IN BUSINESS AWARDS 2013: Συνεχίζεται η ψηφοφορία

45 υποψήφιοι σε 9 διαφορετικές κατηγορίες βραβεύσεων συνεχίζουν να διεκδικούν, την ψήφο του κοινού στα έκτα κατά σειρά ΙΝ Business Awards που παρουσιάζει η Ελληνική Τράπεζα.
Το ενδιαφέρον έχει κορυφωθεί καθώς η ψηφοφορία μπαίνει στην τελική ευθεία με επίσημη μέρα ολοκλήρωσης το ερχόμενο Σάββατο, 30 Νοεμβρίου.
Υποψήφιοι από όλους τους τομείς της αγοράς διαγωνίζονται ακόμα μια φορά για την ανάδειξη του καλύτερου αλλά και της ίδιας της κυπριακής επιχειρηματικότητας σε καιρούς δύσκολους και απαιτητικούς στις κατηγορίες:
•         ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
•         MANAGER
•         ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
•         ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
•         ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ/ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ
•         EΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
•         BEST WORKPLACE/ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ
•         ΝΕΟ ΠΡΟΪΟΝ/ΥΠΗΡΕΣΙΑ
•         ΚΥΠΡΙΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ/ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Η ψηφοφορία πραγματοποιήται και φέτος μέσω ψηφοδελτίου στο τεύχος ΙΝ ΒUSINESS Νοεμβρίου που κυκλοφορεί στα περίπτερα, μέσω SMS και τηλεφώνου και μέσω του ΙnBusinessNews.com.
Τις βραβεύσεις παρουσιάζει για έκτη συνεχόμενη χρονιά η Ελληνική Τράπεζα. Χορηγούν οι MTN, CHIVAS, TFI MARKETS και Cyprus Institute of Marketing (CIM).
Knowledge partner η Ιnfocredit Group. Χορηγός εικαστικού περιεχομένου η LTV. Tη διαδικασία καταμέτρησης των ψήφων έχει αναλάβει το University of Nicosia.
Πατήστε εδώ για να εισέλθετε στην ηλεκτρονική σελίδα της ψηφοφορίας.
 

Δειτε Επισης

Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands
10 χρόνια προσφοράς Andrey & Julia Dashin’s Foundation