Δείτε πώς προχωρούν οι εργασίες στον αυτοκινητόδρομο Λεμεσού-Σαϊττά

Τρέχει με χίλια ο αυτοκινητόδρομος Λεμεσού-Σαϊττά, καθώς οι κατασκευαστικές του εργασίες που ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 2020 συνεχίζουν με εντατικούς ρυθμούς, ενώ σύμφωνα με το χρονοδιάγραμα, η πρώτη φάση (Φάση Α1) του έργου αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2023.

Την κατασκευή ανέλαβε η εταιρεία Cyfield, η οποία δημοσίευσε φωτογραφίες που αποδεικνύουν την πρόοδο των εργασιών.


 

 


 

 

Υπενθυμίζεται ότι, το κόστος υλοποίησης της Φάσης Α1 ανέρχεται στα €31,09 εκατ. περιλαμβανομένου του ΦΠΑ, ενώ το συνολικό κόστος εκτιμάται στα €198 εκατ. συπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Τι θα περιλαμβάνει

Ο νέος αυτοκινητόδρομος Λεμεσού – Σαϊττά θα είναι τεσσάρων λωρίδων κυκλοφορίας με κεντρική διαχωριστική νησίδα. Το συνολικό του μήκος θα ανέρχεται στα 22,5 χλμ. και ο σχεδιασμός του μεγάλου αυτού έργου, προωθείται σε τρεις φάσεις.

Η Φάση Α1 αφορά το τμήμα Πολεμίδια – Παλώδια, μήκους 3,6 χλμ περίπου, από το Αθλητικό Κέντρο Σπύρος Κυπριανού (Palais de Sport) μέχρι την πρόσβαση προς την κοινότητα Παλώδιας και αποτελεί συνέχεια της Λεωφόρου Γιάννου Κρανιδιώτη.

Το έργο περιλαμβάνει ένα δευτερεύον οδικό δίκτυο επτά χιλιομέτρων, τέσσερις κυκλικούς κόμβους και διάβαση πεζών και υπόγεια διάβαση και υποστηρικτικούς τοίχους.

Η Φάση Α2 αφορά την περιοχή Παλώδια – Άλασσα, συνολικού μήκους 8 χλμ., με εκτιμώμενο κόστος €77,35 εκατ. περιλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Η Φάση Β αφορά το τμήμα Άλασσα-Σαϊττάς, 10,8 χλμ. όπου έχει υποβληθεί η προκαταρκτική τελική μελέτη και αναμένεται ότι περί τα τέλη του 2022 θα υποβληθεί η τελική έκθεση μελέτης. Το χρονοδιάγραμμα για την έναρξη της φάσης Β θα οριστικοποιηθεί μετά την προώθηση της φάσης Α2 και το κόστος της εκτιμάται στα €89,25 εκατ. περιλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Τι προηγήθηκε

Στις 11 Μαΐου 2020, η Αναθεωρητική Αρχή Προσφορών έδωσε το πράσινο φως για τη φάση Α1 του αυτοκινητόδρομου, με την ανάθεση του έργου στην Cyfield Construction Ltd.

Στις 5 Ιουνίου 2020 υπογράφτηκε στο Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, το συμβόλαιο για την κατασκευή της Φάσης Α1 του αυτοκινητόδρομου Λεμεσού – Σαϊττά.

Δειτε Επισης

65% πληρότητα για το Neocleous Tower-Το νέο επιχειρηματικό κέντρο της Λεμεσού
Μ. Αντώνιου: Αυξάνονται καθημερινά οι πιέσεις στην οικονομία λόγω της απεργίας στον κλάδο σκυροδέματος
Οι ντόπιοι αγοραστές κάλυψαν την… τρύπα που δημιούργησε η μείωση των πωλήσεων ακινήτων σε ξένους
Land of Tomorrow: H γέφυρα που ενώνει τη Λάρνακα και το μέλλον
Ανένδοτες οι συντεχνίες στο σκυρόδεμα... Ο όρος που θέτουν για να τερματίσουν την απεργία
Γύρισαν την πλάτη και στην πρόταση των εργοδοτών οι συντεχνίες-Τσιμέντο η αδιαλλαξία των εργαζομένων στο σκυρόδεμα
Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία