Ανοδική πορεία και νέες τάσεις στο κυπριακό e-commerce

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κύπρο καταγράφει ανοδική πορεία και οι επιχειρήσεις πρέπει να βρεθούν ένα βήμα μπροστά στις τάσεις των ψηφιακών πληρωμών.

Την εκτίμηση αυτή εξέφρασαν επιχειρηματίες e-shop και στελέχη μεγάλων οργανισμών που συμμετείχαν σε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα «το ηλεκτρονικό εμπόριο και η ανάπτυξή του στην Κύπρο», κατά τη διάρκεια του 14ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Οι παράγοντες χρόνος, τιμή, ακρίβεια, εμφάνιση λήφθηκαν υπόψη σε μια συζήτηση άκρως ενδιαφέρουσα στην οποία έλαβαν μέρος οι  Παντελής Βλαδιμήρου, CEO, Webarts, Χρίστος Ιακωβίδης, Project Coordinator, Όμιλος MSJ, EvZeen.com e-shop, Ισίδωρος Μεζόπουλος, Account Manager της Mastercard Cyprus,  Δημήτρης Τραυλός, Head of Omnichannel Acceleration της ContactPigeon και Θεόδωρος Χατζηστυλλής, Country Manager | Cyprus, payabl.

Ο Ισίδωρος Μεζόπουλος ανέφερε ότι πλέον είναι «στο πετσί του Κύπριου» οι online αγορές. «Είδαμε απίστευτη άνοδο κατά την περίοδο της COVID-19», σχολίασε, η οποία βεβαίως τείνει να ομαλοποιηθεί γύρω στο 8% που είναι υγιές νούμερο, κατά τον ομιλητή και πιο υψηλά από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο. Στις ηλεκτρονικές πληρωμές η Κύπρος έχει ακόμη δρόμο, παραδέχτηκε στη συνέχεια ο κ. Μεζόπουλος, ο οποίος βλέπει τη βιομηχανία με αισιοδοξία.

Ο Θεόδωρος Χατζηστυλλής, αφού σχολίασε με τη σειρά του τις αυξητικές τάσεις που καταγράφει ο κλάδος ένεκα της πανδημίας, πρόσθεσε ότι σημαντικό ρόλο έπαιξε και το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο. Λύσεις όπως οι εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής μπορεί να βοηθήσουν στο να αυξηθεί το transaction processing, είπε λίγο αργότερα, προσθέτοντας ότι τα ψηφιακά πορτοφόλια είναι επίσης μια τάση που εδραιώνεται στα ψηφιακά κανάλια.

Ο Χρίστος Ιακωβίδης, τόνισε από πλευράς του ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να επικεντρώνονται εκεί όπου έχουν συγκριτικά πλεονεκτήματα και «εκεί όπου έχουμε βαθιά γνώση του προϊόντος». Είναι σημαντικό συμπλήρωσε να δίνουμε πρόσθετη αξία στα προϊόντα που ήδη προσφέρουμε όπως επίσης και το να έχουμε καλούς συνεργάτες ώστε να δημιουργηθεί το κατάλληλο οικοσύστημα με νικητή τον πελάτη.

Η κυπριακή αγορά στο e-shop εξελίχθηκε πάρα πολύ, παρατήρησε ο Παντελής Βλαδιμήρου. Ο CEO της Webarts παρότρυνε τις εταιρείες όταν δημιουργούν το ηλεκτρονικό τους κατάστημα να σκέφτονται πάντα τη διαδιακασία που θα ακολουθούσαν για άνοιγμα ενός φυσικού καταστήματος. «Να υπάρχει ένα στρατηγικό πλάνο», είπε, υπενθυμίζοντας πως το e-shop δεν είναι μόνο το website. «Ασχοληθείτε με τις υποδομές και εμπειρία του πελάτη», συμπληρώνει.

Ιδιαίτερο βάρος έδωσε ο Δημήτρης Τραυλός στα δεδομένα του καταναλωτή. «Είναι σημαντικό το να ενώσουμε τα data», είπε και πρόσθεσε: «Καταφέραμε με συγκεκριμένα εργαλεία να μαζεύουμε στοιχεία σχετικά με τις συμπεριφορές του χρήση εντός του καταστήματος». Πρέπει να είμαστε πιο κοντά στον καταναλωτή, είπε λίγο αργότερα, εξαιτίας του ανταγωνισμού, του πληθωρισμού και άλλων εξωγενών παραγόντων.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls