Powered by:banner-unic

Διαδικτυακές εκστρατείες που ξεχώρισαν και εκτόξευσαν τις πωλήσεις

InBusinessNews  03/12/2022 06:35
Διαδικτυακές εκστρατείες που ξεχώρισαν και εκτόξευσαν τις πωλήσεις

Διαδικτυακές εκστρατείες που ξεχώρισαν και εκτόξευσαν τις πωλήσεις

InBusinessNews  03/12/2022 06:35

Διαδικτυακές εκστρατείες που ξεχώρισαν και έπεισαν τον καταναλωτή παρουσιάστηκαν ενώπιον του 18ου Digital Marketing Forum. Οι διαφημιστικές εταιρείες εξήγησαν στο κοινό που παρευρέθηκε το σκεπτικό πίσω από καμπάνιες που έκαναν τη διαφορά, αναλύοντας τα βήματα που ακολούθησαν: Από την ιδέα, στην online προβολή και εν τέλει στον καταναλωτή.

Διαβάστε ακόμη:

H Ξένια Χατζηϊωαννίδου, Digital Marketing Director της Partners VMLY&R, παρουσίασε την καμπάνια «Absolut Dare. Creative stories», που λανσαρίστηκε το 2019 και περιέχει το έργο καλλιτεχνών που με τις δημιουργίες τους σπάνε το κατεστημένο. Τα έργα είχαν μάλιστα την ευκαιρία να δουν από κοντά οι πολίτες στο πλαίσιο έκθεσής τους, επισφραγίζοντας έτσι την επιτυχία πίσω από την όλη ιδέα.

Η Μαριάννα Ζερβίδου, Head of Account Management & Creative της Gnomi Integrated Communications, έδειξε τη δουλειά του γραφείου της στο πλαίσιο συνεργασίας με την ΙΚΕΑ. Θέλοντας να εμπνεύσει την αγάπη και τον σεβασμό προς τη φύση, έτρεξε έναν διαγωνισμό στη σελίδα της στο Facebook, ο οποίος κάθε άλλο παρά συνηθισμένος ήταν... Τίτλος του: “naturally@home”. Ο Χαράλαμπος και η παρέα του έζησαν μια μοναδική εμπειρία στα ορεινά. Εμπειρία, που τους έμεινε αξέχαστη.

Ο Κωνσταντίνος Κοσμάς, Client Services Director της Telia & Pavla BBDO και TheWorx, συζήτησε με το κοινό ένα βραβευμένο case study, της επωνυμίας της εταιρείας του, το Snack a Jacks, και πώς μπόρεσαν με επιτυχία να αξιοποιήσουν πολλαπλά ψηφιακά κανάλια ταυτόχρονα για να αλληλεπιδράσουν με τους καταναλωτές και να επιτύχουν εντυπωσιακή αναγνωρισιμότητα. Μέσω της εκστρατείας, τα προϊόντα της επωνυμίας έγιναν γνωστά και σε νέο καταναλωτικό κοινό. 

Ο Αντρέας Παύλου, Digital Services Director της Delema Mccann Cyprus, προχώρησε σε παρουσίαση της εκστρατείας Coca-Cola HBC Cyprus-Youth Empowered, μια δημιουργική επικοινωνία ενός συναρπαστικού project από την Coca-Cola HBC Cyprus. Στόχος του, η ενίσχυση των νέων με τις δεξιότητες που χρειάζονται για το επόμενό τους επαγγελματικό βήμα και η εγγραφή νέων στην πλατφόρμα upskilling του youthempowered. Μέσω της διαφήμισης, οι εγγραφές εκτοξεύτηκαν και έφεραν χαμόγελα στους συνεργάτες τους.

Τον Οκτώβριο του 2020, η ΚΕΑΝ έθεσε ως στόχο να κάνει την αυτοεξέταση μαστού, συνήθεια, καλώντας τις γυναίκες, να ανεβάσουν selfie με την συμβολική κίνηση της Αυτοεξέτασης & το #LookAfterYourOranges. Το μήνυμα της σημασίας της τακτικής αυτοεξέτασης μαστού, πέρασε από γυναίκα σε γυναίκα. Σε μόλις δύο εβδομάδες, ανέβηκαν στο Instagram πάνω από 1000 selfies, δημιουργώντας μια αλυσίδα δύναμης, στην μάχη κατά της νόσου, ενώ για κάθε selfie η ΚΕΑΝ έδωσε στην Europa Donna, €3! Την εκστρατεία παρουσίασε στη σκηνή η Νατάσα Περδίου, Digital Marketing Director, Αction Cyprus της Action Global Communications.

Η Χριστίνα Ρούσου, Digital Strategy Director της Orb Communications μίλησε για τη χρήση του branded content στο digital marketing, μέσα από το οποίο τα brands καταφέρνουν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του καταναλωτή σε ένα fast-paced digital environment, όπου οι χρήστες είναι συνηθισμένοι στη διαφημιστική «ασημόσκονη» και αναζητούν να λαμβάνουν ουσιώδεις πληροφορίες πιο γρήγορα. Ως παράδειγμα παρουσίασε μια εκστρατεία αυτοδιαφήμισης, στην οποία με branded content, δημιουργήθηκε ένα social media mini-series, γεμάτο περιπέτεια, έρωτα και... product placement.

Την εκστρατεία προώθησης ανανεωμένου Hellenic Bank Mobile App παρουσίασε κατά τη διάρκεια του 18ου Digital Marketing Forum o Φοίβος Φοίβου, Head of Digital, Ogilvy Cyprus. H ανάγκη επικοινωνίας του νέου, ανανεωμένου mobile app της Ελληνικής Τράπεζας οδήγησε πέρσι στη δημιουργία της εκστρατείας με το επικοινωνιακό μήνυμα να εστιάζεται στην... appέραντη ευκολία που προσφέρει το App και χωρίστηκε σε τρεις φάσεις επικοινωνίας. Η στρατηγική επικοινωνίας περιλάμβανε διαφοροποιημένο content και τακτικές σε μία 360 digital επικοινωνία που αγκάλιαζε όλα τα στάδια του customer journey.

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας