Eπιλέγουν καγκουρό και στρουθοκάμηλο οι Κύπριοι

Ο Κύπριος ξεφεύγει από τα όρια της παραδοσιακής σούβλας και επιλέγει το κρέας του καγκουρό και του στρουθοκάμηλου. 

Όπως δήλωσε μάλιστα στην κάμερα του InBusinessNews  ο Διευθυντής των Lidl στην Κύπρο, Χρυσοβαλάντης Καραγιάννης, ο Κύπριος καταναλωτής δείχνει να έχει προτίμηση κυρίως στο κρέας του στρουθοκάμηλου. 

Τα προϊόντα Deluxe φαίνεται να μπήκαν για τα καλά στην ζωή μας τα τελευταία τρία χρόνια, ενώ ο κ. Καραγιάννης μάς ανέφερε ποιες είναι οι βασικές κατηγορίες προϊόντων.  «Βασικές κατηγορίες είναι τα αλκοολούχα ποτά, τα κατεψυγμένα και οι κωδικοί ψυγείου».

Όσον αφορά τα μελλοντικά πλάνα της Lidl στην Κύπρο, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε: «Θα θέλαμε να κάνουμε  επέκταση του δικτύου των καταστημάτων μας και το επόμενο βήμα είναι να αυξήσουμε την γκάμα των προϊόντων μας».

 

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία