Riverland Bio Farm: Μια βιολογική φάρμα με τζίρο 300 χιλ. ευρώ

Το 2010 δημιούργησε μια φάρμα για την παραγωγή βιολογικών προϊόντων. Η Riverland Bio Farm, 12 χρόνια μετά, έχει ετήσιο τζίρο που φτάνει τις 300 χιλ. ευρώ που προέρχεται, πέρα από τα προϊόντα, από τις δραστηριότητες στη φύση, την καφετέρια και τα βιωματικά εργαστήρια.  

Ο Βασίλης Κυπριανού, ιδρυτής της Riverland Bio Farm, μιλά στο InBusinessNews για το εγχείρημα που πέτυχε χάρη στο πάθος και την επιστημονική γνώση για το αντικείμενο, την άμεση επαφή με τους πελάτες και τον σεβασμό στη φύση και τα ζώα.

Με αφορμή την υποψηφιότητα της εταιρείας του στην κατηγορία Μικρομεσαία Επιχείρηση στα 14α IN Business Awards, εξηγεί πως οι ΜμΕ περνούν μια δύσκολη περίοδο λόγω των καταστάσεων της πανδημίας και του πολέμου. Καλεί επίσης να έχουν αντοχή για μερικά χρόνια ακόμα για να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες της πανδημίας και την αύξηση του κόστους παραγωγής λόγω ανόδου της τιμής των πρώτων υλών (πετρέλαιο, ρεύμα) και των ζωοτροφών ελέω πολέμου.

Πέρα από τα βιολογικά προϊόντα, ποια είναι η δραστηριότητά σας;

Πέρα από τα βιολογικά προϊόντα, γαλακτοκομικά και λαχανικά, έχουμε καφετέρια στη φάρμα, εκδηλώσεις για εταιρείες, πάρτι γενεθλίων, φεστιβάλ, δραστηριότητες στη φύση (αναρρίχηση, τοξοβολία, καγιάκ, πεζοπορία) και βιωματικά εργαστήρια (ψωμιά, χαλούμια, αιθέρια έλαια από βότανα, άρμεγμα, βόσκηση κ.α.).

Πώς χαρακτηρίζετε τον τομέα στον οποίο δραστηριοποιείστε;

Είναι ένας δύσκολος τομέας, αλλά πολύ υποσχόμενος και ενδιαφέρων. Απαιτείται, ωστόσο, εξειδικευμένη προώθηση του βιολογικού τομέα και εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων παραγωγής προϊόντων.

Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίζουν σήμερα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και πόσο επηρέασε τα σχέδιά σας η πανδημία του κορωνοϊού και ο πόλεμος στην Ουκρανία;

Οι ΜμΕ περνούν μια δύσκολη περίοδο λόγω των καταστάσεων της πανδημίας και του πολέμου. Χρειάζεται αντοχή για μερικά χρόνια ακόμα. Οι επισκέψεις μας επηρεάστηκαν από την πανδημία ενώ είχαμε και αύξηση του κόστους παραγωγής μέσω της αύξησης τιμής των πρώτων υλών (πετρέλαιο, ρεύμα) και των ζωοτροφών λόγω πολέμου.

Ποια στοιχεία σας ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό;

Το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι το πάθος μας για αυτό που κάνουμε, η επιστημονική μας γνώση για το αντικείμενο, και η άμεση επαφή μας με τους πελάτες, το καταναλωτικό κοινό και τους επισκέπτες μας. Επίσης, είναι η παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας, με γνώμονα πάντα την ευημερία των ζώων και της φύσης.

Ποιοι είναι οι άμεσοι στόχοι σας;

Θέλουμε να συνεχίσουμε το έργο μας με το ίδιο πάθος, να διατηρήσουμε την υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα της νεολαίας αναδεικνύοντας δραστηριότητες που αφορούν νεαρά παιδιά και τους γονείς τους, με σεβασμό προς τη φύση και τα ζώα, την καλή ζωή και τη σωστή διατροφή.

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά