Σ. Λοΐζου: Oι ψηφιακοί πελάτες επιθυμούν απλοποίηση διαδικασιών

InBusinessNews  09/12/2022 12:05
Σ. Λοΐζου: Oι ψηφιακοί πελάτες επιθυμούν απλοποίηση διαδικασιών

Σ. Λοΐζου: Oι ψηφιακοί πελάτες επιθυμούν απλοποίηση διαδικασιών

InBusinessNews  09/12/2022 12:05

Μεγάλο ζήτημα αποτελεί η διατήρηση του πρωταγωνιστικού ρόλου των τραπεζών στη ψηφιακή εποχή. Για το θέμα και το πώς η Eurobank σκοπεύει να αξιοποιήσει τις τεχνολογικές εξελίξεις, μίλησε ο CIO της Τράπεζας, Σπύρος Λοίζου.

Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια του 10ου Banking Forum & FinTech Expo, που παρουσίασε η Logicom Solutions, οι ψηφιακοί πελάτες ότι θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε καναλια επιλογής σε όλες τις επιχειρηματικές μονάδες.

Ο τελικός στόχος είναι να ελευθερωθεί πολύτιμος χρόνος για την οικοδόμηση πελατειακών σχέσεων, εξήγησε. «Οι πρωτοβουλίες», είπε, «θα πρέπει να προσανατολίζονται στην προσθήκη περισσότερων λειτουργιών αυτοεξυπηρέτησης, προωθώντας τα ψηφιακά κανάλια ως τον προτιμώμενο τρόπο καθημερινών συναλλακτικών δραστηριοτήτων και να έρχονται πιο κοντά στον πελάτη και στα όσα έχουν πραγματική σημασία γι’ αυτόν».

Όσον αφορά το Ψηφιακό Εργατικό Δυναμικό, είπε: «Διατηρώντας τη φιλοσοφία της τράπεζας για την δέσμευση πελατών, είναι επιτακτική ανάγκη να επιτρέψουμε επίσης στο προσωπικό μας απέναντι στους πελάτες να είναι ευκίνητο και ευέλικτο». Και εξήγησε: «Αυτό σημαίνει ότι οι πληροφορίες πρέπει να είναι άμεσα διαθέσιμες και προσβάσιμες μέσω κινητών μέσων, ώστε οι τραπεζικές δραστηριότητες να μπορούν να πραγματοποιούνται εκτός των Τραπεζικών μας Κέντρων».

Σύμφωνα με τον κ. Λοΐζου, οι πρωτοβουλίες θα πρέπει να είναι προσανατολισμένες στην κινητικότητα των εργαζομένων, στη μείωση των εγκόσμιων συναλλακτικών δραστηριοτήτων, ώστε να επικεντρωθούν σε συμβουλευτικές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για την πρώτη γραμμή.

Αργότερα μίλησε για την Ψηφιακή Ακαδημία. «Η Paperless Bank στοχεύει στην εξάλειψη της χρήσης χαρτιού, της περιττής ανταλλαγής εγγράφων πελάτη, της μη αυτόματης έγκρισης για εσωτερικές διαδικασίες back-office κ.λπ.».

Εξήγησε ότι ελαχιστοποιώντας τη χρήση φυσικών μέσων διεκπεραίωσης συναλλαγών ή αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες, μπορεί να επιτευχθεί αποτελεσματικότητα των εργαζομένων και να ελαχιστοποιηθεί ο λειτουργικός κίνδυνος μέσω ενός καλύτερου περιβάλλοντος ελέγχου. Οι πρωτοβουλίες πρέπει να προσανατολίζονται στη μείωση των χειρωνακτικών δραστηριοτήτων και στην εξάρτηση στο χαρτί.

«Μειώστε την πολυπλοκότητα εξαλείφοντας πολλούς τρόπους να κάνετε το ίδιο πράγμα», ήταν η συμβουλή που έδωσε στο κοινό.

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας