Παγωτά PAPAFiLiPOU: Η νέα οικογενειακή συσκευασία στην γκάμα τους

Πρόκειται για ένα καθαρά κυπριακό, διαχρονικό και αγαπημένο brand, το οποίο δεν «φοβάται» να πειραματίζεται, να τολμά και να εξελίσσεται μαζί με το ρεύμα της εποχής, πάντοτε με σεβασμό προς τον καταναλωτή, τις ανάγκες του αλλά και την κορυφαία ποιότητα που μας έχουν συνηθίσει τα παγωτά PAPAFiLiPOU.

 

Τα τελευταία χρόνια παρουσιάζουν νέες, μοντέρνες και ανανεωμένες συσκευασίες, αλλά και καινούριες γεύσεις σύμφωνα με τις τάσεις της αγοράς, αλλά και τις προτιμήσεις του καταναλωτή που εμπιστεύεται και επιλέγει τα Παγωτά PAPAFiLiPOU από το 1965.

 

Αυτή την περίοδο, βρίσκονται ξανά στην επικαιρότητα της Βιομηχανίας του Παγωτού, παρουσιάζοντας μέσω της νέας καλοκαιρινής καμπάνιας τους, το παγωτό PAPAFiLiPOU Sea Salt Caramel σε οικογενειακή συσκευασία των 850ml και προκαλούν ξανά τις αισθήσεις μας, σε μια μοναδική γευστική πανδαισία εναλλαγής γλυκού και αλμυρού.

 

Η αλμυρή και γλυκιά γεύση Sea Salt Caramel έκανε «πρεμιέρα» πέρσι στις παγωταρίες PAPAFiLiPOU, αγαπήθηκε από τον καταναλωτή, με αποτέλεσμα φέτος να λανσαριστεί και σε οικογενειακή συσκευασία, με ανανεωμένο και μοντέρνο σχεδιασμό, για περισσότερη απόλαυση.

 

Το PAPAFiLiPOU Sea Salt Caramel παράγεται από φρέσκο κυπριακό γάλα, θαλασσινό αλάτι και από 3 διαφορετικούς τύπους καραμέλας: αλμυρή καραμέλα, νιφάδες αλμυρής καραμέλας και καραμέλα Dulce De Leche, δημιουργώντας μια απρόσμενη κι εκρηκτική γεύση.

 

Το μυστικό της συνταγής βρίσκεται στην αρμονική ισορροπία και την κορυφαία ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή του, πάντα με την σφραγίδα ποιότητας PAPAFiLiPOU.

 

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στα social media των παγωτών PAPAFiLiPOU σε Facebook, Instagram και TikTok. 

Δειτε Επισης

Χάσμα και ολοταχώς προς αδιέξοδο για την ΑΤΑ-Κρατά ζωντανή στον... αναπνευστήρα την προοπτική ο Παναγιώτου
Μειώθηκαν οι εμπορικές συναλλαγές μέσω Πράσινης Γραμμής το 2024
Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική: Επεκτείνει και ενδυναμώνει τη συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Πότε ανοίγει ξανά η πύλη καταχώρησης των 260 αιτήσεων για την ηλεκτροκίνηση-Πού κυμαίνοντα τα ποσά των χορηγιών
Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Υπευθυνότητα και συμμόρφωση: Ο ρόλος των καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης στην προστασία των ανήλικων καταναλωτών
Πέντε συγκεκριμένες εισηγήσεις από ΣΕΜΗΟ για ουσιαστική και αποτελεσματική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση