Cablenet: Συνεχίζεται η εξυπηρέτηση σε θέματα βλαβών και νέων συνδέσεων

«Οι Τεχνικοί μας συνεχίζουν να εξυπηρετούν σε θέματα επίλυσης βλαβών και παροχής νέων συνδέσεων, για να απολαμβάνουμε όλοι εμείς επικοινωνία και ψυχαγωγία στο σπίτι μας.Παράλληλα, λαμβάνουμε τα πιο αυστηρά μέτρα ορθής πρόληψης για την αντιμετώπιση της έκτακτης αυτής κατάστασης», αναφέρει η Cablenet.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας:

Εμείς όλοι εδώ στη Cablenet, σε συνέχεια των μέτρων προστασίας που ανακοίνωσε η Κυβέρνηση για αποτροπή εξάπλωσης του κορονοϊού (COVID-19) και έχοντας υψηλό αίσθημα ευθύνης σαν Οργανισμός, λαμβάνουμε τα απαραίτητα μέτρα ορθής πρόληψης για την αντιμετώπιση της έκτακτης αυτής κατάστασης που δυστυχώς βιώνουμε. Η ασφάλεια του προσωπικού μας, των Συνδρομητών μας, των πολιτών, αλλά και της κοινωνίας γενικότερα, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητά μας.

Είναι όμως και καθήκον μας ως Cablenet να συνεχίσουμε να εξυπηρετούμε σε θέματα επίλυσης βλαβών και παροχής νέων συνδέσεων, απαραίτητες εργασίες που επιτρέπουν σε όλους να επικοινωνούν από το σπίτι. Για να μειώσουμε στο ελάχιστο το ρίσκο αυτών των εργασιών, έχουμε πάρει αρκετά αυστηρά μέτρα:

Κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης υπηρεσιών ή επίλυσης βλάβης, οι Τεχνικοί μας πάντοτε λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας με σκοπό την ασφάλεια όλων μας, Πελατών και συναδέλφων.

Όλο το προσωπικό μας που εκτελεί εργασίες σε υποστατικά πελατών έχει εξοπλιστεί με τον απαραίτητο εξοπλισμό προσωπικής προστασίας και έχει αυστηρές οδηγίες να τηρεί τις ενδεδειγμένες διαδικασίες προσωπικής υγιεινής.

Αποφεύγουμε στο μέγιστο δυνατό την άμεση επαφή με επιφάνειες, εξοπλισμούς ή ηλεκτρονικές συσκευές και διατηρούμε τις ενδεικνυόμενες αποστάσεις ασφαλείας με όλα τα πρόσωπα που βρίσκονται εντός του χώρου σας. 

Ο εξοπλισμός της εγκατάστασης προετοιμάζεται εκ των προτέρων από εμάς τηρώντας όλους τους κανόνες υγιεινής που ορίζει το Υπουργείο Υγείας.

Σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης παρατηρήσουμε ότι οποιοδήποτε πρόσωπο εντός του χώρου που γίνεται η εργασία φαίνεται να έχει τα συμπτώματα του ιού, ακολουθούμε συγκεκριμένη διαδικασία που έχει ορίσει η εταιρεία, σύμφωνα με τις οδηγίες των Κρατικών Υπηρεσιών.

Είμαστε μαζί.

Ομάδα Cablenet

 

 

Δειτε Επισης

Είπε «ναι» στον προϋπολογισμό της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας η Βουλή-Η αποστολή της ΑΨΑ
Τα μερίδια αγοράς στην κινητή τηλεφωνία: Σταθερή η κατάταξη με μικρά σκαμπανεβάσματα
Χάνει έδαφος η σταθερή τηλεφωνία, κερδίζει η κινητή-Σε ανοδική πορεία οι συνδέσεις τύπου Fiber Optic
Στην Ολομέλεια ο προϋπολογισμός της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας-«Δικαιολογείται το έλλειμμα»
Ο Κανονισμός για την τεχνητή νοημοσύνη που ψήφισε η Ευρωβουλή-Έξι ειδικοί τοποθετούνται
Σας παρουσιάζουμε την υπηρεσία AI Avatar Influencers της TheMagnet®
Η νέα υπηρεσία της Grant Thornton Κύπρου: Το AI and Data Lab
Cablenet: Χρονιά ρεκόρ με 16.2% αύξηση στα έσοδα και 52% αύξηση στους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας
ΓΕΡΗΕΤ: Έτος αλλαγών το 2022 με έμφαση στην ανάπτυξη του 5G
Στρατηγική συνεργασία Κύπρου και Microsoft για ψηφιακή ανανέωση