Χ. Χαμπάκης: Χαρούμενος πελάτης, χαρούμενη τράπεζα

  18/01/2021 10:48
Χ. Χαμπάκης: Χαρούμενος πελάτης, χαρούμενη τράπεζα

Χ. Χαμπάκης: Χαρούμενος πελάτης, χαρούμενη τράπεζα

  18/01/2021 10:48

Η ανάγκη για στρατηγική καινοτομία ήταν εμφανής πριν από την πανδημία, ενώ με την εξέλιξη της τεχνολογίας αυξήθηκαν οι προσδοκίες των πελατών, σημείωσε ο Χάρης Χαμπάκης, Ανώτερος Γενικός Διευθυντής της Eurobank Κύπρου.

Μιλώντας στο πλαίσιο του 8th Banking Forum & FinTech Expo επεσήμανε ότι οι χρηματοοικονομικές τεχνολογίες κατέδειξαν ότι όλες οι τράπεζες χρειάζονται ένα ψηφιακό σχέδιο, με τις ταχύτητες να αλλάζουν. «Οι τράπεζες έπρεπε να επιταχύνουν τις διαδικασίες προκειμένου να επιτύχουν απλοποίηση, πρακτικότητα και ευκολία», ανέφερε σχετικά.

Οι τράπεζες στη ψηφιακή εποχή
Υπογραμμίζοντας ότι τα δεδομένα βρίσκονται στην καρδιά της ψηφιοποίησης, ο κ. Χαμπάκης τόνισε ότι οι τράπεζες καλούνται  να επαναπροσδιορίσουν την εμπειρία των πελατών, να δημιουργήσουν βιώσιμες λύσεις, να επιλέξουν τις ορθές τεχνολογικές πλατφόρμες, να παρέχουν άμεση προσβασιμότητα από φορητές συσκευές, εξασφαλίζοντας την ίδια ώρα ανταγωνιστική τιμολόγηση.

Όσον αφορά τη διακυβέρνηση και ανάλυση δεδομένων σχολίασε: «Γνωρίστε τα δεδομένα που έχετε. Γνωρίστε τα δεδομένα που χρειάζεστε Μάθετε πώς να τα ερμηνεύσετε και χρησιμοποιήστε τα για την τράπεζα, αλλά και προς όφελος του πελάτη».

Εμπειρία, ταχύτητα, κόστος
Με μότο, όπως είπε, το «ευτυχισμένος πελάτης, ευτυχής τράπεζα», οι κινητήριες δυνάμεις θα συνεχίσουν να είναι και στη νέα εποχή η εμπειρία, η ταχύτητα και το κόστος.

Στο πλαίσιο αυτό, σημείωσε ο Ανώτερος Γενικός Διευθυντής της Eurobank Κύπρου, οι τράπεζες καλούνται να προσφέρουν μία ψηφιακή, πολυλειτουργική, προσαρμοσμένη και προσωπική υπηρεσία στον πελάτη, αξιόπιστες υπηρεσίες, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία του χρήστη και παρέχοντάς τους ανταμοιβές.

Σχολιάζοντας κατά πόσο μπορεί ο Κυπριακός τραπεζικός τομέας να ανταποκριθεί στη νέα πραγματικότητα, απάντησε καταφατικά, υπό την προϋπόθεση ότι αποφεύγεται το κυνήγι του παράγοντα «wow», οι ψηφιακές ατζέντες είναι πάντα ευθυγραμμισμένες με τις ανάγκες των πελατών, ενώ το κόστος οτιδήποτε καινούργιου μελετάται έναντι των οφελών.

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας