Αξιοποιήστε άμεσα την υπηρεσία «Πληρωμές μέσω τηλεφώνου με τη χρήση πιστωτικής κάρτας» και ενισχύστε τη ρευστότητα της επιχείρησης σας.

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της εξασφάλισης της ρευστότητας των επιχειρήσεων, το τηλεφωνικό κέντρο της Infocredit Group  προσφέρει την υπηρεσία είσπραξης με κάρτα μέσω τηλεφώνου ως έναν εναλλακτικό τρόπο πληρωμής, φροντίζοντας να συνεχίσουν οι συναλλαγές απρόσκοπτα. Καθώς η αγορά μπήκε στους ρυθμούς του δεύτερου lockdown καλούνται πλέον όλες οι επιχειρήσεις να ενεργήσουν ώστε όχι μόνο να βγουν ζωντανές από τα περιοριστικά μέτρα, αλλά και να έχουν τη δυνατότητα να ανακάμψουν το συντομότερο δυνατό.     
 
Η υπηρεσία γίνεται εφικτή μέσα από τη συνεργασία της Infocredit Group με την JCC Payment Systems μέσα από τη πλατφόρμα JCCsmart, την πιο δημοφιλή πλατφόρμα διεκπεραίωσης συναλλαγών στην Κυπριακή Αγορά, μπορεί να σας παρέχει την υπηρεσία πληρωμών μέσω τηλεφώνου με τη χρήση πιστωτικής κάρτας.

Είναι γνωστό ότι δεν είναι όλοι πελάτες εξοικειωμένοι με τις διαδικτυακές πληρωμές και επίσης δεν είναι όλες οι εταιρίες που έχουν την υποδομή η το επιπλέον ανθρώπινο δυναμικό που χρειάζεται για να δεχτούν πληρωμές με κάρτα μέσω τηλεφώνου.  Με γνώμονα τη διευκόλυνση των καταναλωτών και επιχειρήσεων παρέχουμε τη δυνατότητα να διευθετήσουν τις υποχρεώσεις τους σε λιγότερο από ένα λεπτό αξιοποιώντας τις υπηρεσίες του τηλεφωνικού κέντρου της Infocredit Group.

Η Infocredit Group είναι πιστοποιημένη με το PCI (Payment Card Industry), το οποίο επιτρέπει στο τηλεφωνικό κέντρο να διεκπεραιώνει με ασφάλεια πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών. Όπως επίσης με ISO:27001:2013, ISO:22301:2012 και ISO:9001:2015.

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα υπηρεσίας που μπορεί εύκολα να ανατεθεί εκτός οργανισμού (outsourcing). Αναμφίβολα, η δημιουργία και ανάπτυξη του από έναν οργανισμό απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και κόστος. Συνεπώς, η ανάθεσή του σε εξωτερικό συνεργάτη μπορεί να διευκολύνει τον όγκο εργασιών μιας εταιρείας, πετυχαίνοντας βελτίωση στη ποιότητα με ταυτόχρονη μείωση του κόστους.  Η Infocredit Group εξειδικεύεται στον τομέα της τηλεφωνικής επικοινωνίας, διεκπεραιώνοντας μεγάλο όγκο τηλεφωνημάτων και διασφαλίζοντας πάντα τη διατήρηση της ποιότητας.
 
Για περισσότερες πληροφορίες
www.callcentercyprus.com
22 398 296
 
Οι εργασίες της Infocredit Group διεξάγονται κανονικά, ενώ παράλληλα λαμβάνονται όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για τη διασφάλιση της υγείας και της προστασίας του προσωπικού της εταιρείας μας.
      

Δειτε Επισης

Τα μερίδια αγοράς στην κινητή τηλεφωνία: Σταθερή η κατάταξη με μικρά σκαμπανεβάσματα
Χάνει έδαφος η σταθερή τηλεφωνία, κερδίζει η κινητή-Σε ανοδική πορεία οι συνδέσεις τύπου Fiber Optic
Στην Ολομέλεια ο προϋπολογισμός της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας-«Δικαιολογείται το έλλειμμα»
Ο Κανονισμός για την τεχνητή νοημοσύνη που ψήφισε η Ευρωβουλή-Έξι ειδικοί τοποθετούνται
Σας παρουσιάζουμε την υπηρεσία AI Avatar Influencers της TheMagnet®
Η νέα υπηρεσία της Grant Thornton Κύπρου: Το AI and Data Lab
Cablenet: Χρονιά ρεκόρ με 16.2% αύξηση στα έσοδα και 52% αύξηση στους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας
ΓΕΡΗΕΤ: Έτος αλλαγών το 2022 με έμφαση στην ανάπτυξη του 5G
Στρατηγική συνεργασία Κύπρου και Microsoft για ψηφιακή ανανέωση
Kaspersky: Αυξήθηκαν κατά 40% οι επιθέσεις phishing το 2023