Λύσεις Παρακολούθησης και Διαχείρισης Μηνυμάτων στα Social Media από Webarts και Evresis

Η παρακολούθηση και η άμεση ανταπόκριση των επιχειρήσεων στα μηνύματα, τηλέφωνα και αναφορές στα social media είναι μια από τις πιο μεγάλες απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής.

Η σωστή διαχείρισή τους απαιτεί σωστές διαδικασίες, εξειδικευμένη τεχνολογία και χρόνο. Όλα αυτά ώθησαν στη λύση που έχει αναπτυχθεί από τη Webarts και το Evresis Call Center για να προσφέρουν συγκεκριμένα τα πιο κάτω:

- 24ωρη (για 365 ημέρες τον χρόνο) εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών
- Παρακολούθηση αναφορών του brand σας σε όλα τα διαδικτυακά κανάλια (social media, news, blogs, online media, κλπ.)
- Παρακολούθηση και διαχείριση μηνυμάτων πελατών στα social media
- Εξυπηρέτηση πελατών σε όλα τα social media
- Επεξεργασία αναφορών και καθημερινή ενημέρωση για όλες τις αναφορές που αφορούν την εταιρεία σας (alerts)
- Μηνιαία reports και στατιστικά αναφορών απόδοσης
- Διαχείριση παραπόνων πελατών
- Υπηρεσίες διαχείρισης τηλεφωνικών μηνυμάτων/αιτημάτων

Περισσότερα για τη λύση που προσφέρεται μπορείτε να βρείτε εδώ: https://webarts.agency/technology/social-monitoring και εδώ: https://www.evresis.com.cy

H Webarts αποτελεί σήμερα ένα από τα πλέον εδραιωμένα Digital Agencies της Κύπρου, εξυπηρετώντας 200+ πελάτες στον τομέα του Web Design και του Digital Marketing. Ως στρατηγικός συνεργάτης εφαρμόζει υπηρεσίες Digital Marketing που αποσκοπούν πάντοτε σε μετρήσιμα αποτελέσματα κατά την υλοποίηση των στόχων των πελατών της. Σήμερα, η Webarts απασχολεί προσωπικό 22 ατόμων όλων των ειδικοτήτων που σχετίζονται με το αντικείμενό της και αξιοποιεί μια τεράστια τεχνολογική υποδομή, καλύπτοντας κάθε πτυχή της Online προβολής μιας επιχείρησης.

Η Evresis είναι σήμερα μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο των Ηλεκτρονικών Τηλεφωνικών Κέντρων (Call Centers) στην κυπριακή αγορά. Αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας (email, web, telephony, fax, mail and sms) και διαθέτει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών αμφίδρομης και εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών στην Κύπρο και στο εξωτερικό.

 

Δειτε Επισης

Samsung: Η νέα εποχή της σειράς Galaxy Z και η εμπειρία Ultra έτοιμη να ξεδιπλωθεί
Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της ασφάλειας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας AI
4ο CITEA Digital Cyprus Conference: Η τεχνολογία ως επιταχυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης (video)
Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11