Eπιλέγουν καγκουρό και στρουθοκάμηλο οι Κύπριοι

Ο Κύπριος ξεφεύγει από τα όρια της παραδοσιακής σούβλας και επιλέγει το κρέας του καγκουρό και του στρουθοκάμηλου. 

Όπως δήλωσε μάλιστα στην κάμερα του InBusinessNews  ο Διευθυντής των Lidl στην Κύπρο, Χρυσοβαλάντης Καραγιάννης, ο Κύπριος καταναλωτής δείχνει να έχει προτίμηση κυρίως στο κρέας του στρουθοκάμηλου. 

Τα προϊόντα Deluxe φαίνεται να μπήκαν για τα καλά στην ζωή μας τα τελευταία τρία χρόνια, ενώ ο κ. Καραγιάννης μάς ανέφερε ποιες είναι οι βασικές κατηγορίες προϊόντων.  «Βασικές κατηγορίες είναι τα αλκοολούχα ποτά, τα κατεψυγμένα και οι κωδικοί ψυγείου».

Όσον αφορά τα μελλοντικά πλάνα της Lidl στην Κύπρο, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε: «Θα θέλαμε να κάνουμε  επέκταση του δικτύου των καταστημάτων μας και το επόμενο βήμα είναι να αυξήσουμε την γκάμα των προϊόντων μας».

 

Δειτε Επισης

Andrew Bird: Συναρπαστικό βήμα στην καριέρα μου η Remedica-Τα πλάνα και το όραμα του νέου CEO
Σώτος Τρικωμίτης: Αντίκτυπος στο σύνολο της αγοράς από το πάγωμα και ξεπάγωμα της ηλεκτροκίνησης-Θέλουμε απαντήσεις
Κόλαφος για το ΤΟΜ το πόρισμα της Ερευνητικής για τους Τακάτα-Δείχνει ποινικές ευθυνές για πρώην διευθυντές του
Παραδίδεται στον Γιώργο Σαββίδη το πόρισμα της ερευνητικής για τους takata
Έγινε σφαγή...Περισσότερα κατά 6.578 τα πρόβατα και κατά 4.569 τα αιγοειδή για κατανάλωση τον Απρίλιο
Martin Brandenburger: Καινοτομία στην πράξη-H Lidl επαναπροσδιορίζει την αγοραστική εμπειρία
Η θετική επίδραση της Coca-Cola HBC Κύπρου στην οικονομία και την απασχόληση της χώρας
Άνοδος του εμπορικού ελλείμματος τους πρώτους πέντε μήνες 2025
Fleet Forward: Μια σύγχρονη πλήρης πρόταση για τη διαχείριση του στόλου οχημάτων
Πρόταση Κομισιόν για τέλος δύο ευρώ σε δέματα ηλεκτρονικών καταστημάτων από τρίτες χώρες