Στα social media τρεις στις τέσσερις επιχειρήσεις στην Κύπρο

Το 2019, μία στις δύο επιχειρήσεις (50%) δήλωσε ότι χρησιμοποιεί τουλάχιστον ένα είδος μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καταγράφοντας αύξηση 16 ποσοστιαίων μονάδων από το 2014 (34%), με την Κύπρο να κατέχει την 4η θέση μεταξύ των 27 κρατών μελών της ΕΕ, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου από την Eurostat, την στατιστική υπηρεσία της ΕΕ.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Eurostat, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήταν πιο δημοφιλής μεταξύ των επιχειρήσεων στη Μάλτα (84%), τη Δανία (75%), την Ολλανδία (74%), την Κύπρο (73% το 2019 από το 53% το 2014) και λιγότερο διαδεδομένη σε Ρουμανία (33%), Βουλγαρία (34%), Πολωνία (37%), Ουγγαρία (38%), Λετονία (41%) και Σλοβακία (42%). Στην Ελλάδα το ίδιο ποσοστό ήταν 55% το 2019, αυξημένο από 38% το 2014.

Σε σύγκριση με το 2014, το ποσοστό των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε σε όλα τα Κράτη Μέλη της ΕΕ όπου υπάρχουν διαθέσιμα δεδομένα. Οι υψηλότερες αυξήσεις σημειώθηκαν στη Δανία και στο Λουξεμβούργο (26 ποσοστιαίες μονάδες), ακολουθούμενες από τη Φινλανδία (25 ποσοστιαίες μονάδες), τη Σουηδία (24 ποσοστιαίες μονάδες) και τη Λετονία (22 μονάδες), ενώ οι χαμηλότερες αυξήσεις παρατηρήθηκαν στη Βουλγαρία (6 ποσοστιαίες μονάδες), την Πορτογαλία, τη Ρουμανία και τη Σλοβενία ​​(από 11 μονάδες).

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Samsung: Η νέα εποχή της σειράς Galaxy Z και η εμπειρία Ultra έτοιμη να ξεδιπλωθεί
Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της ασφάλειας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας AI
4ο CITEA Digital Cyprus Conference: Η τεχνολογία ως επιταχυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης (video)
Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11