Λύσεις Παρακολούθησης και Διαχείρισης Μηνυμάτων στα Social Media από Webarts και Evresis

Η παρακολούθηση και η άμεση ανταπόκριση των επιχειρήσεων στα μηνύματα, τηλέφωνα και αναφορές στα social media είναι μια από τις πιο μεγάλες απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής.

Η σωστή διαχείρισή τους απαιτεί σωστές διαδικασίες, εξειδικευμένη τεχνολογία και χρόνο. Όλα αυτά ώθησαν στη λύση που έχει αναπτυχθεί από τη Webarts και το Evresis Call Center για να προσφέρουν συγκεκριμένα τα πιο κάτω:

- 24ωρη (για 365 ημέρες τον χρόνο) εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών
- Παρακολούθηση αναφορών του brand σας σε όλα τα διαδικτυακά κανάλια (social media, news, blogs, online media, κλπ.)
- Παρακολούθηση και διαχείριση μηνυμάτων πελατών στα social media
- Εξυπηρέτηση πελατών σε όλα τα social media
- Επεξεργασία αναφορών και καθημερινή ενημέρωση για όλες τις αναφορές που αφορούν την εταιρεία σας (alerts)
- Μηνιαία reports και στατιστικά αναφορών απόδοσης
- Διαχείριση παραπόνων πελατών
- Υπηρεσίες διαχείρισης τηλεφωνικών μηνυμάτων/αιτημάτων

Περισσότερα για τη λύση που προσφέρεται μπορείτε να βρείτε εδώ: https://webarts.agency/technology/social-monitoring και εδώ: https://www.evresis.com.cy

H Webarts αποτελεί σήμερα ένα από τα πλέον εδραιωμένα Digital Agencies της Κύπρου, εξυπηρετώντας 200+ πελάτες στον τομέα του Web Design και του Digital Marketing. Ως στρατηγικός συνεργάτης εφαρμόζει υπηρεσίες Digital Marketing που αποσκοπούν πάντοτε σε μετρήσιμα αποτελέσματα κατά την υλοποίηση των στόχων των πελατών της. Σήμερα, η Webarts απασχολεί προσωπικό 22 ατόμων όλων των ειδικοτήτων που σχετίζονται με το αντικείμενό της και αξιοποιεί μια τεράστια τεχνολογική υποδομή, καλύπτοντας κάθε πτυχή της Online προβολής μιας επιχείρησης.

Η Evresis είναι σήμερα μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο των Ηλεκτρονικών Τηλεφωνικών Κέντρων (Call Centers) στην κυπριακή αγορά. Αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας (email, web, telephony, fax, mail and sms) και διαθέτει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών αμφίδρομης και εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών στην Κύπρο και στο εξωτερικό.

 

Δειτε Επισης

Είπε «ναι» στον προϋπολογισμό της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας η Βουλή-Η αποστολή της ΑΨΑ
Τα μερίδια αγοράς στην κινητή τηλεφωνία: Σταθερή η κατάταξη με μικρά σκαμπανεβάσματα
Χάνει έδαφος η σταθερή τηλεφωνία, κερδίζει η κινητή-Σε ανοδική πορεία οι συνδέσεις τύπου Fiber Optic
Στην Ολομέλεια ο προϋπολογισμός της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας-«Δικαιολογείται το έλλειμμα»
Ο Κανονισμός για την τεχνητή νοημοσύνη που ψήφισε η Ευρωβουλή-Έξι ειδικοί τοποθετούνται
Σας παρουσιάζουμε την υπηρεσία AI Avatar Influencers της TheMagnet®
Η νέα υπηρεσία της Grant Thornton Κύπρου: Το AI and Data Lab
Cablenet: Χρονιά ρεκόρ με 16.2% αύξηση στα έσοδα και 52% αύξηση στους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας
ΓΕΡΗΕΤ: Έτος αλλαγών το 2022 με έμφαση στην ανάπτυξη του 5G
Στρατηγική συνεργασία Κύπρου και Microsoft για ψηφιακή ανανέωση