Πληρωμές μέσω τηλεφώνου με τη χρήση πιστωτικής κάρτας: Γρήγορα και με ασφάλεια!

Δελτίο Τύπου  29/04/2021 10:56
Πληρωμές μέσω τηλεφώνου με τη χρήση πιστωτικής κάρτας: Γρήγορα και με ασφάλεια!

Πληρωμές μέσω τηλεφώνου με τη χρήση πιστωτικής κάρτας: Γρήγορα και με ασφάλεια!

Δελτίο Τύπου  29/04/2021 10:56

Οι επιχειρήσεις καλούνται, για άλλη μια φορά (αν δεν το έχουν ήδη πράξει!), να βρουν άμεσα  ενναλακτικές μεθόδους πληρωμών για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους σε περίοδο lockdown αλλά και της ανάγκης για ανέπαφη συναλλαγή/δυσκολία επίσκεψης σε καταστήματα.

Η λύση απλή και άμεση: η υπηρεσία πληρωμών της Infocredit Group μέσω τηλεφώνου με τη χρήση πιστωτικής κάρτας σας επιτρέπει να εξυπηρετήσετε και τον πιο ανυπόμονο πελάτη σε λιγότερο από ένα λεπτό και με απόλυτη ασφάλεια. Η διαδικασία γίνεται μέσα από την πλατφόρμα JCCsmart, την δημοφιλέστερη πλατφόρμα διεκπεραίωσης συναλλαγών στην Κυπριακή Αγορά. Η συγκεκριμένη υπηρεσία διασφαλίζει επίσης την ρευστότητα της επιχείρησης σας καθώς προσφέρεται και ως εργαλείο εναλλακτικού τρόπου πληρωμής για συνέχιση συναλλαγών σας με πελάτες και συνεργάτες.

Η Infocredit Group είναι πιστοποιημένη με το PCI DSS (PCI Security Standards Council), το οποίο επιτρέπει στο τηλεφωνικό κέντρο να διεκπεραιώνει με ασφάλεια πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών. Όπως επίσης με ISO:27001:2013, ISO:22301:2012  και ISO:9001:2015.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο της Infocredit Group, τηλ. 22 398 000, emails: info@callcentercyprus.com , info@infocreditgroup.com, www.callcentercyprus.com

Call Center Cyprus από την Infocredit Group

Το Call Center Cyprus της Infocredit Group αποτελεί ένα πλήρως πιστοποιημένο και καταρτισμένο τηλεφωνικό κέντρο στην Κύπρο με τελευταίες τεχνολογίας εξοπλισμό και υπηρεσίες έτοιμο να ανταποκριθεί άμεσα και γρήγορα σε κάθε επιχειρηματική  ανάγκη.  Το πελατολόγιο της απαρτίζεται από δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς όπως δήμους, οργανισμούς συγκοινωνιών, τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείες,  εταιρείες τηλεπικοινωνιών, εμπορικές εταιρείες κλπ. To τηλεφωνικό κέντρο διασφαλίζει πλήρως, μέσα από δομημένες διαδικασίες, την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών και την προστασία των δεδομένων.

www.infocreditgroup.com

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας