Ανακοίνωσε συνεργασία με τα καταστήματα Telefone η Cablenet

H Cablenet στο πλαίσιο επέκτασης του δικτύου καταστημάτων της, με απώτερο σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των Συνδρομητών της, έχει προχωρήσει σε συνεργασία με τα καταστήματα Τεχνολογίας Telefone
 
Συγκεκριμένα, τα 11 επιπλέον καταστήματα Τelefone, (σε Λευκωσία, Καϊμακλί, Στρόβολο, Κοκκινοτριμιθιά, Λακατάμια, Δάλι, Λατσιά, Ξυλοφάγου, Κίτι, Ύψωνα και Πάφο) δίνουν τη δυνατότητα, σε νέους και υφιστάμενους Συνδρομητές της Cablenet, να εξυπηρετηθούν σχετικά με τις υπηρεσίες Cablenet.
 
Πιο συγκεκριμένα, μέσω των καταστημάτων Telefone, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν:
 
  • Να κάνουν την αίτησή τους, ώστε να αποκτήσουν την υπηρεσία Cablenet της επιλογής τους.
  • Να τροποποιήσουν την υφιστάμενη υπηρεσία Cablenet που έχουν.
  • Να αποκτήσουν νέο αριθμό Κινητής και να παραλάβουν τη νέα τους κάρτα SIM για το κινητό τους τηλέφωνο.
  • Να εξοφλήσουν το λογαριασμό τους επιδεικνύοντας το μήνυμα ή τον έντυπο λογαριασμό, που έλαβαν από την Cablenet.
 
Για περισσότερες πληροφορίες για το που μπορείτε να βρείτε τα καταστήματα Telefone, επισκεφθείτε τη σελίδα μας στο www.cablenet.com.cy/telefonestores/
 

Δειτε Επισης

Samsung: Η νέα εποχή της σειράς Galaxy Z και η εμπειρία Ultra έτοιμη να ξεδιπλωθεί
Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της ασφάλειας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας AI
4ο CITEA Digital Cyprus Conference: Η τεχνολογία ως επιταχυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης (video)
Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11