Έβδομη συνεχής χρονιά για το Συνέδριο Administration

Το 7ο Executive Assistants & Personal Assistants Congress - που αποτελεί, πλέον, θεσμό για τον κλάδο – αποκτά φέτος ιδιαίτερη βαρύτητα και σημασία, αφού εγκύπτει µε κάθε σοβαρότητα στις εν καιρώ κρίσης προκλήσεις. Καλείται να απαντήσει και το κάνει, µέσω έγκυρων ομιλητών, στο μεγάλο   ερώτημα: Πώς διαμορφώνονται τα δεδομένα του επαγγέλματος, αλλά και η ίδια η σχέση της PA µε την επιχείρηση και τον προϊστάμενο της, σ’ ένα προβληματικό οικονομικό περιβάλλον µε οξύ ανταγωνισμό, ανεργία και ασταθή εταιρικά δεδομένα;

Ο ρόλος του administrative professional εξελίσσεται σε ατομικό, κοινωνικό και επαγγελματικό επίπεδο. Είναι δημιουργικός, επινοητικός και εστιάζεται στις εναλλακτικές λύσεις. Και όπως στα περισσότερα επαγγέλματα, έτσι και σε αυτό, είναι αναγκαία η συνεχής ανανέωση και ενημέρωση.

Η IMH κατανοεί τις αυξανόμενες ανάγκες του Administrative professional κι έτσι διοργανώνει για 7η συνεχή χρονιά το Συνέδριο Administration το οποίο θα διεξαχθεί την Παρασκευή 5 Απριλίου 2013 στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία.

Στο συνέδριο θα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε παρουσιάσεις από ειδικούς του χώρου, οι οποίες περιλαμβάνουν θέματα όπως:
• Νέα καθήκοντα, ευθύνες και προσόντα της PA στη σύγχρονη εποχή.
• Επενδύστε στον εαυτό σας...Οι συνεργάτες και οι πελάτες σας θα επενδύσουν σε σας...
• Πώς να κρατήσετε τη δουλειά σας εν καιρώ κρίσης ή να ελιχθείτε έξυπνα αλλάζοντας, εάν χρειαστεί, πόστο εργασίας
• Ταγκό στο γραφείο: Κύκλος για δυο
• O ∆ιάβολος φοράει Prada
• Θα ήθελα να αλλάξω πράγµατα στη ζωή µου, αλλά δεν έχω το θάρρος να το κάνω
• Dress for Success

Παρακολουθήστε επίσης ένα μοναδικό εργαστήρι (workshop) όπου ο Δημήτρης Στυλιανίδης, Σύµβουλος Επικοινωνίας και ∆ιευθύνων Σύµβουλος της THINKBOX LTD, θα παρουσιάσει το θέμα: Πώς να διαβάσεις τον συνομιλητή σου σαν ανοικτό βιβλίο σε 3 λεπτά ή και λιγότερο!

Κλήρωση με πλούσια δώρα
Δηλώστε συμμετοχή ΤΩΡΑ, συμμετάσχετε στο συνέδριο και «διεκδικείστε» υπηρεσίες και προϊόντα, ευγενική προσφορά των χορηγών κλήρωσης όπως δωρεάν συνδρομές σε γυμναστήρια, επισκέψεις σε διατροφολόγους, κοσμήματα, καλλυντικά και spa, συνδρομές σε περιοδικά κλπ.

Το συνέδριο απευθύνεται  σε όλους τους administrative professionals όπως personal assistants, executive assistants, administrative assistants, office managers, executive secretaries, customer service administration, receptionists και όλο το administrative support.

Οργανωτής: ΙΜΗ. Στηρίζει: ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Βοηθών Διεύθυνσης Κύπρου. Για περισσότερες πληροφορίες, εγγραφές και κόστος συμμετοχής: ιστοσελίδα www.imh.com.cy/7thadministrationconference , τηλ: 22505555, φαξ: 22 679820, e-mail: events@imh.com.cy

 

Δειτε Επισης

ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands