Η Χαραλαμπίδης Κρίστης επαναπροσδιορίζει την εικόνα της στα social media

Πάντα πρωτοπόρος στις επικοινωνιακές καμπάνιες, τόσο για τα νέα της προϊόντα, όσο και για τις ενέργειες και δράσεις της, η Χαραλαμπίδης Κρίστης οπτικοποιεί τα στοιχεία των προϊόντων της και τις αξίες της, σε μια αυθεντική εικαστική ταυτότητα, ενώνοντας την παράδοση με την τεχνολογία. Καθαρές φόρμες, σύμβολα, splashes γάλακτος, με ρετρό χρώματα που αποπνέουν παράδοσης και κύρος.

Η νέα εικαστική ταυτότητα, αναδεικνύει τους 4 βασικούς πυλώνες δράσεων της με συμβολική αξία.

Αξιοποιεί το αστέρι, για τα Family Stories, που εξιστορούν τα προϊόντα της εταιρείας, τις δράσεις της και τις καμπάνιες της.

Συνδέει το σήμα κατατεθέν των σεφ, τον σκούφο, ως αντιπροσωπευτικό σύμβολο των Cooking Stories, όπου οι χρήστες απολαμβάνουν κι εκπαιδεύονται μέσω συνταγών από αγαπημένους σεφ με προϊόντα Χαραλαμπίδης Κρίστης.
 

Η καρδιά αποτελεί το σήμα-κλειδί για τα Well-being stories, όπου εκτυλίσσονται οι ιστορίες πίσω από τα λειτουργικά οφέλη των προϊόντων της εταιρείας.

Ενώ το δεντράκι, αγκαλιάζει τα Human Stories, Κάτω από την ομπρέλα της στρατηγικής αειφορίας της εταιρείας και όσων ενεργειών και δράσεων αφορούν στους ανθρώπους μας.

Η νέα εικαστική ταυτότητα έχει σχεδιαστεί, ώστε να φωτίζεται πάντα το πρωτογενές περιεχόμενο σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας στα Social Media.

#FollowNewCharalambidesChristis #CharalambidesChristis #ToKaliteroMas #ToKaliteroStiDiatrofiMas

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls