ΚΕΟ: Άλμα στην κατανάλωση μπύρας λόγω τουρισμού

Σημαντική αύξηση 37% κατέγραψε ο κύκλος εργασιών της KEO plc για το πρώτο εξάμηνο του 2022, ο οποίος ανήλθε σε €27.407.000 σε σύγκριση με €20.068.000 την αντίστοιχη περίοδο του 2021

Όπως αναφέρεται στην οικονομικές καταστάσεις του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς, η αύξηση του κύκλου εργασιών οφείλεται κυρίως στη βελτίωση των συνθηκών της αγοράς όπου οι αφίξεις τουριστών είχαν αισθητή αύξηση.

Το μεικτό κέρδος του Συγκροτήματος για το πρώτο εξάμηνο του 2022 ανήλθε στα €8.530.000 σε σύγκριση με €6.534.000 κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2021.

Εξάλλου, το περιθώριο μικτού κέρδους, ως ποσοστό επί των πωλήσεων, ανήλθε σε 31% το 2022 έναντι 33% κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2021.

Απορρόφησε τις αυξήσεις

Σημειώνεται ότι η μείωση στο περιθώριο μικτού κέρδους οφείλεται στη μεγάλη αύξηση των κόστων παραγωγής και λειτουργίας.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η εταιρεία επέλεξε να απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος των αυξήσεων αποφεύγοντας την εξολοκλήρου μετακύληση στους καταναλωτές.

Τονίζεται ότι το μεικτό κέρδος αποτελείται από τον κύκλο εργασιών του Συγκροτήματος μετά την αφαίρεση του κόστους πωλήσεων των πωληθέντων προϊόντων. Το μεικτό κέρδος αποτελεί ένδειξη της απόδοσης των δραστηριοτήτων πριν από τα έξοδα πωλήσεων, διανομής και διαχείρισης.

Κέρδη για το πρώτο εξάμηνο

Κερδοφόρα ήταν η πορεία της KEO τους πρώτους έξι μήνες του έτους.

Συγκεκριμένα, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022 το Συγκρότημα παρουσίασε κέρδος από εργασίες €1.162.000 έναντι €334.000 κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2021.

Η βελτίωση των αποτελεσμάτων από εργασίες του Συγκροτήματος, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021, οφείλεται κυρίως στην αύξηση του κύκλου εργασιών.

Δειτε Επισης

Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση
Υπουργείο Εμπορίου: Εφαρμόζονται κανονισμοί για έλεγχο της μεσιτείας όπλων
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών