OJO Sunglasses: Αύξηση 720% στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2020-21

Τις διαφορές που εντοπίζονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο πριν και μετά από την πανδημία, αλλά και το πώς η OJO Sunglasses έχει προσαρμοστεί στην αλλαγή, αναλύει στο InBusinessNews ο ιδρυτής της εταιρείας, Νίκος Μεσολογγίτης.

Σημειώνοντας πως τα τελευταία δυο χρόνια έχουν γίνει τεράστια βήματα προόδου, ειδικά στον τρόπο σκέψης των επιχειρήσεων, όσον αφορά σε επενδύσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ο κ. Μεσολογγίτης εκφράζει την εκτίμηση πως πριν από το τέλος του 2022, θα υπάρξει ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη στα τεχνολογικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και περισσότερες εταιρείες θα επενδύσουν σε e-shops.

Διαβάστε ακόμα: 

NAGA: Η πανδημία ευνόησε την ανάπτυξη NFTs και Cryptos (video)

Το Sitio έγινε KAMARA και άνοιξε τις πόρτες του στη Μακαρίου 

Αλλάζει πρόσωπο το παλαιό δημαρχείο της Λευκωσίας 

Έλα στα ΜΙΕΕΚ και εξασφάλισε το εισιτήριο για το μέλλον σου

Σε ό,τι αφορά την OJO Sunglasses, ο Νίκος Μεσολογγίτης εκφράζει, μεταξύ άλλων, την πεποίθηση ότι πριν από το τέλος του 2022, θα ενσωματωθεί σε τρεις ακόμη διεθνείς ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη και την Ασία.

Πιο κάτω ακολουθεί η δήλωση του κ. Μεσολογγίτη, που παραχωρήθηκε στο πλαίσιο του 9ου Advertising, Marketing & Communication Conference.

«Οι διάφορες που εντοπίζονται πριν και μετά την πανδημία, είναι τεράστιες σε οικονομικό, αλλά και τεχνολογικό επίπεδο. Τα τελευταία δυο χρόνια, έχουν γίνει τεράστια βήματα προόδου, ειδικά στον τρόπο σκέψης των επιχειρήσεων, όσον αφορά σε επενδύσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Σίγουρα, τα σκήπτρα της μεγάλης ανάπτυξης έχει ο κλάδος της εστίασης, αλλά και των υπεραγορών. Αρκετά πίσω αναλογικά βρίσκεται ο κλάδος του λιανικού εμπορίου.

Πιστεύω ότι πριν από το τέλος του 2022, θα υπάρξει ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη στα τεχνολογικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και περισσότερες εταιρείες θα επενδύσουν σε e-shops.

Μπορούμε να πούμε ότι η OJO Sunglasses ήταν κατάλληλα προετοιμασμένη από το 2017 για ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Τότε ήταν που πρωτολειτούργησε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Κατά την περίοδο 2020-2021, είχαμε αύξηση της τάξεως του 720%.

Ευελπιστούμε ότι πριν από το τέλος του 2022, θα ενσωματωθούμε σε τρεις ακόμη διεθνείς ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη και την Ασία».

Δειτε Επισης

Νέους κανόνες για εγγραφή οχημάτων και ελέγχους για εκπομπές προτείνει η Κομισιόν
Η εξέλιξη των υπεύθυνων επιλογών στο κυπριακό καλάθι-Πώς η Lidl Κύπρου οδηγεί τη μετάβαση προς μια πιο συνειδητή και βιώσιμη κατανάλωση
Τραμπ: Μελετά νέες εξαιρέσεις στους δασμούς για τις αυτοκινητοβιομηχανίες
Σκίαση και ενεργειακή εξοικονόμηση...Η φιλοσοφία της Euroblinds
Σκλαβενίτης: Μετά την Έγκωμη, ο Ύψωνας-Άνοιξε το νέο κατάστημα στη Λεμεσό
Μ. Κωνσταντίνου: Ισχυρή και σε διαρκώς αναπτυσσόμενη πορεία η κυπριακή γαλακτοβιομηχανία-Ανοδικά και φέτος
Αξιοσημείωτη ανάπτυξη για Mall of Cyprus και Mall of Engomi-Ανθεκτικότητα στις προκλήσεις και δυνατό tenancy mix
Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata