24ώρη εξυπηρέτηση, 7 ημέρες την εβδομάδα από το Τηλεφωνικό Κέντρο της Infocredit Group

To πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα υπηρεσίας που μπορεί εύκολα να ανατεθεί εκτός οργανισμού «outsourcing» είναι το τηλεφωνικό κέντρο. Τα τηλεφωνικά κέντρα, αποτελούν μια ουσιαστική υπηρεσία outsourcing ενώ έχουν  καθιερωθεί διεθνώς ως μια από τις καλύτερες μορφές επικοινωνίας μεταξύ πελάτη και εταιρείας με άριστα αποτελέσματα. Σε ένα έντονα ανταγωνιστικό και μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον η συγκεκριμένη ανάθεση αποτελεί πολλές φορές αναγκαιότητα ή ακόμα και η μόνη λύση με πολλαπλά οφέλη. 
 
 Το Call Center Cyprus της Infocredit Group αποτελεί το πλέον καταρτισμένο τηλεφωνικό κέντρο στη Κύπρο με εξοπλισμό και λύσεις έτοιμο να ανταποκριθεί άμεσα και γρήγορα σε κάθε επιχειρηματική  ανάγκη.  Το πελατολόγιο της απαρτίζεται από δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς όπως δήμους, οργανισμούς συγκοινωνιών , τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείες,  εταιρείες τηλεπικοινωνιών, εμπορικές εταιρείες αναπτύσσοντας την απαραίτητη τεχνογνωσία σε κάθε τομέα. Καθημερινά, το τηλεφωνικό κέντρο διεκπεραιώνει χιλιάδες τηλεφωνήματα αλλά κυρίως διασφαλίζει, μέσα από διαδικασίες, την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών και την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
 
Υπηρεσίες που προσφέρει το Call Center Cyprus
Πρόκειται για ένα άριστα στελεχωμένο και εξοπλισμένο τηλεφωνικό κέντρο, ικανό να διαχειριστεί τις ανάγκες του κάθε πελάτη με υπηρεσίες εισερχομένων και εξερχομένων κλίσεων. Συγκεκριμένα παρέχει υπηρεσίες:
 
  1. Διαχείρισης λογαριασμών/απαιτήσεων
  • Εκτελεί πληρωμές με κάρτα μέσω τηλεφώνου (συμβατό με PCI DSS)
  • Χειρίζεται υποθέσεις είσπραξης χρεών (Debt Collection)
  • Εκτελεί κλήσεις υπενθύμισης για διευθέτηση τιμολογίων
 
  1. Επικαιροποίηση Στοιχείων, Προώθηση Υπηρεσιών, Έρευνες Αγοράς
  • Επικαιροποίηση στοιχείων των πελατών (ακολουθώντας όλες τις διαδικασίες για προστασία προσωπικών δεδομένων)
  • Συλλογή δεδομένων / πληροφοριών για την ενημέρωση βάσεων δεδομένων προγράμματος-πελάτη
  • Ενημέρωση πελατών / προώθηση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών
  • Διεξαγωγή έρευνα αγοράς
 
3.Εξυπηρέτηση πελατών
  • Επιπλέον υποστήριξη πελατών (βάση των αναγκών του πελάτη)
  • Εκτελεί κλήσεις υπενθύμισης σε πελάτες σε σχέση με επερχόμενες εκδηλώσεις
 
4 συν ένας λόγοι να αξιοποιήσετε το Call Center Cyprus
Αξιοποιώντας τις υπηρεσίες του Cyprus Call Center
  • Μειώνετε λειτουργικά κόστη και κόστη υποδομής καθώς αναλαμβάνουμε την στελέχωση του τηλεφωνικού κέντρου με εξειδικευμένο προσωπικό και εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας
  • Επικεντρώνεστε στις βασικές λειτουργίες της επιχειρήσεις σας και δεν αλλοιώνετε ενέργεια σε δραστηριότητες που άπτονται  εξειδίκευση και ιδιαίτερο χειρισμό
  • Παρέχετε ευέλικτο ωράριο εξυπηρέτησης, 24/7 (καθημερινά και σαββατοκύριακα)  καθώς οι πελάτες σας επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και εκτός του καθορισμένου ωραρίου λειτουργίας της επιχείρησης.
  • Αξιοποιείτε πληρωμές και συναλλαγές με την χρήση ενός πλήρως καταρτισμένου κέντρου επικοινωνίας συμβατό με το PCI DSS
 
Και το κυριότερο….να παρέχετε την δυνατότητα στους πελάτες σας για άψογη επαγγελματική εμπειρία εξυπηρέτησης βάζοντας τον ίδιο τον πελάτη στο επίκεντρο. Το Call Center Cyprus της Infocredit Group, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις ανάγκες των πελατών της έχει οργανώσει τις υπηρεσίες του με τρόπο που να μπορεί να τις παρέχει αποτελεσματικά, στο ελάχιστο κόστος ανά τηλεφωνική κλίση και με ποιότητα διασφαλισμένη από τα ISO:27001:2013, ISO:22301:2012  και ISO:9001:2015.
 
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο 22 398 000 ή μέσω email info@infocreditgroup.com.
 
Ιστοσελίδα: https://callcentercyprus.com/
 
 
 

Δειτε Επισης

Τα μερίδια αγοράς στην κινητή τηλεφωνία: Σταθερή η κατάταξη με μικρά σκαμπανεβάσματα
Χάνει έδαφος η σταθερή τηλεφωνία, κερδίζει η κινητή-Σε ανοδική πορεία οι συνδέσεις τύπου Fiber Optic
Στην Ολομέλεια ο προϋπολογισμός της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας-«Δικαιολογείται το έλλειμμα»
Ο Κανονισμός για την τεχνητή νοημοσύνη που ψήφισε η Ευρωβουλή-Έξι ειδικοί τοποθετούνται
Σας παρουσιάζουμε την υπηρεσία AI Avatar Influencers της TheMagnet®
Η νέα υπηρεσία της Grant Thornton Κύπρου: Το AI and Data Lab
Cablenet: Χρονιά ρεκόρ με 16.2% αύξηση στα έσοδα και 52% αύξηση στους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας
ΓΕΡΗΕΤ: Έτος αλλαγών το 2022 με έμφαση στην ανάπτυξη του 5G
Στρατηγική συνεργασία Κύπρου και Microsoft για ψηφιακή ανανέωση
Kaspersky: Αυξήθηκαν κατά 40% οι επιθέσεις phishing το 2023