Γιατί το CRM είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας;

InBusinessNews  06/07/2020 10:02
Γιατί το CRM είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας;

Γιατί το CRM είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας;

InBusinessNews  06/07/2020 10:02
Τι είναι το CRM;
Το αρκτικόλεξο CRM σημαίνει «Customer Relationship Management», δηλαδή σε ακριβή μετάφραση «Διαχείριση Σχέσεων Πελατών».  Ένα σύστημα CRM  έχει ουσιαστικά ως σκοπό να παρέχει μια καλύτερη σχέση ανάμεσα σε μια εταιρεία και τους πελάτες της, προσφέροντας αναβαθμισμένες διαδικασίες και αυξημένη κερδοφορία.

Με ένα CRM σύστημα, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε και να διασυνδέσετε τις δραστηριότητες που εμπλέκονται με την αλληλεπίδραση που έχετε με τους πελάτες σας, τα λεγόμενα και ως customer-facing activities, σε τομείς όπως: πωλήσεις (sales), marketing, εξυπηρέτηση πελατών (customeρ service) και e-commerce. Ένα κορυφαίο λογισμικό CRM θα σας προσφέρει επίσης και εργαλεία για ανάλυση δεδομένων των πελατών (customer analytics), εξατομίκευση (personalization), social media, συνεργασίες (collaboration) κ.ά. Μάθετε εδώ γιατί χρειάζεστε μια λύση CRM για την επιχείρησή σας!

Γιατί είναι σημαντικό το CRM για την επιχείρησή σας;
 
  
Οι προσδοκίες των πελατών είναι υψηλότερες από ποτέ. Είναι όμως αδύνατο να ανταποκριθείτε σε αυτές, εκτός και αν μπορείτε να καταλάβετε ακριβώς τι αποζητά το κάθε άτομο, πώς αισθάνεται και γιατί αισθάνεται έτσι. Εκεί έρχεται να δώσει λύση το CRM.

Τα νέα CRM συστήματα συγκεντρώνουν, αποθηκεύουν και παρακολουθούν τεράστιους όγκους δεδομένων υφιστάμενων και μελλοντικών πελατών - από το ιστορικό επαφών μέχρι και τη δραστηριότητα τους στα social media - και τους καθιστούν διαθέσιμους σε πραγματικό χρόνο. Μπορείτε να αναλύσετε αυτά τα δεδομένα και να τα αξιοποιήσετε για να παρέχετε εξατομικευμένες εμπειρίες (personalized experiences), που ξεπερνούν κάθε προσδοκία, δημιουργώντας έτσι σχέσεις που διαρκούν στον χρόνο.
  • Το 80% των Διευθύνοντων Συμβούλων (CEOs) πιστεύουν ότι προσφέρουν μια ανώτερη εμπειρία πελατών, αλλά μόνο το 8% των πελατών συμφωνούν με αυτό.
  • Οι εταιρίες ηγέτες στην εμπειρία πελατών (CX) κατακτούν την αγορά  σε σχέση με τους ουραγούς στο κομμάτι του Customer Experience (CX) που είναι πίσω 3X και παραπάνω φορές.
  • Η αύξηση των ποσοστών της διατήρησης πελατών κατά 5% μπορεί να αυξήσει τα κέρδη έως και 95%

Το CRM μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας, ξεκινώντας από τα πιο υψηλά επίπεδα στη διεπαφή (engagement) και στο loyalty με τους πελάτες σας και έτσι να σας οδηγήσει σε χαμηλότερα κόστη, σε πιο «έξυπνες» και εποικοδομητικές αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας.
 
Ποια είναι τα οφέλη του CRM;

Πωλήσεις και έσοδα
Ενισχύστε τη διαφάνεια στο κανάλι πωλήσεων (pipeline visibility) και πουλήστε περισσότερο, με ενσωματωμένα εργαλεία για αυτοματισμό πωλήσεων (sales force automation,- SFA), διαχείριση πιθανών πελατών (lead management), προβλέψεις (forecasting), παράλληλες πωλήσεις (cross-selling), ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) κ.ά.

Πληροφορίες πελατών (Customer insights)
Παρακολουθείστε αναλυτικά στοιχεία πελατών (customer analytics) σε πραγματικό χρόνο: αξιοποιήστε νέες ευκαιρίες πωλήσεων, διαχειριστείτε υψηλά αποτελεσματικές καμπάνιες marketing, ενθουσιάζοντας τους πελάτες σας με εξατομικευμένες υπηρεσίες.

Στοχευμένο marketing
Βασιστείτε σε πολύ στοχευμένο marketing για να προσεγγίσετε τα σωστά άτομα στο κανάλι της προτίμησής τους, μέσω των social media, του e-mail ή μέσω διαφόρων campaigns.

Εμπειρία πελατών (Customer Experience)
Δώστε στην ομάδα του κέντρου επαφών σας (contact center) και στους service τεχνικούς σας που βρίσκονται επιτόπια (field service technicians), μια ολοκληρωμένη εικόνα των πελατών σας (360° view) και παρέχετε αυτόματες εισηγήσεις για την επίλυση προβλημάτων στις πρώτες επαφές.


Αποδοτικότητα
Με αυτοματοποιημένες διαδικασίες και προγραμματισμένες οδηγίες παρακολούθησης, ένα CRM σύστημα μπορεί να βοηθήσει τις ομάδες των πωλήσεων (sales), marketing και εξυπηρέτησης (service teams), να πετύχουν περισσότερα με λιγότερη προσπάθεια.
 
Συνεργασία
Μοιραστείτε πληροφορίες μεταξύ ομάδων, τμημάτων, εσωτερικών και εξωτερικών ενδιαφερομένων, με ένα συνεργατικό (collaborative) CRM σύστημα, έτσι ώστε οι  πελάτες  σας να λαμβάνουν μια ενιαία εμπειρία.

                                                Ποια είναι η ιδανική CRM λύση για την επιχείρησή σας αυτή την περίοδο;
                                                  Μάθετε εδώ πώς η Supernova Consulting μπορεί να σας βοηθήσει!
 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας