπως υποστηρίζει ο Patrick Legland, ο χρυσός εξακολουθεί να είναι υπερεκτιμημένος.


Πηγή:www.capital.gr

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands