Υπεραγορές: Επάρκεια προϊόντων, σταθεροποιούνται οι τιμές

Για πλήρη επάρκεια προϊόντων στην αγορά διαβεβαιώνουν οι υπεραγορές, οι οποίες κρίνουν ως φυσιολογικές τις καθυστερήσεις στις παραλαβές και τις προσωρινές ελλείψεις που έχουν προκύψει.

Δεν ανησυχούν οι ελλείψεις
Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews ο εκτελεστικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Υπεραγορών, Ανδρέας Χατζηαδάμου τόνισε ότι δεν υπάρχουν ουσιώδεις ελλείψεις προϊόντων που να προκαλούν ανησυχία, σημειώνοντας ότι οι όποιες ελλείψεις έχουν προκύψει, είναι στο πλαίσιο της καθημερινότητας.

«Περιοδικά και περιστασιακά προκύπτουν κάποιες καθυστερήσεις στις παραλαβές ή ελλείψεις, οι οποίες αναπληρώνονται το συντομότερο δυνατό. Πρόκειται για φαινόμενο που αντιμετωπίσαμε και στο παρελθόν, κατά την περίοδο της πανδημίας και δεν σχετίζεται με τις πρόσφατες εξελίξεις στην Ουκρανία», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Διευκρινίζεται ότι τυχόν ελλείψεις προϊόντων αναμένεται να υπάρξουν και στο μέλλον. Ωστόσο, για προϊόντα, για τα οποία διαπιστώθηκαν και θα διαπιστωθούν ελλείψεις, υπάρχουν υποκατάστατα (άλλες μάρκες/brands).

Μένουν σταθερές οι τιμές
Ανακούφιση, τουλάχιστον προσωρινά, αναμένεται να προκαλέσει στις τσέπες των καταναλωτών η σταθεροποίηση στις τιμές, οι οποίες ομολογουμένως έχουν πάρει την ανιούσα.

Από την πλευρά τους οι λιανέμποροι επιδίδονται σε μία συνεχή προσπάθεια απορρόφησης των τιμών, προκειμένου να μην επιβάλουν μεγάλες αυξήσεις.

Οι κρίκοι της εφοδιαστικής αλυσίδας φαίνεται να αντιλαμβάνονται πλήρως ότι στενεύουν τα περιθώρια αντοχών των καταναλωτών, καθώς και ότι πρέπει να στηριχθεί τώρα όσο ποτέ η αγοραστική δύναμη των πολιτών, η οποία με τη σειρά της στηρίζει λιανεμπόριο και οικονομία.

«Σε έρευνα που πραγματοποιήσαμε σε υπεραγορές, αλλά έπειτα και από τη διαρκή επικοινωνία που έχουμε με τους προμηθευτές, διαπιστώνεται το τελευταίο διάστημα σταθεροποίηση στις τιμές, η οποία ελπίζουμε να συνεχιστεί προς όφελος του καταναλωτή», επεσήμανε ο κ. Χατζηαδάμου.

Οι αυξήσεις στις τιμές αφορούν διάφορες κατηγορίες προϊόντων, ανάμεσά τους έλαια, αλεύρια, σιτηρά, ζυμαρικά, κονσέρβες και πουλερικά.

Δειτε Επισης

Ο Κωτσόβολος στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές προϊόντων τον Απρίλιο-Πού παρατηρήθηκαν αυξήσεις και πού μειώσεις
FT-Me: Η Toyota παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για τις αστικές μετακινήσεις
Αύξηση 1,4% στον εναρμονισμένο Δείκτη Τιμών Καταναλωτή τον Απρίλιο
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό