Το μέλλον των συναλλαγών στο φεστιβάλ Reflect

Μια γερή δόση από το μέλλον είχαν την ευκαιρία να πάρουν οι χιλιάδες συμμετέχοντες του φεστιβάλ Reflect, οι οποίοι έλαβαν μέρος διαδικτυακά και είχαν την ευκαιρία να εμπνευστούν από τις τεχνολογίες που θα διαμορφώσουν την καθημερινότητα στο μέλλον. Η Ελληνική Τράπεζα ήταν παρών στηρίζοντας την προσπάθεια ως μεγάλος χορηγός και αναδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία θα αλλάξει για πάντα το πως συναλλασσόμαστε. 
 
Ανάμεσα στους ομιλητές και ο Διευθυντής Καναλιών & Ψηφιακών Προϊόντων της Ελληνικής Τράπεζας Χρίστος Εοτζουριάν, ο οποίος μίλησε για τη νέα γενιά των τραπεζικών υπηρεσιών και πως η εμπειρία των πελατών μπορεί να είναι απρόσκοπτη, ασφαλής και σε πραγματικό χρόνο.
 
Αναφερόμενος στην εξέλιξη των πληρωμών ο κ. Εοτζουριάν εξήγησε πως αυτή τη στιγμή ο πελάτης για να πραγματοποιήσει μια διαδικτυακή συναλλαγή πρέπει να εισαγάγει τον 16ψήφιο κωδικό της κάρτας του και να εξουσιοδοτήσει τη συναλλαγή με έναν δεύτερο κωδικό ασφαλείας. «Οι περισσότερες πληρωμές σήμερα, με εξαίρεση τις εντολές άμεσης χρέωσης, προωθούνται από τον καταναλωτή στον έμπορο. Σκεφτείτε πως θα ήταν αν ο έμπορος μπορούσε να ‘πάρει’ την πληρωμή απευθείας από τον πελάτη, με μια ειδοποίηση στην εφαρμογή του κινητού τηλεφώνου του καταναλωτή, ζητώντας απλά μια βιομετρική εξουσιοδότηση από τον τελευταίο», είπε, υπογραμμίζοντας ότι η επόμενη μεγάλη εξέλιξη στις πληρωμές θα αφορά την απλοποίησή τους και της όλης εμπειρίας του πελάτη.

Ο κ. Εοτζουριάν αναφέρθηκε και στην ευρωπαϊκή οδηγία PSD2 για τις υπηρεσίες πληρωμών και στο Open Banking, το οποίο «αναγκάζει» τις τράπεζες να διευκολύνουν ακόμα περισσότερο τους πελάτες τους στον τρόπο που συναλλάσσονται και προωθούν την ανταλλαγή πληροφοριών με τρίτους, πάντα με τη συγκατάθεση του πελάτη. «Αυτή η ‘καινούρια’ ροή πληροφοριών δημιουργεί ένα ολότελα νέο οικοσύστημα τεχνολογιών το οποίο οι τράπεζες ξεκίνησαν να αξιοποιούν», τόνισε.

Ένα καλό παράδειγμα είναι το PFM (Personal Financial Management) για την καλύτερη διαχείριση των οικονομικών κάθε πελάτη, επιτρέποντας στην τράπεζα να αναλύσει στοιχεία από τις συναλλαγές του πελάτη ώστε να γνωρίζει πόση ρευστότητα διαθέτει. «Κατανοώντας τις συνήθειες του πελάτη σου μπορείς να στοχεύσεις καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες που θα τον εξυπηρετήσουν. Για παράδειγμα, μπορείς να εντοπίσεις ότι ένας πελάτης μένει συχνά χωρίς μετρητά πριν τον επόμενο μισθό του και να του εισηγηθεί μια πιστωτική διευκόλυνση για να τον στηρίξεις», εξήγησε.
 
Όπως τόνισε αυτή η υπερ-εξατομίκευση θα οδηγήσει στην ελαχιστοποίηση των αχρείαστων επαφών του πελάτη με την τράπεζα, η οποία πρέπει να εντοπίζει βελτιωμένους τρόπους για να τον εξυπηρετεί καλύτερα. «Στην Ελληνική Τράπεζα έχουμε θέσει τα θεμέλια για την ψηφιακή μεταμόρφωση των καναλιών εξυπηρέτησης, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες που βασίζονται σε μικρο-υπηρεσίες (microservices) και τεχνολογίες cloud. Εργαζόμαστε με ηγετικούς FinTech παροχείς αξιοποιώντας τις τεχνολογίες τους, ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης και κορυφαίες υπηρεσίες», κατέληξε ο κ. Εοτζουριάν.

Δειτε Επισης

Νέα αύξηση τόσο στις καταθέσεις όσο και στα δάνεια τον Μάρτιο
Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Κεντρική Τράπεζα Κύπρου: Στο 11,42% το επιτόκιο αναφοράς
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Μάριος Ταννούσης: Η Κύπρος επενδυτικός προορισμός και πόλος σταθερότητας στην περιοχή
Και αυτό το Πάσχα η Alpha Bank στέκεται στο πλευρό των ευάλωτων συμπολιτών μας
AstroBank: Προς πώληση κατοικίες
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 16ων IN Business Awards
Νίκος Χριστοδουλίδης: Προκηρύσσει μεγάλη εκστρατεία για το rebranding της Κύπρου ο Invest Cyprus