Χ. Κυλιακούδης: Γίνεται πολύ παζάρι στα ακίνητα

Ακίνητα και μοτοκίνηση συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην ιστοσελίδα Bazaraki.com, ενώ ραγδαία αύξηση καταγράφουν οι αγγελίες για είδη ένδυσης, online υπηρεσίες, είδη γυμναστικής και σπιτιού.

Σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, ο διευθύνων σύμβουλος της Bazaraki.com, Χρήστος Κυλιακούδης τόνισε ότι ιδιαίτερα στις πωλήσεις ακινήτων υπάρχει αρκετό παζάρι, ιδιαίτερα μετά την πανδημία.

Αναλύοντας τις τάσεις στις διαδικτυακές αγοραπωλησίες, ο κ. Κυλιακούδης εξήγησε ότι τόσο η αύξηση του αριθμού των καταναλωτών που ψωνίζουν μέσω του διαδικτύου μετά τo lockdown όσο και η εντατικοποίηση της συχνότητας αγοράς, αποτελούν τάσεις που συνεχίζονται ακόμα και σήμερα.

Ποια η απήχηση της ιστοσελίδας και ποια η διαφορά της σε σχέση με άλλες πλατφόρμες αγοραπωλησιών;
Το  Bazaraki.com είναι η Νο1 ηλεκτρονική αγορά στην Κύπρο, καθώς  το επισκέπτονται πάνω από 750.000 μοναδικοί χρήστες το μήνα με πάνω από 40.000.000 page views. Η διαφορά της σε σχέση με τις άλλες ιστοσελίδες είναι ότι στο Bazaraki.com 

  • φέρνουμε σε επαφή τους πωλητές με τους αγοραστές αλλά δεν συμμετέχουμε στις μεταξύ τους συναλλαγές. 
  • προσφέρουμε υπηρεσίες και λειτουργικότητες που βοηθούν τους πωλητές να αυξήσουν τις πωλήσεις των προϊόντων /υπηρεσιών τους.
  • το site είναι user friendly, ώστε οι πωλητές να αναρτούν εύκολα τα προϊόντα τους και οι αγοραστές να εντοπίζουν αυτό που αναζητούν με ένα κλικ. 
  • εξελισσόμαστε συνεχώς προσφέροντας νέες δυνατότητες. 

Πρωταγωνιστούν real estate και μοτοκίνηση

Ποιο είναι το πελατολόγιό σας (προφίλ πωλητών) και ποια σχόλια λαμβάνετε;
To πελατολόγιο μας περιλαμβάνει τις περισσότερες και τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους της οικονομίας.

Συγκεκριμένα, οι μεγαλύτεροι real estate agents και car dealers συνεργάζονται με το Βazaraki.com για να διαφημίσουν τα ακίνητα και τα αυτοκίνητά τους. Επιπλέον, πάνω από 60.000 ιδιώτες χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να πωλήσουν ρούχα, έπιπλα, κοσμήματα και κάθε λογής αντικείμενα. 

Τα σχόλια από τους πελάτες είναι ότι το Bazaraki.com είναι ένα site στο οποίο πωλούν εύκολα, γρήγορα και άμεσα τα προϊόντα και υπηρεσίες. 

Ποιες κατηγορίες έχουν περισσότερη ζήτηση; Πού επικεντρώνεται το ενδιαφέρον των επισκεπτών;
Οι κατηγορίες που έχουν περισσότερη ζήτηση είναι αυτές των real estate και της μοτοκίνησης. 


Οι τάσεις στις αγοραπωλησίες

Ποιες είναι οι τάσεις στην αγορά; Σε ποιες κατηγορίες παρατηρήσατε αυξήσεις ή μειώσεις όσον αφορά τον αριθμό αγγελιών;
Ιδιαίτερα μετά την πανδημία, παρατηρείται ολοένα και μεγαλύτερη στροφή των καταναλωτών προς την ηλεκτρονική αγορά.

Επιπλέον, οι περισσότεροι πλέον χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο για να αναζητήσουν προϊόντα και υπηρεσίες. 

Συγκεκριμένα, το 90% των χρηστών επισκέπτεται το Bazaraki.com μέσω του κινητού τηλεφώνου και των application που διαθέτουμε. Επίσης, ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η έλλειψη χρόνου έχουν δημιουργήσει την ανάγκη στους καταναλωτές να μπορούν να βρίσκουν όλα τα προϊόντα της αγοράς συγκεντρωμένα σε ένα site, καθώς επίσης με ένα κλικ να εντοπίζουν αυτό που θέλουν και να προχωρούν άμεσα στην αγορά του. Αυτό αποδεικνύεται από το χρόνο παραμονής στην ιστοσελίδα ο οποίος είναι στα οκτώ λεπτά. 

Γενικότερα, σε όλες τις κατηγορίες παρατηρείται αύξηση στον αριθμό των αγγελιών. Συγκεκριμένα οι αγγελίες στην κατηγορία των ανταλλακτικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 300%, των ειδών ένδυσης κατά 90%, υπηρεσιών και ιδίως αυτών που προφέρονται online κατά 70%, των ειδών γυμναστικής κατά 50%, των ειδών σπιτιού κατά 50%, των αυτοκινήτων κατά 40% και του real estate κατά 35%.

Διεξάγεται αυτό που λέμε παζάρι; Έχετε διαπιστώσει πτώση στις τιμές, ιδιαίτερα των ακινήτων ή των αυτοκινήτων, βάσει των αγγελιών που αναρτώνται στο Bazaraki;
Ναι πλέον στις πωλήσεις ακινήτων γίνεται παζάρι ιδιαίτερα μετά το lockdown. Παζάρι γινόταν και πιο πριν αλλά πλέον στα ακίνητα γίνεται πολύ περισσότερο. 


Τι άλλαξε στο ηλεκτρονικό εμπόριο - Οι νέες αναβαθμίσεις

Τι θεωρείτε ότι αλλάζει στο  ηλεκτρονικό εμπόριο μετά την πανδημία;
Μετά την πανδημία, αυξήθηκε ο αριθμός των καταναλωτών που ψωνίζουν μέσω του διαδικτύου και εντατικοποιήθηκε η συχνότητα αγοράς. Παρατηρούμε ότι αυτή η τάση συνεχίζεται, καθώς έχουν εξοικειωθεί με αυτό το μοντέλο. Επίσης, οι επιχειρήσεις παρατηρούν όλο και μεγαλύτερη αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών.

Αυτό φαίνεται από τη μεγάλη αύξηση στον αριθμό των αγγελιών αλλά και στην επισκεψιμότητα, η οποία συνεχίζεται. 

Προκειμένου να ανταποκριθούμε στις αυξημένες ανάγκες, αναπτύσσουμε συνεχώς νέες δυνατότητες, όπως άμεση αγορά προϊόντων από το site του εμπόρου με ένα κλικ, δυνατότητα καταχώρησης 3D video tour στα ακίνητα, καθώς και προσθήκη floor plan ώστε ο υποψήφιος αγοραστής να μπορεί να δει όλο το εσωτερικό του σπιτιού από τον καναπέ του.

Παρακολουθούμε συνεχώς την αγορά, με σκοπό να προχωρήσουμε στις απαραίτητες αναβαθμίσεις για να βελτιώσουμε την εμπειρία των αγοραστών και των πωλητών.

Δειτε Επισης

16α IN Business Awards: Απόψε η μεγάλη γιορτή του κυπριακού επιχειρείν
Το παζλ της απασχόλησης στο Δημόσιο-Οι μόνιμοι, οι αορίστου και ορισμένου χρόνου και πόσοι οι ωρομίσθιοι
Blame game και...γεφύρι της Άρτας η ενιαία ανάπτυξη του λιμανιού και της μαρίνας-Το plan b της Kυβέρνησης
Αποκαλυπτήρια για EKO Energy-Και επίσημα στην προμήθεια πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας
Οι νέοι κανόνες που ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για καταπολέμηση του ξεπλύματος
Στην Cyfield η ανάθεση του διαγωνισμού για βελτίωση της Τσερίου-Υπέβαλε την πιο συμφέρουσα προσφορά
Σνόμπαρε τη Βουλή και εξόργισε τους βουλευτές η Kition-Η διαβεβαίωση Βαφεάδη που περιμένει τη Νομική Υπηρεσία
Αυξάνει την παρουσία της στην Τράπεζα Κύπρου η Helikon-Ποιοι οι μέτοχοι με πέραν του 5%
Γ. Μισιρλής: To real estate μπορεί να προσφέρει περισσότερα
Στρατηγική μεγέθυνσης της θέσης της Alpha Bank στην Κύπρο-Ξανά στο νησί το Δ.Σ. του ομίλου