Eπιλέγουν καγκουρό και στρουθοκάμηλο οι Κύπριοι

Ο Κύπριος ξεφεύγει από τα όρια της παραδοσιακής σούβλας και επιλέγει το κρέας του καγκουρό και του στρουθοκάμηλου. 

Όπως δήλωσε μάλιστα στην κάμερα του InBusinessNews  ο Διευθυντής των Lidl στην Κύπρο, Χρυσοβαλάντης Καραγιάννης, ο Κύπριος καταναλωτής δείχνει να έχει προτίμηση κυρίως στο κρέας του στρουθοκάμηλου. 

Τα προϊόντα Deluxe φαίνεται να μπήκαν για τα καλά στην ζωή μας τα τελευταία τρία χρόνια, ενώ ο κ. Καραγιάννης μάς ανέφερε ποιες είναι οι βασικές κατηγορίες προϊόντων.  «Βασικές κατηγορίες είναι τα αλκοολούχα ποτά, τα κατεψυγμένα και οι κωδικοί ψυγείου».

Όσον αφορά τα μελλοντικά πλάνα της Lidl στην Κύπρο, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε: «Θα θέλαμε να κάνουμε  επέκταση του δικτύου των καταστημάτων μας και το επόμενο βήμα είναι να αυξήσουμε την γκάμα των προϊόντων μας».

 

Δειτε Επισης

Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη
Αυξήθηκαν τα παράπονα, επιστράφηκε σε καταναλωτές ποσό ύψους €3.240,76 το 2024
Ford και Michaels Automotive: 20 xρόνια επιτυχιών στην Κύπρο
Πλαφόν στο νερό... Λογικό περιθώριο κέρδους, να προστατεύεται ο καταναλωτής-Το αναθεωρημένο νομοσχέδιο
Οι μάρκες που πρωταγωνίστησαν το 2024 στην κυπριακή αγορά αυτοκινήτων
Αύξηση 9,1% στις εγγραφές οχημάτων το 2024-Στο 4% το μερίδιο των ηλεκτροκίνητων
Αυτοκινητοβιομηχανία: Οι δασμοί Τραμπ ωθούν τους προμηθευτές να επανεξετάσουν τα σχέδια παραγωγής