PUBLIC: Ανοιχτά στο κοινό

 

Το γεγονός ότι σ’ ένα χρόνο δύσκολο για την αγορά, όπως ήταν το 2012, κατέγραψαν δυο εκατομμύρια επισκέψεις, ασφαλώς και δεν είναι τυχαίο, λέει ο διευθυντής των Public Κύπρου, Χρήστος Νούλης. Είναι σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμα της εταιρικής στρατηγικής, που στοχεύει στο τι θέλει η αγορά και αναλόγως η εταιρεία ελίσσεται, προσφέροντάς το στο πλαίσιο της… public ανοιχτής στο κοινό φιλοσοφίας της.
 
Ήλθαν στην Κύπρο το 2007, λανσάροντας τη retail entertainment φιλοσοφία, με στόχο να καθιερώσουν το δικό τους στιλ ως προορισμός αγορών και ψυχαγωγίας για προϊόντα τεχνολογίας, πολιτισμού και επικοινωνίας. «Ο αριθμός των επισκεπτών μας αποδεικνύει ότι το πετυχαίνουμε», σημειώνει ο κ. Νούλης. 
 
Τι διαφορετικό προσφέρει η φιλοσοφία του retail entertainment;
Ακολουθώντας τη συγκεκριμένη φιλοσοφία υπηρετούμε μια ιδέα που θέλει τα καταστήματά μας προορισμούς για την κοινότητα, τόπο συγκέντρωσης της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
Επιδιώκουμε να φέρουμε πίσω το fun και το excitement στις αγορές και να προσφέρουμε στον επισκέπτη μοναδικές εμπειρίες. Σκοπός μας είναι να είμαστε το σημείο αναφοράς της πόλης για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας.
Όσοι επισκέπτονται ένα Σάββατο το Public μπορούν να διαπιστώσουν και μόνοι τους ότι ο κόσμος ανταποκρίνεται στο μοντέλο μας. Συνδυάζει μια όμορφη βόλτα με τη διασκέδαση της ανακάλυψης και φυσικά με την ικανοποίηση μιας αγοράς.
 
Δες, άγγιξε, δοκίμασε…
 
Σε ποιο κοινό, κυρίως, στοχεύετε;
Απευθυνόμαστε σε κάθε καταναλωτή και σε κάθε οικογένεια. Στα Public οποιοσδήποτε επισκέπτης μπορεί να βρει αυτό που ψάχνει. Να αποκτήσει τη συσκευή που ονειρευόταν, να ενημερωθεί για ό,τι νέο κυκλοφορεί στην αγορά ή απλώς να περάσει δημιουργικά το χρόνο του σ’ ένα δυναμικό περιβάλλον. 
 
Τι κατηγορίες προϊόντων προσφέρετε και ποιες από αυτές αποδεικνύονται πιο επιτυχημένες; 
Σήμερα παρέχουμε μεγάλη ποικιλία προϊόντων τεχνολογίας, πολιτισμού και επικοινωνίας για καταναλωτές που βρίσκουν έμπνευση και ενημέρωση σε διαφορετικούς τομείς, όπως, tablets, smart phones, ήχο και εικόνα, υπολογιστές, μουσική, παιχνίδια, video games, ταινίες και βιβλία. Προϊόντα που μπορούν να δουν, να αγγίξουν και να δοκιμάσουν.
Το 55% των επισκεπτών των Public είναι άνδρες και το 45% γυναίκες, ενώ η αναλογία των αγορών ανάμεσα στις δύο κύριες κατηγορίες μας είναι: Τεχνολογία 80% και πολιτισμός 20%. 
 
Είστε ικανοποιημένοι από τα ποσοστά των δυο κατηγοριών; 
Δεν είμαστε ευχαριστημένοι με το 20% του πολιτισμού. Γνωρίζουμε ότι ο Κύπριος δεν διαβάζει αρκετά, αλλά αυτό δεν σημαίνει πολλά πράγματα για εμάς, που συνηθίζουμε να πηγαίνουμε κόντρα στο ρεύμα. 
Με δράσεις και πρωτοβουλίες επιχειρούμε να αλλάξουμε τα δεδομένα και να προωθήσουμε το βιβλίο και το διάβασμα. Πιστεύουμε ότι για κάθε άνθρωπο υπάρχει ένα βιβλίο που μπορεί να αλλάξει τη ζωή του, αρκεί να το ανακαλύψει. Για παράδειγμα, έκανε εντύπωση η περσινή μας εκδήλωση για την ανταλλαγή βιβλίων. Όχι μόνο δεν αποκομίσαμε κέρδος, αλλά χαρίσαμε χρήματα και βιβλία στο σύνδεσμο Ένα Όνειρο μια Ευχή. 
Αυτή την ενέργεια θα επαναλάβουμε και φέτος, καθιερώνοντας έναν ακόμη φιλικό για το βιβλίο θεσμό στο νησί.
 
Το παιχνίδι των trends 
 
Πώς καταφέρνετε να είστε μια ιδιαίτερα προσφιλής επιλογή για τους καταναλωτές;
Public σημαίνει κοινό. Χάρη στο κοινό αυτό υπάρχουμε και γι’ αυτό το λόγο στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας θέτουμε πάντα πρώτα τις ανάγκες του. Θέλουμε ο καταναλωτής να αντιλαμβάνεται το Public ως έναν ανοικτό, ζεστό και φιλόξενο προορισμό, όπου είναι ελεύθερος να περιηγηθεί, να ρωτήσει και να δοκιμάσει τα προϊόντα.
Εκπαιδεύουμε εντατικά τους εργαζόμενούς μας να συμμετέχουν σ’ αυτή τη διαδικασία, να λειτουργούν περισσότερο ως βοηθοί και σύμβουλοι και λιγότερο ως πωλητές. Η άψογη εξυπηρέτηση, ο σεβασμός προς τον καταναλωτή και η διαρκής προσπάθεια για το καλύτερο είναι προϋποθέσεις εργασίας στο Public.
Επίσης, με δεδομένο ότι είμαστε σε πολυσύχναστα σημεία κάθε πόλης έχουμε πολύ υψηλό βαθμό αλληλεπίδρασης με εκατοντάδες ή και χιλιάδες ανθρώπους κάθε μέρα. Έχουμε, λοιπόν, την εμπειρία να αποκωδικοποιούμε τις επιθυμίες του κοινού και να του προσφέρουμε αυτό που θα ήθελε να δει.
 
Η εξέλιξη είναι, συνεπώς, μια συνεχής διαδικασία, που ακολουθεί τα «θέλω» του κοινού;
 Θα έχετε προσέξει ότι τα Public είναι «ζωντανά». Αλλάζουν, εξελίσσονται, προσαρμόζονται ανάλογα με την εποχή, τους ανθρώπους και τις ανάγκες, δημιουργώντας καινούργια ερεθίσματα και ανανεώνοντας το ενδιαφέρον.
Πρόσφατα μεγαλώσαμε το τμήμα παιχνιδιών, αλλάξαμε το τμήμα κινητής τηλεφωνίας, που παρέχουμε σε συνεργασία με την ΜΤΝ, δημιουργήσαμε νέο τμήμα για tablets. Δεν σταματάμε ποτέ να ακολουθούμε τα trends και ενίοτε να δημιουργούμε ανάλογες τάσεις. Την επόμενη φορά που θα επισκεφθείτε το Public θα δείτε κάτι διαφορετικό, που δεν το είχατε προσέξει. Αυτό είναι μέρος του retail entertainment concept που υπηρετούμε.
 
Το στοίχημα των τιμών 
 
Με ποιους τρόπους μπορεί να μετατραπεί ένας επισκέπτης σε αγοραστή;
Η μετατροπή του επισκέπτη σε πελάτη είναι η μεγαλύτερη πρόκληση. 
Ως ελληνική εταιρεία αντιλαμβανόμαστε πολύ καλά το κλίμα και τον προβληματισμό της κάθε οικογένειας. Γι’ αυτό ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: Προσφέρουμε ευρεία γκάμα προϊόντων, ώστε να υπάρχουν δυνατότητες επιλογής. Δημιουργούμε ημέρες προσφορών σε προϊόντα ή και σε ολόκληρες κατηγορίες. Παρέχουμε αποκλειστικές ευκαιρίες για value added προϊόντα. Δίνουμε περισσότερα προνόμια και εκπτώσεις με τα προγράμματα πιστότητας και τις κάρτες μας και κυρίως βοηθάμε τους καταναλωτές να αποφασίσουν σωστά τι προϊόν τους ταιριάζει.
 
Πώς κινείστε στο κεφάλαιο των τιμών; 
Έχοντας ένα τόσο διαφοροποιημένο μείγμα προϊόντων μπορούμε να προσαρμοζόμαστε στις εκάστοτε συνθήκες και να κερδίζουμε τις καλύτερες τελικές τιμές για τους καταναλωτές μας. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ανταπόκρισης ήταν και η απόφασή μας να μη χρεώσουμε τον έξτρα ΦΠΑ.
 
Αναμένονται προσεχώς… 
 
Τι να περιμένουμε από τα Public στο προσεχές μέλλον;
Κύρια επιδίωξή μας είναι να επεκταθούμε, δίνοντας την ευκαιρία σε περισσότερους καταναλωτές να απολαύσουν την εμπειρία Public. Έχουμε προγραμματίσει ένα ακόμη κατάστημα στη Λευκωσία και ένα στην Πάφο, μέσα στα δύο νέα malls που δημιουργούνται. Σύμφωνα με τα πλάνα, το πρώτο θα ανοίξει μέσα στο 2013.
Παράλληλα, πολύ σύντομα θα είναι στον αέρα και το Public e-shop, που θα φέρνει την εμπειρία Public στην οθόνη του καταναλωτή με χιλιάδες προϊόντα και σύγκριση τιμών με άλλα διαδικτυακά καταστήματα.
Είναι στρατηγική μας επιλογή να προσφέρουμε στον Κύπριο τις ίδιες ευκαιρίες με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους. Τη δυνατότητα να βλέπει, να δοκιμάζει και να αποκτά ό,τι νέο βγαίνει στη διεθνή αγορά, όποτε αυτό κυκλοφορεί. Θα φέρουμε, όσα κομμάτια μπορούμε, απ’ οπουδήποτε κι αν χρειαστεί. 
 
 
MADE IN GREECE 
Τα Public είναι ελληνική αλυσίδα πολυκαταστημάτων ψυχαγωγίας, που ιδρύθηκε το 2005. Ανήκουν στον Όμιλο Εταιρειών Πάνου Γερμανού (Olympia Development). 
Το πρώτο Public στην Κύπρο λειτούργησε στη Λευκωσία τον Σεπτέμβριο του 2007 και το δεύτερο στη Λεμεσό τον Μάιο του 2009.
Σήμερα η εταιρεία εργοδοτεί 82 άτομα.
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση
Υπουργείο Εμπορίου: Εφαρμόζονται κανονισμοί για έλεγχο της μεσιτείας όπλων
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών