Epic: Το 85%+ του προσωπικού εργάζεται από σπίτι

«Κύριο μέλημα μας παραμένει πάντα η υγεία τόσο των εργαζομένων μας όσο και των πελατών μας. Για αυτό το λόγο στην epic αρχίσαμε να εφαρμόζουμε την τηλεργασία από το σπίτι», αναφέρει σε γραπτή ανακοίνωση η Epic.

Όπως σημειώνει, πέραν του 85% του προσωπικού της epic εργάζεται πλέον από το σπίτι αξιοποιώντας στο έπακρο τη σύγχρονη τεχνολογία σε συνδυασμό με τις άρτιες τεχνικές υποδομές και τεχνογνωσία μας, έτσι ώστε η παροχή των υπηρεσιών μας αλλά και η εξυπηρέτηση των πελατών μας να συνεχίζονται απρόσκοπτα.

«Υπενθυμίζουμε ότι λειτουργούμε με περιορισμένο αριθμό καταστημάτων ενώ για την άμεση και καλύτερη εξυπηρέτηση σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 136 αλλά και online», καταλήγει.

Δειτε Επισης

Samsung: Η νέα εποχή της σειράς Galaxy Z και η εμπειρία Ultra έτοιμη να ξεδιπλωθεί
4ο CITEA Digital Cyprus Conference: Η τεχνολογία ως επιταχυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης (video)
Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Khaliq Khan: Γιατί το ΑΙ μεταμορφώνει την έννοια της αξίας στους οργανισμούς