Fixed4U: Αναπροσαρμογές και καινοτομίες εν μέσω πανδημίας

InBusinessNews  20/11/2020 11:16
Fixed4U: Αναπροσαρμογές και καινοτομίες εν μέσω πανδημίας

Fixed4U: Αναπροσαρμογές και καινοτομίες εν μέσω πανδημίας

InBusinessNews  20/11/2020 11:16
Παρόλες τις οικονομικές επιπτώσεις που επέφερε η πανδημία, η Fixed4U κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 25%. Αυτό οφείλετε κυρίως στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση των μαθητών που ως συνέπεια η Fixed4U δέχτηκε μια μεγάλη εισροή συσκευών για επιδιόρθωση. Επιπρόσθετα, αν και η πανδημία μπορεί να καθυστέρησε τα πλάνα της εταιρείας, δεν στάθηκε εμπόδιο αφού το νέο κατάστημα Fixed4U άνοιξε τις πόρτες του στις 29 Ιουνίου. 

RELATED ARTICLES



Τους τρόπους που η Fixed4U αντιμετωπίζει την πανδημία, μας παρουσιάζει ο Ανδρέας Ματθαίου, ιδρυτής και technical director της εταιρείας.
 
«Επισπεύσαμε την εφαρμογή υπηρεσίας παραλαβής και παράδοσης των συσκευών προς επιδιόρθωση από το χώρο του πελάτη, οικία ή εργασία»
 
Κατά πόσο η κρίση της πανδημίας επηρέασε τις δραστηριότητες της επιχείρησης σας;
Η κύρια δραστηριότητα της Fixed4U είναι η επιδιορθώσεις ηλεκτρονικών συσκευών όπως smartphones, tablets, laptops, PCs κ.α. Επειδή τα διατάγματα που βγήκαν σε σχέση με την αντιμετώπιση της πανδημίας επέτρεπαν τη λειτουργία σε εταιρείες που ασχολούνταν με επιδιορθώσεις, τα καταστήματα μας παρέμειναν ανοικτά κατά τη διάρκεια του lockdown. Για να είμαστε σίγουροι ότι  είμασταν νόμιμοι σύμφωνα με το διάταγμα, πήραμε και γραπτή νομική επιβεβαίωση από τους νομικούς μας συμβούλους. Όμως για σκοπούς δίκαιου ανταγωνισμού, δεν μπορούσαμε να πωλούμε αξεσουάρ τηλεφώνων, αφού άλλες επιχειρήσεις που πωλούσαν τέτοια προϊόντα έπρεπε σύμφωνα με τα διατάγματα να παραμείνουν κλειστές μέχρι τη λήξη του lockdown. Συμμορφωθήκαμε πλήρως με όλες τις πρόνοιες του διατάγματος. Πριν την εφαρμογή του lockdown είχαμε ξεκινήσει τις διαδικασίες για το άνοιγμα του καταστήματος μας στη Λάρνακα. Οι περιορισμοί όμως στη κυκλοφορία δυστυχώς καθυστέρησαν το άνοιγμα του για περίπου 4 μήνες.
 

Πώς διαχειριστήκατε την πανδημία, από τον Μάρτιο με το lockdown μέχρι σήμερα;
Το lockdown μας άφησε αξέχαστες εμπειρίες και μνήμες και ελπίζουμε να μην αναγκαστούμε να υποστούμε κάτι παρόμοιο στο μέλλον. Ειδικά τις πρώτες μέρες του lockdown όλα ήταν πρωτόγνωρα για εμάς. Ανοίγαμε τα καταστήματα μας και δεν ξέραμε τι δουλειά θα είχαμε, αν θα είχαμε καθόλου δουλειά και πως θα εξελισσόταν η κατάσταση τις επόμενες μέρες, βδομάδες, ή και μήνες. Όμως προσαρμοστήκαμε και συνεχίζουμε να προσαρμοζόμαστε στα διάφορα διατάγματα που ακολούθησαν στο βαθμό που μας αφορούν. Ευχόμαστε σύντομα αυτός ο εφιάλτης να τελειώσει το συντομότερο με το λιγότερο δυνατό κόστος σε ζωές των συνανθρώπων μας, να αναβιώσει η οικονομία του τόπου αλλά και παγκόσμια, και να παραμείνει απλώς ως μια κακή ανάμνηση που δεν θα επαναληφθεί.


Παρατηρήσατε αύξηση ή μείωση της ζήτησης εν μέσω πανδημίας;
Παρόλη την αρχική ανησυχία για τις οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας, είχαμε και συνεχίζουμε να έχουμε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις μας, της τάξης του 25% σε σύγκριση με πέρσι και έτσι αποφύγαμε να ζητήσουμε οικονομική βοήθεια από τα σχέδια στήριξης της κυβέρνησης. Αρχικά λόγο του ότι τα μαθήματα στα σχολεία άρχισαν να γίνονται διαδικτυακά, είχαμε πολύ μεγάλη εισροή από tablets, laptops και PCs για επιδιόρθωση ώστε οι μαθητές να μπορούν να παρακολουθούν τα διαδικτυακά τους μαθήματα. Στη συνέχεια, για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να αξιοποιήσουν όσον το δυνατόν καλύτερα τις περιορισμένες καθημερινές εξόδους που δικαιούνταν στο lockdown, επισπεύσαμε την εφαρμογή υπηρεσίας παραλαβής και παράδοσης (Door to Door Service) των συσκευών προς επιδιόρθωση από το χώρο του πελάτη (οικία ή εργασία). Γι’ αυτό το σκοπό συνάψαμε συμφωνίες συνεργασίας με τοπικούς και παγκύπριους πάροχους υπηρεσίας courier ώστε οι πελάτες μας από όλοι τη Κύπρο να μπορούν να μας στείλουν τις συσκευές τους χωρίς να μετακινηθούν από το σπίτι / εργασία τους, και μάλιστα χωρίς έξτρα χρέωση. Η ευελιξία που δείξαμε για προσαρμογή με τα νέα δεδομένα, μαζί με τη υψηλή ποιότητα των επισκευών μας, καθόρισαν τη Fixed4U σαν μια από τις κύριες εταιρείες του είδους της στη Κύπρο. Τέλος, με τη λήξη του lockdown προς το τέλος του Μάη, μπορέσαμε να συνεχίσουμε και να ολοκληρώσουμε τις εργασίες για το άνοιγμα του καταστήματος μας στη Λάρνακα. Άνοιξε στις 29 Ιουνίου και ήδη άρχισε να συνεισφέρει σημαντικά στις πωλήσεις της εταιρείας.

Σε τι αλλαγές προβήκατε όσον αφορά την λειτουργία των καταστημάτων;
Από την αρχή της πανδημίας, όλα μας τα καταστήματα και προσωπικό συμμορφώνονται πλήρως με τα υγειονομικά διατάγματα για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Όλες οι σημάνσεις για αποστάσεις και σχετικές ανακοινώσεις και αντισηπτικά είναι σωστά τοποθετημένα και ευδιάκριτα για την ενημέρωση και χρήση από τους πελάτες μας. Ταυτόχρονα, όλα τα αναγκαία μέτρα λαμβάνονται και για τη προστασία του προσωπικού μας.
 

Τι σας έχει διδάξει η πανδημία όσον αφορά τις επιχειρηματικές σας δραστηριότητες;
Πρέπει πάντοτε να υπάρχει η απαραίτητη διοικητική συνεννόηση και επιχειρηματική ευελιξία για την έγκαιρη αντιμετώπιση εκτάκτων καταστάσεων, είτε αυτές είναι εσωτερικής ή εξωτερικής προέλευσης. Τέτοια ευελιξία μπορεί να έχει τη μορφή αλλαγής ή αναπροσαρμογής διαδικασιών, υπηρεσιών και προϊόντων, εκπαίδευση προσωπικού, αναπροσαρμογές συμφωνιών με προμηθευτές, αναζήτηση νέων προμηθευτών, διατήρηση της ψηλής ποιότητας υπηρεσιών, συνεχή ενημέρωση των πελατών για τυχών αλλαγές στις υπηρεσίες μας, κτλ. Στη δική μας περίπτωση εφαρμόσαμε όλα τα πιο πάνω και με τη σωστή οικονομική διαχείριση καταφέραμε να μετατρέψουμε τις προκλήσεις της πανδημίας σε ευκαιρίες προς αξιοποίηση με αποτέλεσμα το 25% αύξηση στις φετινές μας πωλήσεις που αναφέρω πιο πάνω. Σε αυτή την επιτυχία πολύ σημαντικό ρόλο έπαιξε και το όλο το προσωπικό μας, που από την αρχή της πανδημίας μέχρι σήμερα, στάθηκε και στέκετε δίπλα μας στη προσπάθεια μας να ανταπεξέλθουμε σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες, και τους ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό.

 
 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας