Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Alpha Bank Cyprus στο επίκεντρο της νέας στρατηγικής της Τράπεζας

Η ανάπτυξη των απαραίτητων ψηφιακών υποδομών και ο ανασχεδιασμός των σημαντικότερων «σημείων επαφής» του Πελάτη με την Τράπεζα, αποτελούν τη νέα στρατηγική-πρόκληση που έθεσε σε εφαρμογή η Alpha Bank Cyprus Ltd, έχοντας ως βασικό της μέλημα τη διαμόρφωση ενός μοντέλου που παρέχει περισσότερη ευελιξία, αυτονομία και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση.

Σε ευθυγράμμιση με το επιτυχημένο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού που έθεσε σε εφαρμογή από το 2017 ο μητρικός Όμιλος Alpha Bank σε όλους τους τομείς λειτουργίας του, η Alpha Bank Cyprus Ltd, ενισχύοντας την πελατοκεντρική της προσέγγιση, έχει ξεκινήσει τον προγραμματισμό μιας σειράς από έργα, όπως η αυτοματοποίηση των λειτουργιών, η απλούστευση και συντόμευση των διαδικασιών, η αξιοποίηση των ψηφιακών δεδομένων, η ανάπτυξη των ψηφιακών καναλιών και ο περιορισμός της χρήσης εγγράφων σε φυσική μορφή, τα οποία αποτελούν βασικές προτεραιότητες της ψηφιακής της στρατηγικής.

Στόχος της Alpha Bank Cyprus είναι να αναβαθμίσει συνολικά την εμπειρία του Πελάτη και να ενισχύσει το ψηφιακό portfolio της με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και προστιθέμενης αξίας, που σχεδιάζονται με γνώμονα τις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες και αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας. Η Τράπεζα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη μείωση του απαιτούμενου χρόνου διεκπεραίωσης των συναλλαγών και στην αυτοματοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών, ώστε o Πελάτης να αποκτήσει περισσότερη ευελιξία, αυτονομία και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση.

Σχολιάζοντας τη νέα ψηφιακή στρατηγική, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alpha Bank Cyprus Ltd, κ. Κωνσταντίνος Δ. Κουτεντάκης επεσήμανε πως «για τα επόμενα χρόνια ο ψηφιακός μετασχηματισμός θα είναι επίκεντρο του επιχειρησιακού μας προγραμματισμού, προκειμένου να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις νέες ανάγκες και προσδοκίες των Πελατών στην εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας».

Η υλοποίηση των στόχων του στρατηγικού σχεδιασμού, θα επιτρέψει στην Alpha Bank να γίνει πιο ευέλικτη και αποτελεσματική, προσφέροντας σύγχρονες λύσεις και υπηρεσίες στους Πελάτες της, ενώ παράλληλα εξελίσσει την επιχειρησιακή της αποδοτικότητα, κερδίζοντας το στοίχημα αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης στη εμπειρία εξυπηρέτησης του Πελάτη. Η συνεχής ενίσχυση της θέσης της Τράπεζας στην κυπριακή αγορά, μέσα από την πλήρη κάλυψη των αναγκών και απαιτήσεων των Πελατών, αποτελεί πρωταρχικό στόχο, που ενδυναμώνεται περαιτέρω αξιοποιώντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία του Ομίλου Alpha Bank.

 

Δειτε Επισης

Οι καταθέσεις και τα δάνεια εταιρειών και νοικοκυριών-Σημαντική καθαρή αύξηση συνολικά
Ο Κωνσταντίνος Ηροδότου εξηγεί γιατί είναι αναγκαίος ο ψηφιακός χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός(video)
Η μεγαλύτερη τριμηνιαία καταβολή σε μετρητά από την ΚΕΔΙΠΕΣ στο κράτος-€140 εκατ. για το α’ τρίμηνο 2024
Μειώνεται η ζήτηση για επιχειρηματικά δάνεια, αμετάβλητη για στεγαστικά
Ν. Χριστοδουλίδης: Γιατί αυξάνονται οι τιμές και τα μέτρα συγκράτησης του πληθωρισμού (βίντεο)
Εισαγωγή νέων Γραμματίων Δημοσίου Κυπριακής Δημοκρατίας στο ΧΑΚ
Η επιστροφή της Τράπεζας Κύπρου
Στα κέρδη την Τετάρτη το ΧΑΚ, μεγάλο ενδιαφέρον για τραπεζικές μετοχές
Πανίκος Νικολάου: Ψήφος εμπιστοσύνης στην Τράπεζα Κύπρου η έγκριση για πληρωμή μερίσματος
Με τις... ευλογίες Κεραυνού η Eurobank A.E.-Είδε Ζανιά και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου