M. Λουκαΐδης: H νέα τάση στο λιανεμπόριο είναι οι νυχτερινές διανομές

Οι νυχτερινές διανομές από τις εταιρείες είναι θέμα χρόνου, σύμφωνα με τον Μάριο Λουκαΐδη, της Synpraxis Management Services.

Σε εισαγωγική του τοποθέτηση στο 19o Cyprus Grocery Retail Conference & Awards, ο κ. Λουκαΐδης είπε πως το λιανεμπόριο της Κύπρου πέρασε από διάφορα στάδια και δύσκολες συνθήκες. Ο προεδρεύοντας του Συνεδρίου έκανε αναφορά σε σημαντικές ιστορικές στιγμές της βιομηχανίας, σχολιάζοντας ότι πολλές φορές οι εκτιμήσεις και προβλέψεις ήταν λανθασμένες. 

Από την πώληση πίσω από το ταμείο μέχρι την αυτοεξυπηρέτηση και την κάθοδο ξένων εταιρειών στο νησί και το λιανεμπόριο ο κλάδος μεταμορφώθηκε. Καταλήγοντας στη σημερινή μορφή του, ο κ. Λουκαΐδης είπε ότι εξελίξεις, όπως η μετανάστευση και επομένως οι νέοι καταναλωτές, η αύξηση στα καύσιμα που συνδέονται με τις παραλαβές και συνεπώς το κόστος αλλάζουν δραματικά τον χάρτη. «Αυτά θα σπρώξουν σε νυχτερινές διανομές», είπε.

Το e-commerece θα παίξει τον ρόλο του και εδώ, συμπλήρωσε. Η βραδινή εξυπηρέτηση με φορτηγά είναι ακόμη μία τάση που προβλέπει ο ομιλητής ότι θα κάνει την είσοδό της στην κυπριακή αγορά.

Τέλος, ιδιαίτερη αναφορά έκανε στις συνέργειες και την αποτελεσματικότητά τους όταν υιοθετούνται από επιχειρηματίες, αλλά και στην άμεση ανάγκη υιοθέτησης ψηφιακών εργαλείων από τους Οργανισμούς.

Δειτε Επισης

Ετήσια αύξηση λιανικού εμπορίου 7,2% σε αξία και 6,3% σε όγκο τον Νοέμβριο
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Πολύ καλή η κίνηση στις υπεραγορές την εορταστική περίοδο, βοήθησαν οι προσφορές
Μάριος Αντωνίου: Η χρονιά κλείνει με θετικό πρόσημο για το εμπόριο-Ξένες εταιρείες επενδύουν στην Κύπρο
Αυξημένα κέρδη για το 2024 αναμένει η Petrolina-Πού αποδίδονται
Υψηλές στροφές και ανεβασμένοι τζίροι για σέρβις και εξαρτήματα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Γεμάτο το εμπορικό κέντρο και τα πολυκαταστήματα της Πάφου τις γιορτές, ικανοποιητικές οι τιμές
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών τον Νοέμβριο-Άνοδος στις πωλήσεις από πρατήρια
Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση... Δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων το 2024 παγκοσμίως
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές, αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές