Υπεραγορές: Δεν «πυροβολούμε» με αυξήσεις, συγκρατούμε τις τιμές

Σταθεροποίηση καταγράφεται σε κάποιο βαθμό, το τελευταίο διάστημα, στις τιμές βασικών αγαθών, παρόλο που οι αυξήσεις δεν έχουν τέλος.

Οι υπεραγορές φαίνεται να επιδίδονται σε μία διαρκή μάχη προσφορών και εκπτώσεων, αλλά και σε ένα συνεχή αγώνα, προκειμένου να διατηρήσουν τις τιμές σε φυσιολογικά επίπεδα.

Διαβάστε ακόμα: 

Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews ο εκτελεστικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Υπεραγορών, Ανδρέας Χατζηαδάμου ανέφερε ότι παρατηρείται κάποιου είδους συγκράτηση στις τιμές των προϊόντων σε σχέση με τους πρώτους μήνες της χρονιάς.

«Το τελευταίο διάστημα υπάρχει κάποια σταθεροποίηση, αλλά οι αυξήσεις πάντα υπάρχουν στην αγορά και δυστυχώς δεν έχουν τέλος», επεσήμανε σχετικά.

Δεν χρειάζεται πανικός

Ερωτηθείς για την αναδίπλωση Πούτιν και την επιστροφή της Ρωσίας στη συμφωνία για διακίνηση των ουκρανικών σιτηρών μέσω της Μαύρης Θάλασσας και την αναστάτωση που προκλήθηκε προσωρινά στις διεθνείς αγορές για ενδεχόμενες ελλείψεις και ανατιμήσεις στις τιμές των σιτηρών, εξήγησε ότι δεν πρέπει να δημιουργείται αχρείαστος πανικός, αλλά και κλίμα που ευνοεί τις αυξήσεις.

«Πάντα υπάρχουν οι διεθνείς κερδοσκόποι που θέλουν να επωφεληθούν από τέτοιες καταστάσεις, αλλά δεν πρέπει να προτρέχουμε. Δεν θα πρέπει τέτοιου είδους εξελίξεις να γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης, ειδικά σε τοπικό επίπεδο, δημιουργώντας την περιρρέουσα ατμόσφαιρα για νέες αυξήσεις στην αγορά», τόνισε ο κ. Χατζηαδάμου.

Η μάχη των προσφορών

Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η πάλη των προσφορών μεταξύ των υπεραγορών, οι οποίες θέλουν να διατηρήσουν τους επισκέπτες τους, όπως επίσης και τους τζίρους τους.

Αν και η κερδοφορία έχει επηρεαστεί, εντούτοις ο κύκλος εργασιών και η επισκεψιμότητα παραμένουν σε υψηλά επίπεδα, δημιουργώντας αισιοδοξία εν μέσω της υφιστάμενης αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά.

Την ίδια ώρα, οι υπεραγορές λειτουργούν με σκεπτικισμό όσον αφορά την επιβολή νέων αυξήσεων, αναγνωρίζοντας την ανασφάλεια και την αρνητική ψυχολογία μεταξύ των καταναλωτών ένεκα των έντονων πληθωριστικών τάσεων που έχουν επηρεάσει την τσέπη τους.

«Πρέπει να σκεφτόμαστε δύο και τρεις φορές πριν να "πυροβολήσουμε" με νέες αυξήσεις, οι οποίες δεν θα πρέπει να επιβάλλονται με το παραμικρό», υπογράμμισε ο εκτελεστικός γραμματέας του ΠΑΣΥΠΕ, σημειώνοντας ότι η αγορά δεν έχει ανάγκη αδικαιολόγητες αυξήσεις.

Σταθεροί στα τρόφιμα οι καταναλωτές

Αξίζει να αναφερθεί ότι, αναλόγως των συνθηκών, η επισκεψιμότητα και οι αγορές διατηρούνται σε ικανοποιητικά επίπεδα, με τους καταναλωτές να συνεχίζουν να αγοράζουν με φυσιολογικούς ρυθμούς τα τρόφιμα και τα είδη πρώτης ανάγκης.

Προκειμένου να ενισχυθεί η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, οι τιμές σε κάποια προϊόντα παραμένουν λογικές και προσιτές, με τις αυξήσεις να μπαίνουν εκεί και όπου απαιτείται.

«Μάθαμε στα δύσκολα και στις κρίσεις τα τελευταία χρόνια, ενώ προσπαθούμε να στηρίξουμε τους καταναλωτές, χτυπώντας τις τιμές, εξοικονομώντας κόστος από άλλους τομείς, προκειμένου να διατηρήσουμε τους αγοραστές στα καταστήματα σε αυτή την δύσκολη συγκυρία», επεσήμανε ο κ. Χατζηαδάμου.

Οι υπεραγορές επιλέγουν την πολιτική των προσφορών, αντί της εκμετάλλευσης των διεθνών εξελίξεων και του πληθωρισμού, αντιλαμβανόμενες ότι η πρόσκαιρη ή η μόνιμη επιβολή αδικαιολόγητων αυξήσεων θα επηρεάσει ακόμα περισσότερο τα πορτοφόλια των καταναλωτών και θα δημιουργήσει σοβαρές επιπτώσεις στην αγορά.

Δειτε Επισης

Papouis Dairies: Αποκτά εργοστάσιο παραγωγής χαλλουμιού και αναρής στα Λύμπια-Σε διαβούλευση η μονάδα
Toyota Κύπρου: Απολογείται για SMS για takata σε μη επηρεαζόμενους πελάτες-Από το ΤΟΜ η βάση δεδομένων
Όμιλος Παπαέλληνας: Φέρνει και παρουσίασε το Panadol Duo στην κυπριακή αγορά
EvZeen.com: Έκτα γενέθλια με επιπλέον εκπτώσεις και δώρα- Ένας αξιόπιστος online προορισμός
Πετρολίνα: Πού βρίσκεται η εξαγορά της ExxonMobil Cyprus, τα κέρδη για το 2024 και η διανομή μερίσματος
Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ